Helloquote:
Go Brennel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Brennel het volgende:
OP volgt.
Laat maar![]()
Toch welgimme a sec.
Die andere.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke gaat nu dicht?
je had lekker geslapen zei jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Brennel het volgende:
Pfff, ik heb duidelijk een vrij zware dag gehad
Je moet ook niet zoveel bier drinkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:01 schreef Brennel het volgende:
Pfff, ik heb duidelijk een vrij zware dag gehad
Yep, prima geslapen. En geen bier gedronken gister. Maar het was een emotioneel best zware dag, ook best veel in de trein gezetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je had lekker geslapen zei je
Das morgenavond pas. Op Het Gesprek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Wintertijd is zojuist ingegaan:
[ afbeelding ]
oh...ik moet morgen nog werken...voel me nu al leeggezogen na vandaag....ik hoop dat ik morgen nog even kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yep, prima geslapen. En geen bier gedronken gister. Maar het was een emotioneel best zware dag, ook best veel in de trein gezeten
quote:
quote:
En dan te bedenken dat ik 'm zelf maar saai vond en deed omdat ik niets anders kon bedenkenquote:
Ik bespaar me de ellende.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit ondertussen de Televizierring-uitreiking te kijken, met nu een tenenkrommende Wendy van Dijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |