net verbeterd voordat je dit bericht had getikt sorry hiervoor, ik zag het zelf ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt!?
Ik neem debiele geitenneukers niet serieus nee. Die krijgen ons superieure Westen er niet onder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:27 schreef Error2002 het volgende:
[..]
Je leeft in een droomwereld? Als ik jou was zou ik ze maar eens serieus gaan nemen en niet het voorbeeld van je held Van Gogh volgen die dacht dat honderden miljoenen mensen schofferen een onschuldig spelletje was.
Goed, het is je vergeven...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:34 schreef Devriejtas het volgende:
[..]
net verbeterd voordat je dit bericht had getikt sorry hiervoor, ik zag het zelf ook.
Nu tijd voor koffie!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo jij met hem willen ruilen ?quote:jHij wordt al bedreigd sinds 2003 en permanent beveiligd sinds 2004. Dat moet ook wel, want de dreigbrieven, e-mails, telefoontjes en internetboodschappen blijven binnenstromen. Aanvankelijk alleen uit Nederland, maar thans ook uit het buitenland en dan vooral vanuit islamitische landen zoals Saoedi-Arabië, Pakistan, Indonesië en Egypte. Uit die landen komen echter ook opbeurende berichten, namelijk van christenen die in die gebieden door moslims gediscrimineerd en geterroriseerd worden. Zij weten wat het is om continu onder bedreiging te moeten leven.
Er is geen weg terug meer. De redeloze haat is zo groot. In zijn geboortestad Venlo lopen zelfs mensen gevaar die helemaal geen familie van hem zijn, maar die alleen dezelfde achternaam hebben. Een leven tussen continue bedreiging en permanente bewaking is eigenlijk geen leven. Een dagje naar het strand, een middagje gezellig winkelen of een glaasje drinken in een café zijn onmogelijke genoegens geworden.
Je weet dat het 'superieure' westen voornamelijk superieur is omdat we rest van de wereld jarenlang met geweld onderdrukt hebben, en we momenteel keihard ingehaald worden door Azie, en straks ook het midden-oosten, en zuid-amerika!?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem debiele geitenneukers niet serieus nee. Die krijgen ons superieure Westen er niet onder.
Daarom een rechte, liberale, seculiere rug. Geen serviel likgedrag zoals Vogelaars Linksche Kerk dat doet en en geen asociaal schopgedrag zoals Wilders' Rechtse Plaggenhut doet.
Niemand wil met hem ruilen, maar dat neemt niet weg dat hij het aan zichzelf te danken heeft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
HERINNERING AAN HOLLAND.
Denkend aan Holland
zie ik rijen kamelen
traag door de natte polders gaan,
mannen met baarden in lange gewaden
de dieren sloom op hun bulten slaan.
En in de geweldige ruimte verzonken
de minaretten, verspreid door het land,
moskeeën, boerka's, gewelfde torens,
de koran gedragen in ieders hand.
De lucht hangt er laag
de geur van de spruitjes
reeds jaren geleden door couscous
gesmoord.
In alle gewesten wordt de stem van het
verleden,
Holland en Vrijheid,
nooit meer gehoord.
De eenzaamste politicus…
[..]
Zo jij met hem willen ruilen ?
oke prima, tijd om af te haken latersquote:
De islam is geen geloof,maar een religie die uit is op de wereldheerschappij.Het is juist hypocriet om daar geen stelling tegen te nemen.Het is onverdraaglijk dat mensen die niet van hier komen eventjes zullen bepalen dat ik niet mag zeggen wat ik wil.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niemand wil met hem ruilen, maar dat neemt niet weg dat hij het aan zichzelf te danken heeft.
Volgens mij hadden we het niet over het Westen, maar over individuen, en die kun je zelfs met één klap er onder krijgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem debiele geitenneukers niet serieus nee. Die krijgen ons superieure Westen er niet onder.
Daarom een rechte, liberale, seculiere rug. Geen serviel likgedrag zoals Vogelaars Linksche Kerk dat doet en en geen asociaal schopgedrag zoals Wilders' Rechtse Plaggenhut doet.
Islam is geen geloof, maar een religie. Right.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:48 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
De islam is geen geloof,maar een religie die uit is op de wereldheerschappij.Het is juist hypocriet om daar geen stelling tegen te nemen.Het is onverdraaglijk dat mensen die niet van hier komen eventjes zullen bepalen dat ik niet mag zeggen wat ik wil.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:14 schreef Ringo het volgende:
IK MEEN DIT NATUURLIJK WEL. MAAR NIET HEUS. TOCH WEL, IENE MIENE MUTTE. Desalniettemin.
Waarom vind je dit normaal dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:04 schreef Ringo het volgende:
Ik wel natuurlijk. Hard in mijn vuistje, stilletjes hardop. Ben ik de enige? Het liefst ging ik joelend de straat op.
ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:48 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
De islam is geen geloof,maar een religie
Zo triest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
HERINNERING AAN HOLLAND.
Denkend aan Holland
zie ik rijen kamelen
traag door de natte polders gaan,
mannen met baarden in lange gewaden
de dieren sloom op hun bulten slaan.
En in de geweldige ruimte verzonken
de minaretten, verspreid door het land,
moskeeën, boerka's, gewelfde torens,
de koran gedragen in ieders hand.
De lucht hangt er laag
de geur van de spruitjes
reeds jaren geleden door couscous
gesmoord.
In alle gewesten wordt de stem van het
verleden,
Holland en Vrijheid,
nooit meer gehoord.
De eenzaamste politicus…
[..]
quote:Marsman:
Marsman verafschuwde de Nederlandse bekrompenheid. Hij zei ooit 'Holland is en blijft een ellende. Wie hier op de grond stampt, zakt weg in de modder.'
Ach gossie, wat zielig nou.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
De eenzaamste politicus…
[..]
Waar wenst hij hem dood dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:57 schreef Nobu het volgende:
Mensen die er andere denkbeelden op na houden dood wensen, fijne knul is TS.
Al zou ik met hem willen ruilen, ik kan het niet want ik ben niet in staat om me als een fascistische haatzaaier te gedragen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:40 schreef DikVoormekaar het volgende:
De eenzaamste politicus…
[..]
Als je nou eerst de fouten hieruit haalt dan zou ik zeggen dat ie sowieso zou falenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:42 schreef IHVK het volgende:
Sowieso is er kans dat de pleuris dan uitbreekt.
Lijkt me niet slim.
Laat hem lekker regeren, mensen zien wel dat er niks wordt bereikt onder de PVV. Ik ben alleen bang voor het algemene beeld van Nederland onder moslims. Die loop serieus deuken op. Steeds meer mensen hebben zoiets van 'ach ze moeten me toch niet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |