Heb jij ook tetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow had je gezellig mee willen eten?
Ja tuukquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow had je gezellig mee willen eten?
Pics! (voor Ian, van mij hoeft 't niet zonodigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
* kijkt naar beneden* uh ja....al een hele poos
Ik heb Coos z'n advies opgevolgd, "Delete"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar het was maar genoeg voor 2...dus L&B had niet mee kunnen eten
ow....dus jij doet alles wat Coos adviseerd....of was ze gewoon een pain in the assquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Coos z'n advies opgevolgd, "Delete"
nou als het voor jou niet hoeft dan laat ik het maarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pics! (voor Ian, van mij hoeft 't niet zonodig)
Nee, een schatje, echt waar! Het ligt aan mij, ik eis teveel tijd op voor mijzelf, gaf voortdurend gedoe en dus maar de handdoek in de ring.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
of was ze gewoon een pain in the ass
Van mij hoeft het ook niet hoor. Wat die rare NMNS daar allemaal loopt te gillenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou als het voor jou niet hoeft dan laat ik het maar
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb Coos z'n advies opgevolgd, "Delete"
Wat zit jij nou weer te zuipenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:46 schreef versabommie het volgende:
Ik zit mythbusters te kijken op Discovery nu.. De ducktape aflevering.. Als er een god bestaat IS het ducktape!
Die vervelende vrouwen ook altijd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, een schatje, echt waar! Het ligt aan mij, ik eis teveel tijd op voor mijzelf, gaf voortdurend gedoe en dus maar de handdoek in de ring.
Next danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat moet welhaast over mij gaan![]()
@Soury, ja, echt waar
Fucking claim gedrag, ik kan d'r niet tegen, benauwend, verstikkend, één pak rennies kost het mij per dag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die vervelende vrouwen ook altijd.
*duikt/ontwijkt
Van dat claim gedrag heb ik geen last meerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fucking claim gedrag, ik kan d'r niet tegen, benauwend, verstikkend, één pak rennies kost het mij per dag.
ahw so......ja nou....ik moet er eerlijk gezegd op dit moment ook niet aan denken om alles weer met iemand te moeten delen....dus ik begrijp heel goed wat je bedoeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, een schatje, echt waar! Het ligt aan mij, ik eis teveel tijd op voor mijzelf, gaf voortdurend gedoe en dus maar de handdoek in de ring.
Voorlopig redelijk opgelucht, we zien wel wat morgen brengtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Next danOf niks das ook wel es lekker
Ja daaagg loop ik morgen met halal vlees te zeulen en moet ik mijn enkels bedekkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Altijd luisteren naar Coos.
Hij is de nieuwe Messias.
Hehehehe, hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ahw so......ja nou....ik moet er eerlijk gezegd op dit moment ook niet aan denken om alles weer met iemand te moeten delen....dus ik begrijp heel goed wat je bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |