abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74007429
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
Laat hem lekker regeren, mensen zien wel dat er niks wordt bereikt onder de PVV.
Ik hoop toch echt niet dat hij gaat regeren, dan hebben we na een moeizame formatie een dramatisch kabinet dat rampzalige beslissingen neemt, vrij snel valt, met een langdurig onbestuurbaar land een en machtsvacuum tot gevolg. Dat is wel het laatste wat we nodig hebben in de herstelperiode na de economische crisis.
pi_74007453
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:49 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt niet dat hij gaat regeren, dan hebben we na een moeizame formatie een dramatisch kabinet dat rampzalige beslissingen neemt, vrij snel valt, met een langdurig onbestuurbaar land een en machtsvacuum tot gevolg. Dat is wel het laatste wat we nodig hebben in de herstelperiode na de economische crisis.
Tja dat is blijkbaar wat men wil.

Nou wie ben ik om ze tegen te houden.
pi_74007507
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tja dat is blijkbaar wat men wil.

Nou wie ben ik om ze tegen te houden.
Das natuurlijk duidelijk, een mod van Fok! die te diep in het glaasje heeft gekeken
Flauw he?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:54:28 #129
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74008343
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:43 schreef Rensjebree het volgende:
het zal een opluchting zijn....
Opluchting? Wat denk jij dat er gebeurt na dat moment? Ik denk dat we als land nog veel verder van huis zijn met de chaos en verdere radicalisering die we onder grote groepen in de samenleving zullen zien.

Fortuyn was minder erg dan Wilders, en reken maar dat degene die hem zal vervangen ook weer een paar tandjes extremer zal zijn.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 08:56:19 #130
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74008350
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 02:49 schreef Mysterion het volgende:

[..]

Mwoa, dat is wel de enige manier om die groep kiezers met de neus op de feiten te drukken. Anders blijven we bezig met randfiguren.
pi_74008372
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Greci het volgende:
Ik stiekem ook. Alhoewel de hel dan wel echt losbreekt in Nederland.
Alweer? Net zoals bij Pim en Theo zeker?
We halen onze schouders op, zoals altijd als we ergens kwaad om zouden zijn.

Ik zie Wilders liever met zijn waanideeën op zijn bek gaan. Dat is leuker.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:02:50 #132
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74008394
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 08:59 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alweer? Net zoals bij Pim en Theo zeker?
We halen onze schouders op, zoals altijd als we ergens kwaad om zouden zijn.

http://www.nbdc.nl/cms/show/id=557349/contentid=49027
pi_74008422
quote:
Wat een massaal protest! Echt een pure burgeroorlog
pi_74008444
Wie juicht er als Wilders wordt neergeknald?

Zo doen links denkende mensen dat, als ze niet kunnen winnen staat er iemand uit de achterban op en schakelt de tegenstander definitief uit. Ik zal zeker niet juichen.
pi_74008486
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef Bam-Bam het volgende:

Zo doen links denkende mensen dat, als ze niet kunnen winnen staat er iemand uit de achterban op en schakelt de tegenstander definitief uit. Ik zal zeker niet juichen.
Want rechts maakt zich nooit schuldig aan moord nee
pi_74008523
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:55 schreef cerror het volgende:
...

De ruggegraat van Nederland is weg. De vrijheid van meningsuiting staat in het geding omdat een paar haatbaarden en snel ontevreden hoofddoeken het niet fijn vinden.
En als ze zeggen: "Zo lok je geweld uit" we ook nog eens ja knikken.

...
En de oplossing hiervoor is natuurlijk de Koran verbieden "net als Mein Kampf". Dát is pas echt vrijheid van meningsuiting verdedigen!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74008671
Maar goed, ik juich niet niet als er iemand wordt neergeknald, ook al ben ik het ontzettend oneens met Wilders gedachtengang en al helemaal niet met de nare, onbeschofte manier waarop hij het brengt.
Zoals al eerder gezegd zie ik hem liever op zijn bek gaan in de praktijk, als blijkt dat hij niks klaar kan maken van alles wat hij wil en belooft.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74008683
Wat werd er ook alweer gezegd toen Pim vermoord werd? "Gelukkig dat het geen Moslim is"

Geert is nog redelijk 'ongevaarlijk', iedereen weet wie hij is en wat hij wil, en hij roept veel onzin.
Maar als er iemand komt die het veel subtieler aanpakt zoals eerst verbod op ritueel slachten, dan verbod op geloofsuitingen (maar kerkklokken hebben nog een doel ), dan in je paspoort met RFID ook een paar bitjes die aangeven wat voor geloof je aanhangt, enzovoort, en er dan 20 jaar later achter komen dat er geen Moslims meer op straat lopen, maar dat die allemaal weggetrokken zijn of in ghetto's zitten, die binnenkort schoongeveegd gaan worden...

De dood van Geert zou een verlies zijn, maar ik wil er niet aan denken wat er dan komt. Wat zou Hero Brinkman gaan doen?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_74008691
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

En de oplossing hiervoor is natuurlijk de Koran verbieden "net als Mein Kampf". Dát is pas echt vrijheid van meningsuiting verdedigen!
Vrijheid van meningsuiting is één, maar kom niet aan de koran want dan kom je in het vaarwater van het cda te zitten. Er word eerder aan de vrijheid van meningsuiting getornd dan aan de godsdienst vrijheid. Ik zie sowieso niet in waarom er boeken verboden moeten worden.
pi_74008712
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:37 schreef Bam-Bam het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is één, maar kom niet aan de koran want dan kom je in het vaarwater van het cda te zitten. Er word eerder aan de vrijheid van meningsuiting getornd dan aan de godsdienst vrijheid. Ik zie sowieso niet in waarom er boeken verboden moeten worden.
Ik had denk ik een icoontje moeten gebruiken, sorry
pi_74009004
Als hij per ongeluk door zijn knie geschoten zou worden door de militairen die een wijk in Gouda bezetten zou ik wel moeten lachen denk ik.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:00:42 #142
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74009868
De geschiedenis van Nederland leert ons dat de kans hierop zeer groot is.
Iedereen die een invloed op de gevestigde orde heeft gaat eraan.

Jan maat had het geluk dat die een aanslag overleefde.
Pim fortijn werd op klaar lichte dag geexecuteerd door een Links Fascist.
en de oer Nederlander Theo van Gogh werd geliqudeerd door een islam Fascist.

Een aanslag op Geert Wilders is dan ook niet meer dan aannemelijk.

Echter deze keer zijn we voorbereid, en is dit net wat we nodig hebben om ons landje terug te veroveren.

Elke keer als er iemand opstaat tegen de gevestigde orde wordt die snel uit de weg geruimd, maar de Nederlanders gaan het deze keer niet pikken.
Zeker met de economishe crisis en de 45 miljard tekort op jaar basis waar deze Links Fascistische overheid voor heeft gezorgd.
Jezus zij met ons!
pi_74009909

Hoewel ik betwijfel of Nederland daar beter op wordt.
pi_74009930
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:00 schreef Linkse_Rakker het volgende:
maar de Nederlanders gaan het deze keer niet pikken.
Je doelt op de virtuele 20% aanhang van de Wilders Fascist.
80% van de Nederlanders zal het niet pikken als de Wilders Fascist premier wordt.
pi_74009958
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef Bam-Bam het volgende:

Zo doen linkse mensen dat, jeetje. Wat een vooroordelen weer. Als er een extreem links figuur was met enorme aanhang, zou ik hetzelfde kunnen zeggen over rechts. Maar dan klopt het zeker niet, of wel? Dank voor weer een typerend voorbeeld.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:08:15 #146
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74009994
quote:
De geschiedenis van Nederland leert ons dat de kans hierop zeer groot is.
Iedereen die een invloed op de gevestigde orde heeft gaat eraan.
Integendeel. De geschiedenis toont juist aan dat je in Nederland zonder gevaar voor je leven altijd hebt kunnen zeggen wat je wilde. Totdat Wilders verscheen met zijn Partij voor de "Vrijheid" en aangaf, dat bepaalde mensen dat niet meer mochten.
quote:
Jan maat had het geluk dat die een aanslag overleefde.
Broertje van Piet Maat?
quote:
Pim fortijn werd op klaar lichte dag geexecuteerd door een Links Fascist.
Wie?
quote:
en de oer Nederlander Theo van Gogh werd geliqudeerd door een islam Fascist.
Oer-Nederlander
quote:
Elke keer als er iemand opstaat tegen de gevestigde orde wordt die snel uit de weg geruimd
Als dat waar was geweest, had er eind jaren 60 geen student meer geleefd.

Oh, en mensen die te pas en (vooral) te onpas het woord fascist gebruiken
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74010033
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, en mensen die te pas en (vooral) te onpas het woord fascist gebruiken
Inderdaad.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:11:35 #148
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74010054
Juichen neen.....

Wilders is een gevolg van de onkunde van de gevestigde politieke partijen, van de vvd tot sp enzo.
Geen van deze partijen op misschien de sp na heeft ook maar enig benul wat er leeft bij de mensen,
ze zitten te veel in hun eigen wereld, Politieke kringen, van klein lokaal tot internationaal.
Dan komt dat hun zakelijk contacten bijna altijd bij bedoelingen hebben.
Politieke "werknemers" leven in hun ivoren wereld, niet die van de gemiddelde Nederlandse burger.
Wilders komt met zijn "onzinnige" uitspraken beter over op een groot publiek, hij relt tegen de order zoals
die is, met hele makkelijke vooroordelen en kwetsende woorden.

De media lust het als zete koek, waarom....hoe raar Wilders ook uit de hoek komt, gevoels matig lijkt
hij dichter op jan alleman dan alle andere politieke "werknemers".

Juichen neen.... het geeft aan waarom er een Wilders is.
Maar als minister president liever niet
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:12:27 #149
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_74010071
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Integendeel. De geschiedenis toont juist aan dat je in Nederland zonder gevaar voor je leven altijd hebt kunnen zeggen wat je wilde. Totdat Wilders verscheen met zijn Partij voor de "Vrijheid" en aangaf, dat bepaalde mensen dat niet meer mochten.

Fortuyn en van Gogh werden al om hun mening vermoord voor Wilders met de PVV begon hoor.
pi_74010159
quote:
deze Links Fascistische overheid
De huidige regering links noemen !
En fascistisch... weet je uberhaupt wat het betekent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')