Wat een nep-Nederlander ben je danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Ringo het volgende:
Ik wel natuurlijk. Hard in mijn vuistje, stilletjes hardop. Ben ik de enige? Het liefst ging ik joelend de straat op.
Kansloos volk, kansloze leiders.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:08 schreef Zienswijze het volgende:
Kansloos topic.
eerste wat in mijn opkomt bij die naam.... hobbyhoerquote:
beetje wel ja, wilders is nog altijd beter dan die kansloze linkse hoek met kant,halsema en bosquote:
Alleen als jij er ook dood naast ligt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Ringo het volgende:
Ik wel natuurlijk. Hard in mijn vuistje, stilletjes hardop. Ben ik de enige? Het liefst ging ik joelend de straat op.
Nee, lekker links stemmen of weer op balkenende dat is nog kutter...... Nederland glijdt net als belgie steeds verder af.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, niet bepaald. Zie liever dat mensen inzien wat voor domme mafketel het is, en gewoon niet meer op hem stemmen.
Het was vermakelijke TV toen Hans Janmaat na de verkiezingen niet één zetel had behouden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Mysterion het volgende:
Hij zou het trouwens volkomen aan zichzelf te danken hebben.
Toch zie ik hem liever door eigen falen ten onder gaan.
Iedereen die kritiek heeft op de islam is de lul bij die mafketels.quote:
En dat. Martelaren krijgen de meeste aanhang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:38 schreef Billy-jazz het volgende:
Wilders is de eerste die juicht, de mafkees.
'rascistisch' is geen Nederlands woord, drol, daarnaast is je vervoeging van het werkwoord 'ondermijnen' foutief.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:31 schreef larry_flynt het volgende:
Ik. Wilders is namelijk een fascist eerste klasse die onze maatschappij alleen maar ondermijnd met zijn rascistisch geroep.
en zeventig maagden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
En dat. Martelaren krijgen de meeste aanhang.
Wat is je punt? Wilders is de bom (no pun intended)? Na Wilders de Victorie? Ik snap niet wat je nou wil zeggen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen die kritiek heeft op de islam is de lul bij die mafketels.
Me dunkt, Theo staat in je lijstje.
Je valt natuurlijk onder de doelgroep van Maxima, zo'n plok zonder eigen cultuur. Dan is het niks gek dat je zou juichen. Salam.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Ringo het volgende:
Dat hangt er vanaf vanuit welke optiek je dat bekijkt. Wanneer zoiets (nogmaals!) gebeurt is het in elk geval duidelijk dat bepaalde uitspraken dus leiden tot een direct levensgevaar. Dan weten we dus ook dat het niet alleen zo is, dat we bepaalde dingen liever niet zeggen, maar dat het ook zo is dat het toch doen van zulke uitspraken iemand voor de rest van zijn leven tekent indien hij/zij een publieke functie bekleedt. Ik zou ook zo gauw niet stemmen op Wilders (al kan ik niemand bedenken waarop ik dolgraag zou stemmen), maar dat neemt niet weg dat ik het met hem eens ben dat je an sich het recht hebt een kritisch verhaal te houden over om het even wat in de tweede kamer; daar is zij voor. Wilders moet aangevallen worden met beschaafde middelen als het debat. Bijv. Alexander Pechthold heeft dat vrij goed gedaan. Maar we moeten niet terug naar de jaren 90 en zo iemand weghonen, en al helemaal niet terug naar het jaar 1322 en mensen met grof geweld de mond snoeren indien we het oneens blijven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:42 schreef Yi-Long het volgende:
Juichen? Neuh... maar echt rouwig zal ik er ook niet om zijn...
Je vergeet dat de haat aan een religie geen racisme is gezien een religie geen ras is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:41 schreef sneakypete het volgende:
[..]
'rascistisch' is geen Nederlands woord, drol, daarnaast is je vervoeging van het werkwoord 'ondermijnen' foutief.
Bovendien zijn je twee zinnetjes inhoudelijk ook nogal verwerpelijk. Juichen om de dood van iemand die volgens jou de verkeerde taal uitslaat lijkt mij een bijl aan de beschaving.
De laatste keer dat zoiets gebeurde (Pim Fortuyn) heeft het ook nogal weinig opgelost, nietwaar?
Wat het enige juiste alternatief is? Een meer capabele politicus met een minder populistische insteek en daar waar nodig de nuance in het achterhoofd. Een intellectueel op 'rechts' die tegenwicht biedt en de rest wakker schudt. Een niet onaardig voorbeeld is Nigel Farage uit Engeland. Ook fanatiek, maar welbespraakt en tenminste niet zo agressief.
Ik durf te wedden dat met zo iemand een wereld te winnen is.
Integendeel. Van Gogh werd zowel door links als rechts bewonderd. Wilders (dan wel de populistische tegenstand) wordt door 1/6e van het electoraat opgehemeld en door de rest uitgekotst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:46 schreef fratsman het volgende:
Bij van Gogh rommelde het alleen een beetje. Als iemand Wilders neerknalt, dan zal definitief de pleuris uitbreken.
Doe eens een bron ofzo van dat afglijden? En Wilders is echt geen verbetering hoor, eerder het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:37 schreef Devriejtas het volgende:
[..]
Nee, lekker links stemmen of weer op balkenende dat is nog kutter...... Nederland glijdt net als belgie steeds verder af.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |