Verneuk het nou niet meteen voor me.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best knap is ie .. Maar verder een niksnut en veuls te jong. Moet nog een hoop leren
Sinds mn Ex ga ik alleen nog maar voor jongquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best knap is ie .. Maar verder een niksnut en veuls te jong. Moet nog een hoop leren
Zal ik het dan even goedmaken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verneuk het nou niet meteen voor me.
Jong en knap noemen is nou niet echt verneuken. Laat dat wijf maar voor je werken enzo.. Tip éénquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verneuk het nou niet meteen voor me.
Boehoequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal ik het dan even goedmaken?
Ian is leuk, lief, aantrekkelijk en hilarisch.... en dat ie jong is valt bijna niet op
Muhehequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sinds mn Ex ga ik alleen nog maar voor jong![]()
Serieus? Is het stuk!?quote:en Ian ik zie geen foto in jouw fobo heur
Ik zie er een stuk of heul veul in z'n foboquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
en Ian ik zie geen foto in jouw fobo heur
*Schrapt Laysa van verlanglijstjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong en knap noemen is nou niet echt verneuken. Laat dat wijf maar voor je werken enzo.. Tip één
Ik wou net zeggen, drie foto's en een screen van het forum volgens mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie er een stuk of heul veul in z'n fobo
hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
*Schrapt Laysa van verlanglijstje
werkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jong en knap noemen is nou niet echt verneuken. Laat dat wijf maar voor je werken enzo.. Tip één
Wie zit er in godsnaam op berijfsuitjes te wachten ??? Kruidvat iig niet meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
Ha.. zit het journaal te kijken, bedrijfsuitjes worden ook al ingedamt.. Dus eik komt het neer op:
- je bek houden en geen plezier
-werken tot je 67e
-op je dag van je 67e doodvallen
godverkut...
Tijd om een eigen bedrijf te beginnen in te kijken hoe je medewerkers:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:10 schreef versabommie het volgende:
Ha.. zit het journaal te kijken, bedrijfsuitjes worden ook al ingedamt.. Dus eik komt het neer op:
- je bek houden en geen plezier
-werken tot je 67e
-op je dag van je 67e doodvallen
godverkut...
Naar Duitsland emigreren zou dat nog zoden aan de dijk zetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd om een eigen bedrijf te beginnen in te kijken hoe je medewerkers:
-hun bek houden en geen plezier hebben
-voor jou werken tot hun 67e
-ze daarna dood neer laten vallen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
Yo Laysa ik zit me rot te zoeken naar je
Ze is even met ons bezig, momentjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
Ha eindelijk een lekker gewillig ding online!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef Kally het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |