Weet jij hoeveel alcohol ik op heb vanavond dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Meen je niks van DeVinger..
De kans is aanwezig dat die failliet zijn voor ze over twee weken naar de Goffert komenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:04 schreef Mark het volgende:
Het ergste vind ik eigenlijk nog dat er totaal geen lijn in zit: elke "aanval" begint met een bal richting Vleminckx pompen, en dan maar zien. Dat rendeert dus ook niet gezien de laatste wedstrijden, want er wordt amper gescoord en dat is dan vaak nog een lucky toevalstreffer ook.
Het gebrek aan kwaliteit binnen de selectie kun je Lodeweges niet aanrekenen, maar het gebrek aan een strijdplan wel. Door de winst van Willem II tegen Heerenveen komen de onderste plaatsen akelig dichtbij en eerlijk gezegd hoort NEC daar momenteel ook gewoon thuis.
We mogen blij zijn dat er nog een RKC meedoet dit jaar.
Ik heb ook geen signaal dat de spelers erg enthousiast zijn. Als het over Lodeweges gaat, is het enige wat eruit komt dat het een rustige man is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef -J-D- het volgende:
Qua motivatie maak ik me geen zorgen, ik heb geen signaal dat de spelers niet gemotiveerd zijn of iets dergelijks. 'Het feit dat hij ze niet kan motiveren' vind ik dan ook onzin.
Precies mijn gedachtequote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben nooit zo'n voorstander van het ontslaan van een trainer. Een schokeffect werkt amper, zoals we zo vaak zien. Ik merk echter wel dat ik geen hand van de trainer kan herkennen in het spel. Ik zie geen automatismen, geen patronen en geen gedachte behalve de bal naar voren rossen. Na een paar maanden had ik toch wel gehoopt dat iets van terug te kunnen zien.
Daar moest ik vanmiddag ook even aan denken toen het middenveld overlopen werd.quote:Misschien is het huidge 4-3-3 niet de oplossing en moet 4-4-2 een tijd geprobeerd worden. Ik denk dat Vleminckx daar beter rendeert, zeker samen met Lens. Op Lens hoeven we echter niet rekenen.
Maar 4-4-2 lijkt net als onder Been niet bespreekbaar.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef Mark het volgende:
Overigens werkt de reclame in het Goffertstadion wel: kwam een reclame langs met "Bespaar geld, tijd en frustratie", en nu heb ik besloten woensdag maar thuis te blijven.....
quote:Lodeweges stapt op bij NEC
AMSTERDAM - Dwight Lodeweges is opgestapt als trainer van NEC. De oefenmeester heeft zijn staf en spelers dinsdag op de hoogte gebracht van zijn besluit om per direct te stoppen als coach van het eerste elftal.
© ANP
Lodeweges zou "niet het gevoel hebben dat ik de trainer ben die NEC op dit moment nodig heeft.''
''Het lukt mij niet om een wending te geven aan de huidige situatie en ik heb er geen vertrouwen in dat ik dat op korte termijn kan veranderen."
De directie heeft volgens de oud-trainer van onder andere FC Zwolle nog gevraagd om het besluit te heroverwegen. "Dat heb ik gedaan, maar ik ben bij mijn besluit gebleven", gaat het betoog verder.
Geen verwijt
"Ik verwijt de club, de spelers en de staf niets, wens NEC veel succes en realiseer me dat de club hiermee in een moeilijke positie wordt gebracht, midden in de competitie en vlak voor de bekerwedstrijd tegen Excelsior."
Algemeen directeur Jacco Swart betreurt het vertrek van Lodeweges. "Wij waren natuurlijk zeer verrast toen Dwight met deze mededeling kwam. We zijn teleurgesteld dat hij vertrekt, maar respecteren zijn besluit en oprechtheid in deze."
Voorlopig zullen assistent-trainer Wim Rip en keeperstrainer Wilfried Brookhuis de trainingen verzorgen.
Eerste seizoen
Lodeweges was bezig aan zijn eerste seizoen in Nijmeegse dienst. De ploeg wist in de eerste elf wedstrijden pas elf punten bijeen te sprokkelen.
Afgelopen zondag ging NEC nog met 0-4 onderuit tegen PSV. De Nijmegenaren staan op dit moment op de elfde plaats in de eredivisie.
Ernie Brandts?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:42 schreef -J-D- het volgende:
Jezus, wat een verrassing.
Ik weet niet goed hoe ik moet reageren, maar ben gigantisch verrast.
Ik zie zo 1-2-3 geen goede kandidaat die het direct kan overnemen.
J-e-z-u-s
De 12e begroting van de eredivisie dacht ik, dus die 11e plaats is idd vrij normaal. Moet wel gezegd worden dat het vertoonde spel de laatste weken erg slecht was, maar ik vraag me af in hoeverre dat aan Lodeweges lag. De selectie is, zonder Schone en Sibum op het middenveld, gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:59 schreef Adelante het volgende:
Zo slecht ging het toch niet, ze staan waar ze normaal ook staan op de ranglijst?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat Lodeweges J-D's post op de vorige pagina heeft gelezen en zijn conclusie heeft getrokken.
Die heeft al getekend in Iranquote:
Linkje naar de beruchte post?quote:
Bedanktquote:
Deels zijn de verwachtingen misschien wat te hoog maar het vertoonde spel van de afgelopen weken is gewoon bedroevend. Zie de beruchte post van J-D eerder in dit topic. De vraag is natuurlijk of het Lodeweges ligt maar alleen kijken naar de ranglijst (de 11e positie is niet slecht) geeft een vertekend beeld. Het puntenverschil met de clubs onder NEC is minimaal, alleen RKC staat ver achter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opmerkelijk! Zo heel erg slecht ging het nou ook weer niet... of verwachten ze teveel na het vorig seizoen?
Het vorig seizoen was al even rampzalig dus lijkt me niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opmerkelijk! Zo heel erg slecht ging het nou ook weer niet... of verwachten ze teveel na het vorig seizoen?
Nouja, ik heb op mijn eigen pc wel 50 ingesteld, maar op de pc waarop ik reageerde blijkbaar 25, vandaar de fout.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:20 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
BedanktJe zei vorige pagina dus ik dacht het vorige topic. Maar als je 25 posts per pagina hebt ingesteld zijn er in dit topic al twee pagina's natuurlijk
Voor Fej en Bjorn zijn wel flinke bedragen neergeteld terwijl ze weinig hebben laten zien. Dat is echt teleurstellend! Je zou meer verwachten van die twee...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:29 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Reden dat het nu matig draait is gewoon de kwaliteitsarmoede van de selectie. Denk niet dat er veel trainers zijn die het beter (of minder slecht) hadden kunnen doen dan Lodeweges. Verwachtingen waren ook echt niet zo hoog..
Zal wel wat meer aan de hand zijn..
Trainers bij NEC doen nooit de aankopen. Ze kunnen er hooguit mee instemmen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:32 schreef DeVinger het volgende:
Waren het zijn aankopen of van het bestuur?
Bij Lodeweges had ik altijd het gevoel dat hij er niks van begreep. Bleef maar 4-3-3 spelen(misschien ook de hand van Aalber de TD) terwijl hij aanvallers heeft die allemaal veel beter zullen renderen in een 4-4-2. Daarnaast bleef hij constant Fejzullahu op 10 posteren terwijl hij absoluut geen middenvelder is en Worm ,die juist een alleraardige 10 is, hield hij op de bank. Fejzullahu heeft bv de gave om altijd op de goede plek te staan als hij een keer voorin staat naast vleminckx, maar nee we laten hem gewoon op het middenveld of rechtsbuiten spelen.... Ik ben iig niet ontevreden dat hij nu weg is, hopelijk komt de nieuwe trainer erachter dat dit een selectie voor 4-4-2 is, dan komt het weer allemaal goed.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef DeVinger het volgende:
Lodeweges had waarschijnlijk andere plannen en ambitities ofzo? Wat jullie zeggen, er zijn weinig trainers die met dit materiaal (zeker met blessures erbij) meer uit dit team halen. Dan zit je in de categorie die je niet zo 123 aantrekt qua trainers zeg maar. Maargoed, het spel stemde jullie ook niet tevreden heb ik begrepen door af en toe eens rond te neuzen, en misschien had Lodeweges geen zin om een ontslag af te wachten (weet jij veel wat er binnenskamers allemaal al gezegd is).
.4 lijkt me erg vreemd, kan me iig niet voorstellen dat het daarbij gaat om een club in Nederland. In het buitenland zullen zijn recente prestaties ook wel niet al te veel stof hebben doen opwaaien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Jemig Dwigth!
hmmm vreemd verhaal.
1. Of Dwight is idd een watje en vlucht voordat de fouten groter worden.
2. Of Spelersgroep keert tegen hem, en dat is de reden van slecht spel en weinig motivatie.
3. Of NEC is gezwicht voor Boekhoorn, Boekhoorn wil boel overnemen en daar was geen plek voor Dwight.
4. Of Dwight heeft plannen bij een andere club en rook meer geld.
Dat is dus optie 1 in mijn ogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:10 schreef -J-D- het volgende:
5 Hij is gestopt om de reden die hij aangaf. Het lukt hem niet om de groep beter te laten spelen terwijl dat zijn werk is. En dan gooit hij de handdoek in de ring.
Dan ben je geen watje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat is dus optie 1 in mijn ogen.
Echt gebeurd:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:54 schreef -J-D- het volgende:
En nu hoor je gelijk de lulverhalen dat Boekhoorn al contact heeft gehad met Adriaanse enz
Dat is maar hoe je het bekijkt. Ik vind het ook vrij vroeg om na 10 wedstrijden al te constateren dat je niet verder kan met deze selectie..quote:
Voor het bezoeken van deze wedstrijd is geen ClubCard nodig en kaarten zijn al verkrijgbaar vanaf slechts ¤7,50 voor tickets op de korte zijde. ¤ 10,- voor de Hazenkamptribune en ¤ 12,50 voor de hoofdtribunevakken P, R, EL, V en W.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef appeltjap het volgende:
Vraagje tussendoor, kan je voor morgen gewoon kaartje bij ticketboot halen bij nec.
En heb je hiervoor nog seizoenskaart of clubkaart nodig?
En ja ik wil morgen gaan
Ja volgens mij kun je morgen gewoon aan de kassa kopen en morgen is er iig geen clubkaart verplichting.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef appeltjap het volgende:
Vraagje tussendoor, kan je voor morgen gewoon kaartje bij ticketboot halen bij nec.
En heb je hiervoor nog seizoenskaart of clubkaart nodig?
En ja ik wil morgen gaan
Ik heb net bij Ticketbox gehaald. 4 kaartjes van 10 euro kwam 12 euro servicekosten bij.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:26 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ja volgens mij kun je morgen gewoon aan de kassa kopen en morgen is er iig geen clubkaart verplichting.
Denk het wel. Na zondag denk ik sowieso dat het stadion niet vol komtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef Dragorius het volgende:
Kan ik ze vanavond bij het stadion zelf nog halen, denk je? Die kaarten?
Of hij heeft al een aanbieding als (assistent)-trainer in een warm en zonnig land met een 10-voudig salaris.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Jemig Dwigth!
hmmm vreemd verhaal.
1. Of Dwight is idd een watje en vlucht voordat de fouten groter worden.
2. Of Spelersgroep keert tegen hem, en dat is de reden van slecht spel en weinig motivatie.
3. Of NEC is gezwicht voor Boekhoorn, Boekhoorn wil boel overnemen en daar was geen plek voor Dwight.
4. Of Dwight heeft plannen bij een andere club en rook meer geld.
optie 4 dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of hij heeft al een aanbieding als (assistent)-trainer in een warm en zonnig land met een 10-voudig salaris.
Zal vast niet uitverkocht zijn, nee. En ik ben er toch pas tegen kwart over acht, als ik kan. Neem aan dat de rijen dan wel weg zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:07 schreef Dragorius het volgende:
Ik ga vanavond ook, halen wel kaartjes aan het stadion..zal nog wel plek geneog zijn toch? Dan maar niet op de eigen plek, boeiend
No shitquote:
Doe dan vakkie Fquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef Mikkie het volgende:
Als ik vanavond op tijd klaar ben met m'n werkgroep ga ik misschien ook nog wel even...
Alsof we lekker bier hebben in het stadion. Laatste keer dat ik het kocht, was het lauwe pisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:46 schreef Posdnous het volgende:
Wehe, en eindelijk lekker rustig bij het bier halen..
Ik zit in G, dus we dat zal niet al teveel moeite kostenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:11 schreef -J-D- het volgende:
Kunnen we vanavond niet een meeting houden in vak F?
Beetje illegaal over alle hekken heen klimmen en dan gezellig met Fokkers ergeren aan de matige pot.
Ik zat in K, want degenen die ik ging opzoeken zaten daar ook. Had je post niet gezienquote:
quote:'NEC-investeerders willen Adriaanse strikken'
Co Adriaanse moet Dwight Lodeweges opvolgen als trainer van NEC. Die mening is de investeerdersgroep van de Nijmeegse voetbalclub toegedaan, meldt het Algemeen Dagblad.
Volgens de krant willen de investeerders financieel bijspringen om Adriaanse naar Nijmegen te halen. NEC is sinds deze week op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer, nadat Lodeweges zijn contract inleverde bij de eredivisionist.
Of Adriaanse oren heeft naar een nieuw trainersavontuur in Nederland is niet bekend. De oefenmeester vertrok afgelopen zomer bij Red Bull Salzburg, waar zijn contract niet verlengd werd. Interesse van onder meer AZ en Ajax liet hij vervolgens links liggen.
Stond in de gelderlander. Journalist had het aan Aalbers gevraagd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat heb ik gemist. Waar heeft hij gereageerd?
Theo Bos? Samen met Nicky Hofs zeker? Goed plan inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Neem Theo Bos, dan zijn er twee clubs blij.
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die is al vastgelegd door Cerveloquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hans Westerhof moet ook nog ergens rondlopen
Nee..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef J-heronimus het volgende:
Jan Everse is nu weg bij Zwolle, dat geen idee?
Je weet wel namen te noemen he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Marco van Basten zou wel geniaal zijn. En die Boekhoorn houdt wel van een stuntje.
Oh ja wacht ff, helemaal vergeten dat Guus Hiddink al met Nijmegen gebeld heeft of er een plekje voor hem is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Je weet wel namen te noemen he.
Ach je helpt in ieder geval mee om het NEC topic actief te houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh ja wacht ff, helemaal vergeten dat Guus Hiddink al met Nijmegen gebeld heeft of er een plekje voor hem is.
Dat zijn prima berichten. Weet niet wat ik moet vinden van Everse. Menzo lijkt me een goede trainer, maar misschien wat te tam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:43 schreef -J-D- het volgende:
Gister weer even gesproken met een oud-collega van me binnen NEC.
Hij gaf aan dat ze als eerste Co Adriaanse benaderen, maar beseffen dat dat wel eens niet rond zou kunnen komen. Mocht Co niet lukken, dan staan Menzo en Everse hoog op de lijst. Everse was al in beeld om Been op te volgen, maar toen kwamen ze er niet uit met FC Zwolle. Het is nog onduidelijk of Menzo of Everse de voorkeur heeft als het met Co niet gaat lukken.
Maar dan heb ik liever Kruys. Heeft meer charisma volgens mij. Kan boven een groep staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vermoed dan idd dat het Everse wordt. Lijkt me 'Been-achtiger' dan Menzo. Al volg ik de Jupiler League nauwlijks.. Hoezo zou hij niet bij NEC passen?
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef sjeppert het volgende:
nog mensen van hier die morgen mee gaan naar sparta?
Afgelopen woensdag nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De afgelopen keren dat Vitesse verloor, verloren wij ook.
Ben je zo fan van Fejzullahu dan, eerste wedstrijd was heel goed maar daarna nogal bergafwaards.quote:Op zondag 1 november 2009 14:13 schreef -J-D- het volgende:
Babos; Wellenberg, Van Eijden, Zomer, El-Akchaoui; Radomski, Worm, Davids; Ntibazonkiza, Vleminckx, Goossens
Geen Fejzullahu, maar helaas met $aidi
Nee, absoluut niet, maar ik ben nog minder fan van $aidi.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ben je zo fan van Fejzullahu dan, eerste wedstrijd was heel goed maar daarna nogal bergafwaards.
Nou ja, het begintquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar ik ben nog minder fan van $aidi.
De schorsing van De Ceulaer is wel gunstig, want dat blijft toch een goede speler. Alleen wat gefrustreerd dit seizoen blijkbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Volgende week heeft RKC geen Brood op de bank en geen De Ceulaer op het veld.
Beide worden normaal gesproken geschorst.
Heracles, VVV en ADO thuis moet je normaal gesproken ook winnen. Ik zie niet in waarom een vechtend RKC moet verliezen van een slap zooitje bij NEC.quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef larry91 het volgende:
RKC moet je gewoon winnen. Verlies je die kun je net zo goed gaan stoppen en je alvast gaan richten op de Jupiler League.
Hij is geen gram te zwaar blijkbaar. Erg vreemd, want het oogt anders. Zal wel de bouw zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Adelante het volgende:
Die Vleminckx is wel een beetje de nieuwe Van Beukering of lijkt dat maar zo, in elk geval qua souplesse
Gister na de wedstrijd vroeg Barbara B. er nog naar. Wim Rip was heel resoluut dat Bjorn alle testen goed doorkwam. En dat hij niet te dik is.quote:
het is gewoon lastig inschatten. Was Björn snel en technisch geweest, dan hadden we hem op doelpunten moeten beoordelen. Zo'n spits moet zelf iets kunnen creëren. Echter is Björn een afwachtende spits. Erg sterk met zijn hoofd. Zo wint hij bijna alle luchtduels, en kan hierdoor een bal panklaar op randje 16 leggen. Echter is er dan niemand met Björn mee opgekomen, om iets met die bal te doen. Daarnaast mist Björn kansen door recht op een keeper te schieten of naast. Mocht het spel van NEC niet aan Björn worden aangepast, dan gaat onze Belg het nog heel lastig krijgen. De enige manier waarop hij dan kan scoren is vanuit de lucht. Echter komen er naast de dode spelmomenten geen ballen door de lucht de 16 in.quote:Op maandag 2 november 2009 14:44 schreef De_Hypotheker het volgende:
Bjorn is wel de laatste die we de wanprestaties van de laatste weken kunnen verwijten. Is gewoon een goede spits die ook in dit slecht draaiende team van waarde is.
Mwa, ik zie toch wel een verschil in kwaliteit tussen RKC en (met name) Heracles en VVV.quote:Op maandag 2 november 2009 08:51 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heracles, VVV en ADO thuis moet je normaal gesproken ook winnen. Ik zie niet in waarom een vechtend RKC moet verliezen van een slap zooitje bij NEC.
Absoluut.quote:Op maandag 2 november 2009 16:08 schreef appeltjap het volgende:
NEC moet gewoon winnen van RKC klaar.
Dit seizoen is Heracles met name goed bezig. Als je na gaat dat ze de laatste jaren 9 van de 10 uitwedstrijden niet wisten te winnen, dan is het dit jaar een schande dat je niet van ze wint (en vorig jaar ook niet). kortom, dan is NEC in mijn ogen flink aan het afzwakken. Bovendien heeft NEC het altijd lastig tegen de hekkensluiter (behalve vorig jaar tegen Volendam). ik zie het huidige elftal er voor aan, om RKC grandioos te onderschatten.quote:Op maandag 2 november 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa, ik zie toch wel een verschil in kwaliteit tussen RKC en (met name) Heracles en VVV.
Grot maakte de 3-1 voor NEC in blessuretijd toen ik op die pot had ingezet dat er minstens 4 goals zouden vallen. Ben die rampenvoetballer nog nooit zo dankbaar geweest als toen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:22 schreef J-heronimus het volgende:
NEC onderschat kleinere ploegen altijd, kan me nog een paar seizoenen geleden herinneren dat iedere club van RBC won en dat wij tegen hun weer vies onderuit gingen.
En die nu bij de selectie zit.... die nr 37.... is dat broertje of neefje?quote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Grot maakte de 3-1 voor NEC in blessuretijd toen ik op die pot had ingezet dat er minstens 4 goals zouden vallen. Ben die rampenvoetballer nog nooit zo dankbaar geweest als toen.
Grotquote:Op maandag 2 november 2009 18:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Grot maakte de 3-1 voor NEC in blessuretijd toen ik op die pot had ingezet dat er minstens 4 goals zouden vallen. Ben die rampenvoetballer nog nooit zo dankbaar geweest als toen.
Broertje.quote:Op maandag 2 november 2009 18:25 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
En die nu bij de selectie zit.... die nr 37.... is dat broertje of neefje?
NEC staat al jaren bekend als de De Verlossersquote:Op maandag 2 november 2009 17:22 schreef J-heronimus het volgende:
NEC onderschat kleinere ploegen altijd, kan me nog een paar seizoenen geleden herinneren dat iedere club van RBC won en dat wij tegen hun weer vies onderuit gingen.
RKC bedoel je?quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
NEC staat al jaren bekend als de De Verlossers
Gaat het slecht met je club?
Je spits staat al maanden droog?
Al drie wedstrijden niet meer gewonnen?
Trainer op het punt om ontslagen te worden?
Tegen NEC komt de ommekeer, de redders voor elke club in nood.
Wij moeten eerst onszelf verlossen, RKC komt de tweede seizoenshelft welquote:Op maandag 2 november 2009 20:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In dat geval de verlossers van RKC ja
Hij is zelfs al rond de Goffert gespot..... dat soort berichten neem ik niet al te serieus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Sef Vergoossen wordt al genoemd op DTH als gerucht.
Maar indien hij echt gespot is bij de Goffert is dat wel frappant natuurlijk. Die vent komt daar echt niet voor de lol naartoe. Woont volgens mij niet in Nijmegen en heeft ook niets met Nijmegen en NEC. Het kan ook voor scouting zijn geweest natuurlijk, maar dat kan ik me met deze selectie niet goed voorstellenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:25 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Hij is zelfs al rond de Goffert gespot..... dat soort berichten neem ik niet al te serieus.
Hoop niet dat hij het wordt. Zelfde kaliber als Dwight
Sef is een vriend van Dwight en heeft zijn carriere zoals hij had gewensr afgesloten met een landstitel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Sef Vergoossen wordt al genoemd op DTH als gerucht.
Lijkt mij nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Aadje Mos, ook een uitstekende kandidaat, lijkt mij . Al is het maar tot einde seizoen.
Geofferd bij de Goffert.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef koemleit het volgende:
was al bekend dat Co gisteren bij de goffert is gesignaleerd?
en nee dit is geen grap.
En Aalbers zei vandaag dat hij hem nog niet gesproken heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef koemleit het volgende:
en nee dit is geen grap.
Om naar dat circus te gaan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:05 schreef koemleit het volgende:
en nee dit is geen grap.
Vleminckx was ook bij Goffert gesignaleerd voor het bekend was.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef J-heronimus het volgende:
Die verhalen van Co zijn echt onzin. Er zijn de afgelopen jaren zoveel mensen gespot in de Goffert. Geloof er niks meer van.
Onmogelijk. Het circus was maandag al vertrokken. Dit moét betekenen dat Co trainer bij NEC wordt.quote:
Wel kampioen geworden met Salzburg.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:25 schreef DeVinger het volgende:
hij is na Porto natuurlijk ook echt niet fantastische bezig geweest in Oekraine en zit ondertussen enkel de wijsneus uit te hangen als analyst.
Als je NEC - PSV gezien hebt weet je dat Aad De Mos geen goede optie is..quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:16 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Sef is een vriend van Dwight en heeft zijn carriere zoals hij had gewensr afgesloten met een landstitel.
Aadje Mos, ook een uitstekende kandidaat, lijkt mij . Al is het maar tot einde seizoen.
klopt, maar bij De Mos of Wotte welquote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Het is misschien nog iets te kort geleden in het geval van De Mos maar dat iemand ooit voor Vitesse is uitgekomen is geen definitieve belemmering om bij NEC aan de slag te gaan. Pothuizen, Worm (jeugd) en Van Beukering hebben ook een Vitesseverleden en zijn/waren behoorlijk populair onder de supporters.
Stel dat Ronald Koeman of Henk Ten Cate zich zouden aandienen als nieuwe trainer denk ik niet dat veel mensen in Nijmegen daar een probleem van zouden maken.
quote:"Ik voel mij verantwoordelijk voor de club wat betreft de resultaten", zegt Lodeweges. "Dan kan ik blijven zitten. Maar ik wilde eerlijk zijn naar de club toe. Ik heb het idee dat mensen in Nederland wel eens schrikken als iemand eerlijk is. Zakelijk gezien ben ik misschien heel dom geweest. Misschien ook voor mijn eigen toekomst. want dit staat ook niet geweldig op je cv."
"Ik had ook gewoon nog even op weer een maandsalaris kunnen wachten", weet de trainer. "Deze beslissing heeft NEC geen cent gekost. Ik besef ook heel goed dat ik de club nu even in problemen breng, omdat ook assistent-trainer Ron de Groot aan het revalideren is. We stonden vijf punten achter op een aantal clubs, op de elfde plaats. In feite was er dus nog niet zoveel aan de hand. Maar ik wilde beslissen voordat het uit de klauwen zou lopen."
In de VI.quote:
quote:NEC zal zijn zoektocht naar een nieuwe trainer moeten voortzetten. Co Adriaanse ziet een avontuur bij de Gelderse club niet zitten, laat hij weten aan de NOS.
"Ik heb wel contact met NEC gehad", aldus Adriaanse. "Maar middenin een seizoen per direct een club overnemen dat wil ik niet. Ik heb bewust een sabbatical genomen en om dan morgen bij NEC te beginnen; dat zie ik niet zitten."
Als NEC in de zomer opnieuw aanklopt bij Adriaanse heeft de trainer wellicht wél interesse in de trainerspost. "Aan het begin van het seizoen ligt het anders", vervolgt de clubloze coach. "Middenin het seizoen een club overnemen niet ken lijkt me namelijk heel erg moeilijk."
NEC is hard op zoek naar een opvolger van de onlangs uit eigen beweging opgestapte Dwight Lodeweges.
Kan ik van hem begrijpen. Misschien een interim-coach aanstellen en in de zomer weer proberen?quote:
Als je dit leest (is gezien de bron toch de meest inside informatie die er te krijgen is over de mogelijkheden van het team) dan geef je geen dubbeltje meer voor de kansen op het linkerrijtje.quote:We stonden vijf punten achter op een aantal clubs, op de elfde plaats. In feite was er dus nog niet zoveel aan de hand. Maar ik wilde beslissen voordat het uit de klauwen zou lopen."
was ook mijn eerste gedachten Maar dan wint de hoop het weer van de realiteit.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kan ik van hem begrijpen. Misschien een interim-coach aanstellen en in de zomer weer proberen?
In mijn ogen ook een goeie. Hij is klaar daar, want kan het WK niet meer halen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Zou Erwin Koeman geen goede optie zijn? Heeft het als hoofdcoach toch niet slecht gedaan. Ik weet alleen niet of hij makkelijk los te weken is.
Dat is overigens wel een interessante link! Ff Aalbers bellenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef J-heronimus het volgende:
Erwin Koeman lijkt me ook prettig inderdaad. Misschien kan Gabor hem overhalen
Ik heb hem gefaxtquote:Op donderdag 5 november 2009 15:49 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat is overigens wel een interessante link! Ff Aalbers bellen
quote:Volgens Omroep Gelderland is NEC één van de clubs die verregaande interesse heeft in Nacer Chadli van AGOVV. De revelatie van de Jupiler League kan verder rekenen op de belangstelling van FC Utrecht, FC Twente en het Belgische Westerloo. In vijftien wedstrijden scoorde de 21-jarige Belg al negen keer en bereidde hij vier doelpunten voor.
Ondanks alle interesse, blijft de aanvallende middenvelder rustig. "Ik voel geen druk. Ik probeer elke week goed te spelen. Dan komt het vanzelf goed. Ik moet nog een gesprek hebben met de staf en het bestuur over wat het beste voor me is", zegt hij tegen Omroep Gelderland.
Dan hebben we hem eigenlijk al binnenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Naast NEC aast ook Ajax, Groningen, Utrecht, Vitesse, Twente en Belgische clubs op hem
Ik hoorde dat ze voor plan B gingen tegen Rkc. Dit houdt onder andere in dat Babos als linksbuiten zal aanvangen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:09 schreef appeltjap het volgende:
Is er al iets van een opstelling bekend voor de wedstrijd tegen RKC?
1. Het is RKC 2. Je humor is zelfs nog niet grappig voor ONZ op een slechte dag. 3. Wat doe je hier überhaupt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:10 schreef Dubieus het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze voor plan B gingen tegen Rkc. Dit houdt onder andere in dat Babos als linksbuiten zal aanvangen.
Kleine, onbeduidende provincie-clubjes spel ik foutief. Zo is het ook onzinnig om Nec met drie hoofdletters te spellen. Weinig sfeer, middelmatige koekebakkers op het veld en de lokale jeugdtrainer op de bank. Het zal nooit echt wat worden daar in Nijmegen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:23 schreef appeltjap het volgende:
[..]
1. Het is RKC 2. Je humor is zelfs nog niet grappig voor ONZ op een slechte dag. 3. Wat doe je hier überhaupt.
Het gat met Vitesse is inderdaad helemaal gedicht, maar dat heeft niet op de laatste plaats te maken met de neerdaling van Vitesse. Nec heeft vooral de pech dit jaar dat Schøne langdurig geblesseerd is. 1 van de weinige spelers die voor wat creativiteit kan zorgen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:40 schreef DeVinger het volgende:
Het is maar net wat voor definitie jij aan een stijgende lijn geeft. Ik kan mij herinneren dat NEC lange tijd het lelijke eendje van de ED was. Niet dat ze dat nu niet meer zijn, maar sportief gaat het al jaren prima. Het gat met Vitesse is inmiddels gedicht, alleen ontbreekt nog het geld om de blijvend in de subtop te bivakkeren.
Ik vind het vraagstuk van de nieuwe trainer eigenlijk interessanter dan Nec voor schut zetten. Daar zijn ze zelf over het algemeen al druk zat mee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:47 schreef DeVinger het volgende:
Ow je begint je mening al in te dekken. Dan ga ik de discussie ook niet aan, niet uitdagend genoeg meer.
Rot jij ff snel op hier als je alleen maar over NEC komt zeiken. Nijmegenaren nuilen al genoeg hebben we niet nog zo een respectloze halve gare nodigquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:49 schreef Dubieus het volgende:
[..]
Ik vind het vraagstuk van de nieuwe trainer eigenlijk interessanter dan Nec voor schut zetten. Daar zijn ze zelf over het algemeen al druk zat mee.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef Dubieus het volgende:
[..]
Het gat met Vitesse is inderdaad helemaal gedicht, maar dat heeft niet op de laatste plaats te maken met de neerdaling van Vitesse. Nec heeft vooral de pech dit jaar dat Schøne langdurig geblesseerd is. 1 van de weinige spelers die voor wat creativiteit kan zorgen.
Het lijkt mij geen gek idee om Ernie Brandts eens te polsen als trainer. Of Erwin Koeman wellicht.
Wie dan wel?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:12 schreef De_Hypotheker het volgende:
Koeman komt toch nooit. En asjeblieft geen Brandts zeg.
Je ziet zelfs mensen om Hans Kraaij Jr. roepen. Wat bezielt sommigen toch, denk ik dan.
Jim Calderwood, heeft NEC al eens eerder getraind ergens in de jaren '90 (moest ook ff kijken bij de URL van het plaatje)quote:
quote:Net als bij meerdere Eredivisie-clubs is ook de balans van NEC negatief. De Nijmegenaren willen zich in de winterstop versterken, maar dat kan alleen met hulp van externe financiers.
"Op twee posities zouden we ons moeten versterken", zegt technisch directeur Carlos Aalbers in De Gelderlander. "Maar in de zomer hebben we al een grote inspanning verricht. Bij NEC is het niet anders als bij zoveel andere clubs in het betaalde voetbal. De uitgaven liggen hoger dan de inkomsten. We moeten heel scherp zijn op de financiële situatie. Aankopen kunnen we alleen doen met de hulp van externe financiers."
Ondertussen is de beleidsman ook bezig met het zoeken naar een opvolger van de vertrokken Dwight Lodeweges. "Ik ben al verder dan een week geleden, maar de nieuwe trainer moet passen in waar de korte termijn om vraagt", zegt Aalbers.
De directeur belde na het ontslag van Lodeweges zelfs nog met PSV'er Jan Reker. "Die herkende dit niet. Bij een polonaise had Dwight niet voorop gelopen, maar ook na een nederlaag was hij stabiel. Hij heeft hier ook nooit met de vuist op tafel geslagen. Zo van: dit is hét probleem."
Met een teleurstellende veertiende plaats heeft Aalbers wel eens betere tijden gekend. Hij wanhoopt echter niet. "Omdat ik duidelijke oorzaken zie. Er zijn belangrijke spelers lang uitgeschakeld. Anders hebben we nu vier punten meer. Ik geloof in de kwaliteit van de spelersgroep. We zijn niet ver weg van het moment dat het weer beter gaat", aldus de technisch verantwoordelijke.
Hans Kraay Jr. heeft een contract bij Lienden dus die komt gelukkig ook niet danquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:01 schreef -J-D- het volgende:
Ze wilden graag een trainer die nu geen contract heeft
Dus Brandts valt af, die werkt in Iran.
+ Hij heeft niet eens een diplomaquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hans Kraay Jr. heeft een contract bij Lienden dus die komt gelukkig ook niet dan
tsja...quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef De_Hypotheker het volgende:
En zo donderen we van het ene diepe dal in het andere. We zitten opgescheept met de matigste selectie in 10 jaar, een goedwillende amateur als technische baas, chagrijn op de tribunes en de zeventiende plek.
Hoe is het mogelijk dat alles wat de jaren onder Been zo mooi maakte binnen een paar maanden weggegooid is.
Toen wisten we dat het team ver onder zijn kunnen presteerde. Nu zitten we met een selectie opgescheept die gewoon niet beter lijkt te kunnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Zero2Nine het volgende:
Tegen Excelsior precies hetzelfde twee seizoenen.
Ja daar heb je gelijk in, toen domineerde NEC de wedstrijd tenminste.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Toen wisten we dat het team ver onder zijn kunnen presteerde. Nu zitten we met een selectie opgescheept die gewoon niet beter lijkt te kunnen.
De situatie is m.i. een stuk ernstiger.
Idd, respect voor Babos hoor trouwensquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb de filmpjes op DTH bekeken, wat een niveau daar op het voorplein zeg...
erg triest iddquote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef De_Hypotheker het volgende:
Heb de filmpjes op DTH bekeken, wat een niveau daar op het voorplein zeg...
Alleen jammer dat tijdens na zulke mooie acties (zag er echt strak uit) er zo'n belabberde wedstrijd volgt. Deed me denken aan Excelsior een paar seizoenen terug toen was er ook zo'n fakkelactie + Nijmegendoek en een 0-1 nederlaag.quote:
Dacht er voor de wedstrijd nog aan...quote:Op zondag 8 november 2009 12:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Alleen jammer dat tijdens na zulke mooie acties (zag er echt strak uit) er zo'n belabberde wedstrijd volgt. Deed me denken aan Excelsior een paar seizoenen terug toen was er ook zo'n fakkelactie + Nijmegendoek en een 0-1 nederlaag.
Daar heb ik het met mijn vader ook nog over gehad toen we naar huis liepen. Vleminckx maakt indruk door zijn werklust en je ziet aan alles dat het hem heel veel doet dat het niet loopt, maar met alleen werken kom je er niet. Ik vind het nog niet het moment om Vleminckx af te schrijven, zijn kwaliteiten zijn toch wel zichtbaar wanneer je hem steeds de duels ziet winnen, alleen is hij dan vaak tever van de goal af. Misschien tijd voor 4-4-2 met Ten Voorde naast Vleminckxquote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn complimenten aan Legio en Saidi. De enige positieve factoren van gisteravond.
Ik heb Vleminckx altijd de hand boven het hoofd gehouden, omdat hij geen aanvoer kreeg vanaf de flanken. Echter heeft hij minimaal 4 mooie ballen van saidi vanaf de flank gehad. En hij kopt ze allemaal naast of over. Sorry hoor, maar als die je specialiteit is, dan had er best één in gemogen.
-Knip, grotendeels eens met het geschrevenen trouwens-
Mooie actie.quote:
Hij had toch een blessure tussendoor nog?quote:Op zondag 8 november 2009 13:48 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dat Ten Voorde nog geen minuut heeft mogen spelen zegt misschien ook wat over die jongen.
In Mechelen speelde ze volgens mij ook 4.3.3. En toen kon Vleem ook scoren. Echter kunnen worm, Fezulahu niets op de flank. Maar 4.4.2 lijkt me nog beter.quote:Op zondag 8 november 2009 14:23 schreef Zero2Nine het volgende:
Blijven vasthouden aan 4-3-3? Ja dat is de huisstijl die is vastgelegd in een of ander rapport maar misschien wordt het nu toch eens tijd voor wat anders. Veel slechter dan nu kan het niet
Bas, wist dat je verstand van voetbal had(merkte ik op het officiele forum ook alquote:Op zondag 8 november 2009 14:46 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
In Mechelen speelde ze volgens mij ook 4.4.3. En toen kon Vleem ook scoren. Echter kunnen worm, Fezulahu niets op de flank. Maar 4.4.2 lijkt me nog beter.
------------- Vleminckx - Saidi --------------
Goossens - Davids - Radomski - Burgzorg
El Ak -------- Zomer - Eijden ---- Wellenberg
Lijkt me de sterkste opstelling op dit moment.
Met deze opstelling had je nu inmiddels 4 tot 6 punten meer gehad(op zekerquote:Op zondag 8 november 2009 15:26 schreef BasNijmegen het volgende:Deze opstelling is puur op basis van logisch nadenken.
Vleminckx speelt erg goed en wint elk duel. Echter moet er iemand naast hem komen te staan om iets met de bal van de gewonnen duels te kunnen doen. Saidi is de enige die een man kan uitspelen, dus die moet naast hem staan.
Burgzorg heeft een prima pass in huis, maar is geen held in verdedigen. Vandaar dat je 'm niet als vervanger van wellenberg moet gebruiken, maar er voor. Hij kan diepgaan (doet ie graag) om vanaf de flank een voorzet te geven. Vleminckx kan hem dan inkoppen. Daarnaast heeft Goossens dezelfde rol als Burgzorg. Perfecte pass en kan ook nog eens naar binnen trekken. Ik denk dat NEC op dit moment dynamiek mist. Er moet beweging komen voorin. Dit is lastig te verdedigen. En ik denk dat je met deze voorhoede veel beweging creëert.
Blijkbaar heeft Lodeweges de kwaliteit van NEC niet goed in beeld gehad toen hij z'n contract tekende.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef De_Hypotheker het volgende:
En zo donderen we van het ene diepe dal in het andere. We zitten opgescheept met de matigste selectie in 10 jaar, een goedwillende amateur als technische baas, chagrijn op de tribunes en de zeventiende plek.
Hoe is het mogelijk dat alles wat de jaren onder Been zo mooi maakte binnen een paar maanden weggegooid is.
Denk ik niet.quote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Lodeweges de kwaliteit van NEC niet goed in beeld gehad toen hij z'n contract tekende.
Maar is hij zich stilletjes aan gaan realiseren dat hij een enorme fout maakte door naar de Goffert te komen.
Immers, hij zou één op één met Been vergeleken worden aan het einde van de rit en besefte dat dit zelfs het einde van zijn trainercarriere kon betekenen.
Dat verklaart zijn woorden "wegwezen voordat het helemaal uit de hand loopt".
En dan gaat hij weg zonder een cent vergoeding? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Denk ik niet.
Ik denk dat er achter de schermen veel meer speelt dan alleen de inzicht van dwight. Het is niet voor niets dat de spelers een spreekverbod hebben betreft het vertrekken van Dwight. Alleen Babos mocht eenmalig de pers te woord staan, maar ook hij mocht niets loslaten. Er is iets goed mis achter de schermen bij NEC.
...
Net zo onwaarschijnlijk dat ie weg gaat zonder een vergoeding, omdat hij inziet dat het niets wordt met dit team.quote:Op zondag 8 november 2009 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En dan gaat hij weg zonder een cent vergoeding? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
quote:Na Jhonny van Burgerking moet nu ook El Kebab er aan geloven. Meneer heeft namelijk ook een te hoog vet percentage. Het onderstaande bericht komt uit de Gelderlander
Moestafa El Kabir is uit de selectie van NEC gezet. De 21- jarige aanvaller kampt met een te hoog vetpercentage. Vorig seizoen overkwam El Kabir dat ook al een keer. De vleugelspeler maakt een slechte periode door. Hij raakte eerder zijn basisplaats kwijt en werd voor drie wedstrijden geschorst na zijn rode kaart tegen Jong AZ.
Ook op het forum van DTH lopen er een aantal alleen maar te schreeuwen, terwijl ik het leuke aan DTH juist vond dat er op niveau gediscussieerd werd. Is er soms een ander forum gesloten?quote:Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben na de wedstrijd ook naar het voorplein gegaan. Ik was benieuwd of de directie of spelers hun verhaal wilde doen. Jemig, maar wat een niveau van bepaalde mensen daar op het voorplein. Op de filmpjes is goed te zien, dat deze personen perse vooraan wilden staan. Maar waarom? Ze kunnen niet normaal communiceren en lopen met ziektes te gooien alsof het normaal is. Kom op zeg! Ik heb me dood zitten schamen.
Onbegrijpelijk ook de situatie zoals ie nu is, Jhon van Beukering is na dit seizoen toch transfervrij? Daar ga j niks meer voor krijgen, de Graafschap wacht wel een half seizoen en neemt hem dan voor niks over, Tshibamba zal ook wel lastig worden helaas..quote:Op maandag 9 november 2009 09:53 schreef larry91 het volgende:
Ach ja Rip is de staande variant van Lodeweges. Staat maar een beetje langs de zijlijn maar zegt helemaal geen drol en wisselt ook nog eens belachelijk. Zat zaterdag eigenlijk nog te wachten op kivuvumaar dat deed ie dan gelukkig niet.
En El kebab moeten ze maar snel ruilen met tshibamba in de winterstop, en el kabir met een hele grote strik om hem heen naar top oss laten gaan.
Hij heeft ook gewoon één wisselmogelijkheid onbenut gelaten.quote:Op maandag 9 november 2009 09:53 schreef larry91 het volgende:
Ach ja Rip is de staande variant van Lodeweges. Staat maar een beetje langs de zijlijn maar zegt helemaal geen drol en wisselt ook nog eens belachelijk. Zat zaterdag eigenlijk nog te wachten op kivuvumaar dat deed ie dan gelukkig niet.
En El kebab moeten ze maar snel ruilen met tshibamba in de winterstop, en el kabir met een hele grote strik om hem heen naar top oss laten gaan.
Volgens mij vond dat soort gescheld eerst altijd bij Forza plaats, maar daar mocht toen niet meer gereageerd worden en nu zie ik er zelden nog veel reacties staan als ik er kijk (niet zo vaak).quote:Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook op het forum van DTH lopen er een aantal alleen maar te schreeuwen, terwijl ik het leuke aan DTH juist vond dat er op niveau gediscussieerd werd. Is er soms een ander forum gesloten?
quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef -J-D- het volgende:
Sef Vergoossen wordt vermoedelijk tussenpaus bij NEC.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef -J-D- het volgende:
Sef Vergoossen wordt vermoedelijk tussenpaus bij NEC.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef GSbrder het volgende:
Sef is beter dan de identiteitsloze eerste-divisietrainers die tot nu toe op de nominatielijst staan (nofi)
Ik neem aan dat je niet op mij doelt maar de gasten die ik formuleer in mijn tekst?quote:Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook op het forum van DTH lopen er een aantal alleen maar te schreeuwen, terwijl ik het leuke aan DTH juist vond dat er op niveau gediscussieerd werd. Is er soms een ander forum gesloten?
http://www.detrouwehonden.nl/quote:Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef -J-D- het volgende:
Forum van DTH?
Dan doel je toch op het supportersforum of niet?
Ja, die site ken ikquote:Op maandag 9 november 2009 17:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://www.detrouwehonden.nl/
Dat weet ik niet. Feit is sowieso dat er meer gekken rondlopen dan dat er vast zitten dus ook bij NECquote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, die site ken ik
Maar Mark had het over het forum van DTH, maar ik dacht dat ze op hun site geen eigen forum hebben. Die staat al een tijdje toch los van DTH? Op http://www.supportersforum.nl/ toch? Of doelde Mark daarop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |