Stond in de gelderlander. Journalist had het aan Aalbers gevraagd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat heb ik gemist. Waar heeft hij gereageerd?
Theo Bos? Samen met Nicky Hofs zeker? Goed plan inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Neem Theo Bos, dan zijn er twee clubs blij.
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die is al vastgelegd door Cerveloquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hans Westerhof moet ook nog ergens rondlopen
Nee..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:30 schreef J-heronimus het volgende:
Jan Everse is nu weg bij Zwolle, dat geen idee?
Je weet wel namen te noemen he.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Marco van Basten zou wel geniaal zijn. En die Boekhoorn houdt wel van een stuntje.
Oh ja wacht ff, helemaal vergeten dat Guus Hiddink al met Nijmegen gebeld heeft of er een plekje voor hem is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Je weet wel namen te noemen he.
Ach je helpt in ieder geval mee om het NEC topic actief te houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh ja wacht ff, helemaal vergeten dat Guus Hiddink al met Nijmegen gebeld heeft of er een plekje voor hem is.
Dat zijn prima berichten. Weet niet wat ik moet vinden van Everse. Menzo lijkt me een goede trainer, maar misschien wat te tam.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:43 schreef -J-D- het volgende:
Gister weer even gesproken met een oud-collega van me binnen NEC.
Hij gaf aan dat ze als eerste Co Adriaanse benaderen, maar beseffen dat dat wel eens niet rond zou kunnen komen. Mocht Co niet lukken, dan staan Menzo en Everse hoog op de lijst. Everse was al in beeld om Been op te volgen, maar toen kwamen ze er niet uit met FC Zwolle. Het is nog onduidelijk of Menzo of Everse de voorkeur heeft als het met Co niet gaat lukken.
Maar dan heb ik liever Kruys. Heeft meer charisma volgens mij. Kan boven een groep staan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:59 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Vermoed dan idd dat het Everse wordt. Lijkt me 'Been-achtiger' dan Menzo. Al volg ik de Jupiler League nauwlijks.. Hoezo zou hij niet bij NEC passen?
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef sjeppert het volgende:
nog mensen van hier die morgen mee gaan naar sparta?
Afgelopen woensdag nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De afgelopen keren dat Vitesse verloor, verloren wij ook.
Ben je zo fan van Fejzullahu dan, eerste wedstrijd was heel goed maar daarna nogal bergafwaards.quote:Op zondag 1 november 2009 14:13 schreef -J-D- het volgende:
Babos; Wellenberg, Van Eijden, Zomer, El-Akchaoui; Radomski, Worm, Davids; Ntibazonkiza, Vleminckx, Goossens
Geen Fejzullahu, maar helaas met $aidi
Nee, absoluut niet, maar ik ben nog minder fan van $aidi.quote:Op zondag 1 november 2009 14:22 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ben je zo fan van Fejzullahu dan, eerste wedstrijd was heel goed maar daarna nogal bergafwaards.
Nou ja, het begintquote:Op zondag 1 november 2009 14:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, maar ik ben nog minder fan van $aidi.
De schorsing van De Ceulaer is wel gunstig, want dat blijft toch een goede speler. Alleen wat gefrustreerd dit seizoen blijkbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef -J-D- het volgende:
Volgende week heeft RKC geen Brood op de bank en geen De Ceulaer op het veld.
Beide worden normaal gesproken geschorst.
Heracles, VVV en ADO thuis moet je normaal gesproken ook winnen. Ik zie niet in waarom een vechtend RKC moet verliezen van een slap zooitje bij NEC.quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef larry91 het volgende:
RKC moet je gewoon winnen. Verlies je die kun je net zo goed gaan stoppen en je alvast gaan richten op de Jupiler League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |