abonnement Unibet Coolblue
pi_74509360
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Deze opstelling is puur op basis van logisch nadenken.

Vleminckx speelt erg goed en wint elk duel. Echter moet er iemand naast hem komen te staan om iets met de bal van de gewonnen duels te kunnen doen. Saidi is de enige die een man kan uitspelen, dus die moet naast hem staan.
Burgzorg heeft een prima pass in huis, maar is geen held in verdedigen. Vandaar dat je 'm niet als vervanger van wellenberg moet gebruiken, maar er voor. Hij kan diepgaan (doet ie graag) om vanaf de flank een voorzet te geven. Vleminckx kan hem dan inkoppen. Daarnaast heeft Goossens dezelfde rol als Burgzorg. Perfecte pass en kan ook nog eens naar binnen trekken. Ik denk dat NEC op dit moment dynamiek mist. Er moet beweging komen voorin. Dit is lastig te verdedigen. En ik denk dat je met deze voorhoede veel beweging creëert.
Met deze opstelling had je nu inmiddels 4 tot 6 punten meer gehad(op zeker )
  zondag 8 november 2009 @ 20:08:09 #277
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74517615
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:08 schreef De_Hypotheker het volgende:
En zo donderen we van het ene diepe dal in het andere. We zitten opgescheept met de matigste selectie in 10 jaar, een goedwillende amateur als technische baas, chagrijn op de tribunes en de zeventiende plek.

Hoe is het mogelijk dat alles wat de jaren onder Been zo mooi maakte binnen een paar maanden weggegooid is.
Blijkbaar heeft Lodeweges de kwaliteit van NEC niet goed in beeld gehad toen hij z'n contract tekende.
Maar is hij zich stilletjes aan gaan realiseren dat hij een enorme fout maakte door naar de Goffert te komen.
Immers, hij zou één op één met Been vergeleken worden aan het einde van de rit en besefte dat dit zelfs het einde van zijn trainercarriere kon betekenen.
Dat verklaart zijn woorden "wegwezen voordat het helemaal uit de hand loopt".
Wie dit leest is gek
pi_74519449
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft Lodeweges de kwaliteit van NEC niet goed in beeld gehad toen hij z'n contract tekende.
Maar is hij zich stilletjes aan gaan realiseren dat hij een enorme fout maakte door naar de Goffert te komen.
Immers, hij zou één op één met Been vergeleken worden aan het einde van de rit en besefte dat dit zelfs het einde van zijn trainercarriere kon betekenen.
Dat verklaart zijn woorden "wegwezen voordat het helemaal uit de hand loopt".
Denk ik niet.
Ik denk dat er achter de schermen veel meer speelt dan alleen de inzicht van dwight. Het is niet voor niets dat de spelers een spreekverbod hebben betreft het vertrekken van Dwight. Alleen Babos mocht eenmalig de pers te woord staan, maar ook hij mocht niets loslaten. Er is iets goed mis achter de schermen bij NEC.
Wij hebben niet zo zeer een matig team. Ik heb het idee dat de spelers verkeerd gebruikt worden (opstelling). En daarnaast mis ik enige motivatie bij de spelers op het veld. Als de rest op het veld met dezelfde inzet en passie speelt als Vleminckx, Saidi en Burgzorg, dan stond er een heel ander team.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 8 november 2009 @ 21:02:10 #279
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74520914
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Denk ik niet.
Ik denk dat er achter de schermen veel meer speelt dan alleen de inzicht van dwight. Het is niet voor niets dat de spelers een spreekverbod hebben betreft het vertrekken van Dwight. Alleen Babos mocht eenmalig de pers te woord staan, maar ook hij mocht niets loslaten. Er is iets goed mis achter de schermen bij NEC.
...
En dan gaat hij weg zonder een cent vergoeding? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Wie dit leest is gek
pi_74523834
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

En dan gaat hij weg zonder een cent vergoeding? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Net zo onwaarschijnlijk dat ie weg gaat zonder een vergoeding, omdat hij inziet dat het niets wordt met dit team.

Een andere scenario is dat hij een zak met geld van een investeerder had gekregen, en dat die investeerder er vanuit ging een goede nieuwe trainer (zoals Co Adriaanse) te kunnen halen. Mocht dit het geval zijn (wat me niet waarschijnlijk lijkt), dan zou Van Delft ook nog moeten opstappen voor de winterstop.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_74532520
Mijn NEC, wat doen ze
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 09:39:39 #282
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74532570
Van DTH:
quote:
Na Jhonny van Burgerking moet nu ook El Kebab er aan geloven. Meneer heeft namelijk ook een te hoog vet percentage. Het onderstaande bericht komt uit de Gelderlander

Moestafa El Kabir is uit de selectie van NEC gezet. De 21- ja­rige aanvaller kampt met een te hoog vetpercentage. Vorig seizoen overkwam El Kabir dat ook al een keer. De vleugelspeler maakt een slechte periode door. Hij raakte eer­der zijn basisplaats kwijt en werd voor drie wedstrijden geschorst na zijn rode kaart tegen Jong AZ.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_74532626
Wat een dom figuur is het ook

Maar serieus, ik snapte het zaterdag niet. RKC krijgt rood, dat Rip dan niet meteen 2 man van de bank laat lopen, een verdediger eruit en daarvoor in de plaats een extra aanvaller? Ok, niet dat we veel kwaliteit hebben zitten op de bank, maar leek me een uitgelezen kans voor Ten Voorde (10 minuten moet toch kunnen????) en eventueel Potje voorin.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74532810
Ach ja Rip is de staande variant van Lodeweges. Staat maar een beetje langs de zijlijn maar zegt helemaal geen drol en wisselt ook nog eens belachelijk. Zat zaterdag eigenlijk nog te wachten op kivuvu maar dat deed ie dan gelukkig niet.
En El kebab moeten ze maar snel ruilen met tshibamba in de winterstop, en el kabir met een hele grote strik om hem heen naar top oss laten gaan.
  maandag 9 november 2009 @ 09:56:21 #285
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74532849
Naar aanleiding van het spandoek "Zomer is Magic" zijn we op onze tribune maar begonnen de andere spelers ook een bijnaam te geven. Bij El Kabir kwamen we uit op Het Fenomeen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 9 november 2009 @ 09:58:55 #286
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74532897
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:03 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben na de wedstrijd ook naar het voorplein gegaan. Ik was benieuwd of de directie of spelers hun verhaal wilde doen. Jemig, maar wat een niveau van bepaalde mensen daar op het voorplein. Op de filmpjes is goed te zien, dat deze personen perse vooraan wilden staan. Maar waarom? Ze kunnen niet normaal communiceren en lopen met ziektes te gooien alsof het normaal is. Kom op zeg! Ik heb me dood zitten schamen.
Ook op het forum van DTH lopen er een aantal alleen maar te schreeuwen, terwijl ik het leuke aan DTH juist vond dat er op niveau gediscussieerd werd. Is er soms een ander forum gesloten?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_74533079
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:53 schreef larry91 het volgende:
Ach ja Rip is de staande variant van Lodeweges. Staat maar een beetje langs de zijlijn maar zegt helemaal geen drol en wisselt ook nog eens belachelijk. Zat zaterdag eigenlijk nog te wachten op kivuvu maar dat deed ie dan gelukkig niet.
En El kebab moeten ze maar snel ruilen met tshibamba in de winterstop, en el kabir met een hele grote strik om hem heen naar top oss laten gaan.
Onbegrijpelijk ook de situatie zoals ie nu is, Jhon van Beukering is na dit seizoen toch transfervrij? Daar ga j niks meer voor krijgen, de Graafschap wacht wel een half seizoen en neemt hem dan voor niks over, Tshibamba zal ook wel lastig worden helaas..

Echt, hoe het nu loopt, onbeschrijfelijk

Enneh, RKC wat een kutploeg zeg, een schande voor de Eredivisie (en NEC nu ook )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 10:11:53 #288
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74533143
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:53 schreef larry91 het volgende:
Ach ja Rip is de staande variant van Lodeweges. Staat maar een beetje langs de zijlijn maar zegt helemaal geen drol en wisselt ook nog eens belachelijk. Zat zaterdag eigenlijk nog te wachten op kivuvu maar dat deed ie dan gelukkig niet.
En El kebab moeten ze maar snel ruilen met tshibamba in de winterstop, en el kabir met een hele grote strik om hem heen naar top oss laten gaan.
Hij heeft ook gewoon één wisselmogelijkheid onbenut gelaten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  maandag 9 november 2009 @ 10:13:22 #289
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74533174
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Mark het volgende:

[..]

Ook op het forum van DTH lopen er een aantal alleen maar te schreeuwen, terwijl ik het leuke aan DTH juist vond dat er op niveau gediscussieerd werd. Is er soms een ander forum gesloten?
Volgens mij vond dat soort gescheld eerst altijd bij Forza plaats, maar daar mocht toen niet meer gereageerd worden en nu zie ik er zelden nog veel reacties staan als ik er kijk (niet zo vaak).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_74533810
Sef Vergoossen wordt vermoedelijk tussenpaus bij NEC.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 9 november 2009 @ 12:06:34 #291
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74536313
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef -J-D- het volgende:
Sef Vergoossen wordt vermoedelijk tussenpaus bij NEC.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 november 2009 @ 13:47:39 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74539225
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef -J-D- het volgende:
Sef Vergoossen wordt vermoedelijk tussenpaus bij NEC.
wel een prima tussenpaus die de boel ff flink aan gaat halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 9 november 2009 @ 14:22:23 #293
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_74540451
Ben benieuwd, Sef komt op mij niet over als een hardboiled trainer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 9 november 2009 @ 14:46:53 #294
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_74541320
Sef is beter dan de identiteitsloze eerste-divisietrainers die tot nu toe op de nominatielijst staan (nofi)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_74541358
Stanley Menzo lijkt mij een goede to be honest.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 9 november 2009 @ 14:56:29 #296
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_74541688
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef GSbrder het volgende:
Sef is beter dan de identiteitsloze eerste-divisietrainers die tot nu toe op de nominatielijst staan (nofi)
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_74546197
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:58 schreef Mark het volgende:

[..]

Ook op het forum van DTH lopen er een aantal alleen maar te schreeuwen, terwijl ik het leuke aan DTH juist vond dat er op niveau gediscussieerd werd. Is er soms een ander forum gesloten?
Ik neem aan dat je niet op mij doelt maar de gasten die ik formuleer in mijn tekst?

Ik ben bang dat Sef ook te lief is, maar hij mag mij het tegendeel gaan bewijzen door er flink op te klappen en een aantal jongens erop te wijzen dat het een gunst is om bij NEC (in de eredivisie) te spelen.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_74546412
Forum van DTH?
Dan doel je toch op het supportersforum of niet?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 9 november 2009 @ 17:39:33 #299
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_74546965
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef -J-D- het volgende:
Forum van DTH?
Dan doel je toch op het supportersforum of niet?
http://www.detrouwehonden.nl/
Wie dit leest is gek
pi_74547032
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:39 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

http://www.detrouwehonden.nl/
Ja, die site ken ik
Maar Mark had het over het forum van DTH, maar ik dacht dat ze op hun site geen eigen forum hebben. Die staat al een tijdje toch los van DTH? Op http://www.supportersforum.nl/ toch? Of doelde Mark daarop?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')