Geeft niks, anders lul je elders wel door weer wat anders heen, we zijn 't gewend van jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:11 schreef versabommie het volgende:
kut.. ik zit dwars door een paringsdans te lullen zie ik
Gezelligquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Naar Duitsland emigreren zou dat nog zoden aan de dijk zetten?
\quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geeft niks, anders lul je elders wel door weer wat anders heen, we zijn 't gewend van je
Hey lekker bommetje van mequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ha eindelijk een lekker gewillig ding online!
Wacht even, ik moet een gast neuken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon dat gassie neuken en dan de pleiterik nemen.
Tip drie wil je niet weten
Ik ben stinkend rijk dus waarom zou ikquote:
Ik nog nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze zeggen op een ouwe fiets moet je het leren...maar ik kan alles al
Maar ik mag wel met mijn lederhose over straatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Alleen kan je dan dus geen muziek meer downloaden, anders komen de nazi's.
Sterker nog, ik denk dat ze je daardoor leuker vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar ik mag wel met mijn lederhose over straat
Lang geleden dat ik jouw bevallige verschijning welkom mocht heten...quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze zeggen op een ouwe fiets moet je het leren...maar ik kan alles al
Win.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat denk je maar
Tja druk druk met stappen en mijn vrijheid vieren maar ja ik miste jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik jouw bevallige verschijning welkom mocht heten...
tis heusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, dat denk je maar
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht even, ik moet een gast neuken?
Zit ik bij de heaumeaux cursus!?
stappenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja druk druk met stappen en mijn vrijheid vieren maar ja ik miste je
Right back at ya... maar ssssssssst er is een paringdansje bezig ... die dartele huppelvriendin van je ruikt weer kutquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja druk druk met stappen en mijn vrijheid vieren maar ja ik miste je
Ik merk het, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze hele SC is wat verwijfd sinds jij weg bent
Niveau weer richting kut ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Right back at ya... maar ssssssssst er is een paringdansje bezig ... die dartele huppelvriendin van je ruikt weer kut
ga jij weer ff lekker schijtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Right back at ya... maar ssssssssst er is een paringdansje bezig ... die dartele huppelvriendin van je ruikt weer kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |