Helloquote:
Go Brennel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
OP volgt.
Laat maar![]()
Toch welgimme a sec.
Die andere.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke gaat nu dicht?
je had lekker geslapen zei jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Brennel het volgende:
Pfff, ik heb duidelijk een vrij zware dag gehad
Je moet ook niet zoveel bier drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Brennel het volgende:
Pfff, ik heb duidelijk een vrij zware dag gehad
Yep, prima geslapen. En geen bier gedronken gister. Maar het was een emotioneel best zware dag, ook best veel in de trein gezetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je had lekker geslapen zei je
Das morgenavond pas. Op Het Gesprek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Wintertijd is zojuist ingegaan:
[ afbeelding ]
oh...ik moet morgen nog werken...voel me nu al leeggezogen na vandaag....ik hoop dat ik morgen nog even kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yep, prima geslapen. En geen bier gedronken gister. Maar het was een emotioneel best zware dag, ook best veel in de trein gezeten
quote:
quote:
En dan te bedenken dat ik 'm zelf maar saai vond en deed omdat ik niets anders kon bedenkenquote:
Ik bespaar me de ellende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen de Televizierring-uitreiking te kijken, met nu een tenenkrommende Wendy van Dijk...
Ik heb een tijgerpython van 25kg om m'n nek gehad, ook best een schatjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:10 schreef Sersjee het volgende:
"Dit is een wurgslang, echt een schatje!"
Okay danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef gerbenp het volgende:
Ben er weer trouwens, maar dan via de utp kabel @ beneden
Verstandig al was het alleen al omdat je dan een backup voorziening hebt liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ga er misschien binnenkort eentje naar boven aanleggen.
Het gaat er heet aan toequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Even wat opwinding in de straat. Brandweer, politie. Geen idee wat aan de hand is/was.
De TT leek iig relevant.
quote:
Keiiiiiiiiiiihete porrrrrrrrrrnoooooooooooooquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:20 schreef gerbenp het volgende:
Herhaling, deze heb ik al eens gehoord..
aha okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij lijkt op 1tje, maar die is toch anders
jawel, die slangenquote:
Bezoek op vrijdag... Zijn ze wel lekker?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo hehe bezoek is eindelijk weg
quote:
had ik echt geweigerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
Lekker fout ook. Hoevaak heb ik deze al niet met muziekles moeten zingen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ergste is dat dit ook in de Top2000 zit. Ik wil 'Baby One More Time' geëlimineerd zien worden en dan zodanig dat het ook niet in de Subtop 2000 voorkomt.quote:
Ja, nee, die muziekdocent liet ons hem zelfs BLOKFLUITEN, JA?!quote:
Je muziekleraar was uhm.... een pederast?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
Lekker fout ook. Hoevaak heb ik deze al niet met muziekles moeten zingen?
Nou... Als popliedje is het haast niet te evenaren. Het zit echt briljant in elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ergste is dat dit ook in de Top2000 zit. Ik wil 'Baby One More Time' geëlimineerd zien worden en dan zodanig dat het ook niet in de Subtop 2000 voorkomt.
ach zo lang je hem niet rectaal ingebracht krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, nee, die muziekdocent liet ons hem zelfs BLOKFLUITEN, JA?!
Ik was veel te bang dat ik die blokfluit door mn strot geduwd kreeg.
Ik had een toffere die man liet ons alleen drummen en echte klassiekers zingenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, nee, die muziekdocent liet ons hem zelfs BLOKFLUITEN, JA?!
Ik was veel te bang dat ik die blokfluit door mn strot geduwd kreeg.
lol moest opzoeken wat een pederast wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je muziekleraar was uhm.... een pederast?
In ieder geval werkt de fluit dan niet meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach zo lang je hem niet rectaal ingebracht krijgt
Er is een betere versie van Baby One More Time...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ergste is dat dit ook in de Top2000 zit. Ik wil 'Baby One More Time' geëlimineerd zien worden en dan zodanig dat het ook niet in de Subtop 2000 voorkomt.
ik had er een die niet verder kwam dan do a deer , en ging janken als we het niet deden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had een toffere die man liets on alleen drummen en echte klassiekers zingen
Video graag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er is een betere versie van Baby One More Time...
door Ahmed & Dweezil Zappa
ach ja, Maastrichtenaren. Kunnen ze ok niets aan doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit doet me niet zoveel.
* Roel_Jewel duikt weg.
Gut, nog zo een muziekleraar met pederastische neigingen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had er een die niet verder kwam dan do a deer , en ging janken als we het niet deden.
Ligt die haat zo diep?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja, Maastrichtenaren. Kunnen ze ok niets aan doen![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja, Maastrichtenaren. Kunnen ze ok niets aan doen![]()
Je weet dat je kan zoeken op YouTube?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik versta geen reet van die gozer... Weer eentje uit dat land van Roel en Timo zeker.
Nee want die zou je wel verstaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik versta geen reet van die gozer... Weer eentje uit dat land van Roel en Timo zeker.
Dat weer wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je weet dat je kan zoeken op YouTube?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Die plaat is te laat. Het weekend is reeds lang begonnen.
Deze is voor de kandidate van Het Geheime Woord. Die is nog aan het werk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Die plaat is te laat. Het weekend is reeds lang begonnen.
PRoost! ik trek er ook even een open. Zometeen Der Rudy !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
* Brennel neemt bij dezen vast een ferme slock van een goudgele, koude Brand.
Proost!
Kunt ge nog die toetsen vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
* Brennel neemt bij dezen vast een ferme slock van een goudgele, koude Brand.
Proost!
Editquote:
was ook op de webcam hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:57 schreef Derek010 het volgende:
die beelden op 101tv van dat naar beneden flikkeren zijn best wel lofi
Wordt steeds laterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:04 schreef gerbenp het volgende:
Begint weer lekker laat zo te zien.. 01:45
die herhalingen moeten geschrapt worden vind ik..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt steeds laterelke week
Komt door dat kutprogramma metropolis tvquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Na één slok?quote:
ADE? uuhhm, niet echt mijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:02 schreef gerbenp het volgende:
Nachtegiel live vanaf ADE, proberen te luisteren nog om 1 uur
Amen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Wat een geweldige uitzending weer!![]()
![]()
en dan wint Radio NL de radio ring
![]()
![]()
![]()
Heb weer genoten waarvan akte!
Door minder zendtijd te geven hopen ze dat aandachtshoer Dorien niet meer komt omdat ze dan te weinig door het beeld kan huppelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
da's waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door minder zendtijd te geven hopen ze dat aandachtshoer Dorien niet meer komt omdat ze dan te weinig door het beeld kan huppelen.
kan beter ancilla komen, maar die wil niet meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door minder zendtijd te geven hopen ze dat aandachtshoer Dorien niet meer komt omdat ze dan te weinig door het beeld kan huppelen.
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat die lekker op zaterdagnacht uitgezonden worden.
Laat Carlijn maar weer komen dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan beter ancilla komen, maar die wil niet meer.
Lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn, ze zingt zo slecht dat ik me ervoor ga zitten schamen.
Vind ik niet zo gekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan beter ancilla komen, maar die wil niet meer.
Ancilla ook niet , dus die had er geen zin meer in schreef ze op de twit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat Carlijn maar weer komen dan.
Maar die doet niet alles wat Giel zegt, dus mag ze niet meer komen.
Af en toe?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek
Giel geilt echt op zich zelf, daar wordt je af en toe echt niet goed van...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waylonde herontdekking van dit jaar
heerlijk beter dan uprisingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef derrudy_kevin het volgende:
en wat vinden wij van de nieuwe muse single? (ik vind 'm tof)
Erg geslaagdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef derrudy_kevin het volgende:
hehehequote:
Lekker!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:17 schreef derrudy_kevin het volgende:
Had niet 't idee dat er veel aan de hand was. Brandweer was vrij snel weg. Wel wat politie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
en roel zijn ze al aan het blussen ?
Let me clear my throat!!quote:
Heb je een automatische gif-script ofzo, die per paar uur verspringt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog 15 topics en we hebben de 500.000ste 3fmtopic post.
Fuck! die mis ik dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Let me clear my throat!!
Nu bij Pete Tong op de BBC: de wereldprimeur van de nieuwe Muse, in de Thin White Duke remix.
Hij`s fok-king fijn!![]()
![]()
castraatjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Dacht ook altijd dat een vrouw het zong, maar als ik het nu zo haar kan het idd wel een jongen zijn.
Probeerde `m te zoeken op youtube maar hij staat er niet opquote:
is gewoon te zien op http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heb je een automatische gif-script ofzo, die per paar uur verspringt?
Idd! naja, kwestie van tijd en dan staat ' ie wel onlinequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Probeerde `m te zoeken op youtube maar hij staat er niet op
Tong zegt ook: "no-one else has this record." wordt toch tijd
20x opnieuw uitgebracht, maar als je de plaat zo heel af en toe hoort dan is het best wel te doenquote:
Best te doen, gewoon heerlijk als je de bass lekker hard zetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
20x opnieuw uitgebracht, maar als je de plaat zo heel af en toe hoort dan is het best wel te doen
Absoluutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best te doen, gewoon heerlijk als je de bass lekker hard zet
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
20x opnieuw uitgebracht, maar als je de plaat zo heel af en toe hoort dan is het best wel te doen
3 mooie albums. Nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad
Hierna gepland (op Youtube, het lijkt me erg sterk dat DER RUDY hem gaat draaien):
Moet je maar net voor in de stemming zijn, imhoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad
Hierna gepland (op Youtube, het lijkt me erg sterk dat DER RUDY hem gaat draaien):
Ben ik nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet je maar net voor in de stemming zijn, imho. Wel een aardig mooi chanson
.
Ah, ik zie dat 'ie even na elven ook even asociaal hard kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluutvooral het meefluiten is toch wel erg lekker
Oja, de link naar de playlist: http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/328792
* Brennel zingt vanuit haar tenen mee.quote:
heerlijk traag nummer en mooi gezongenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad
heb jij even mazzel dat je bijna niemand in de buurt hebt in dat bosje van jou, lijkt mij heerlijk zo rustig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel zingt vanuit haar tenen mee.
Utrechtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
bah bah bah zo kan ik verliezen. als die goal van Utrecht toch geen overtreding was dan ben ik echt de fucking paus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ongeloofelijk dat een scheids zoiets niet ziet![]()
![]()
![]()
Omdat ze in De Here is. Van deur naar deur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3 mooie albums. Nooit meer wat van gehoord.
Was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij even mazzel dat je bijna niemand in de buurt hebt in dat bosje van jou, lijkt mij heerlijk zo rustig.
Gezellig samen met Prince?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat ze in De Here is. Van deur naar deur.
Maar die gaat niet over mn AFM-collega.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
draai nou het fucking origineel nou is zonder diggy dex
ik raak je aardig kwijtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die gaat niet over mn AFM-collega.
Jeppers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die gaat niet over mn AFM-collega.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |