Je hebt een kelder laten bouwen ?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van dat claim gedrag heb ik geen last meer
Maar da's inderdaad ongeveer het kutste aan vrouwtjes.
Tetten maken dat ook niet altijd goed.
Nix, ik drink nagenoeg niet! Tenminste geen alcohol, of er moet een speciale gelegenheid zijnquote:
Dat zijn wijverige mannen. NMNS en ik zijn echte bikkels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
mannen kunnen anders ook aardig claimen hoor.....
Neen, maar goed idee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt een kelder laten bouwen ?
Dat zijn die verwijfde kerelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
mannen kunnen anders ook aardig claimen hoor.....
Mwah ik heb voor mijn gevoel al genoeg uitgespookt in mijn leven en vind dat Claimende ( al heeft mijn liefie dat wel heel erg weining) soms wel fijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zijn wijverige mannen. NMNS en ik zijn echte bikkels.
GMTAquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn die verwijfde kerels![]()
Echte mannen eten schnitzels en boeren
Snuifen, roken, paddo's, Yvonne, pillen, gas weet ik veelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix, ik drink nagenoeg niet! Tenminste geen alcohol, of er moet een speciale gelegenheid zijn
Gelijk heb je, zullen we beginnen met jouw bankrekening?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahw so......ja nou....ik moet er eerlijk gezegd op dit moment ook niet aan denken om alles weer met iemand te moeten delen....dus ik begrijp heel goed wat je bedoeld
quote:
Geniaal ditquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn die verwijfde kerels![]()
nope, nope, nope, soms, nope, nope nopequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Snuifen, roken, paddo's, Yvonne, pillen, gas weet ik veel
Ja hallo, "soms" schrijf je, daar heb ik ook geen problemen mee, met vijf minuten per dag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik heb voor mijn gevoel al genoeg uitgespookt in mijn leven en vind dat Claimende ( al heeft mijn liefie dat wel heel erg weining) soms wel fijn
Ja natuurlijk, maar dat is een heel ander soort claimen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik heb voor mijn gevoel al genoeg uitgespookt in mijn leven en vind dat Claimende ( al heeft mijn liefie dat wel heel erg weining) soms wel fijn
nouw...dies niet rijkelijk gevuld ofzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zullen we beginnen met jouw bankrekening?
35, single én je hebt tetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:jullie moeten wel ''echte mannen'' zijn te oordelen na al deze antwoorden....@Ian....ik ben 35
Ohw fuck no... nee dat claimen is ronduit kut!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar dat is een heel ander soort claimen.
Ik had het over niet met je vrienden uit zuipen mogen gaan en Grey's Anatomy moeten kijken.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
nouw...dies niet rijkelijk gevuld ofzo
Ik denk dat wij ook maar 's een politieke partij op moeten richten.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35, single én je hebt tetten?
Ik ben verliefd geloof ik
Genau.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw fuck no... nee dat claimen is ronduit kut!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
35, single én je hebt tetten?
Ik ben verliefd geloof ik
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope, nope, nope, soms, nope, nope nope
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik zet je dan wel aan 't werk
Ik wou daar ook al een heel ranzige opmerking over makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe jij maar eerst, ik hou van nat
Nee hoor, niet een beetjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
aha....jij doet een beetje bijhosselen
Neuh.. er is niet altijd drank of drugs nodig ..quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laysa is vast een vent, met een beetje pech is 't Coos
Doe 's pm'en dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
...bommie kan bevestigen dat ik geen man ben...die heeft wel fotoos gezien....Soury ook trouwens
Oiquote:
Die was geniaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou dat ik mijn kutvocht. nog had
ben je dan ook aantrekkelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die heb ik gemaakt![]()
Dus ik ben niet alleen aantrekkelijk maar ook nog hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |