aha okquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij lijkt op 1tje, maar die is toch anders
jawel, die slangenquote:
Bezoek op vrijdag... Zijn ze wel lekker?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo hehe bezoek is eindelijk weg
quote:
had ik echt geweigerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
Lekker fout ook. Hoevaak heb ik deze al niet met muziekles moeten zingen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Ergste is dat dit ook in de Top2000 zit. Ik wil 'Baby One More Time' geëlimineerd zien worden en dan zodanig dat het ook niet in de Subtop 2000 voorkomt.quote:
Ja, nee, die muziekdocent liet ons hem zelfs BLOKFLUITEN, JA?!quote:
Je muziekleraar was uhm.... een pederast?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Feivel1 het volgende:
Lekker fout ook. Hoevaak heb ik deze al niet met muziekles moeten zingen?
Nou... Als popliedje is het haast niet te evenaren. Het zit echt briljant in elkaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ergste is dat dit ook in de Top2000 zit. Ik wil 'Baby One More Time' geëlimineerd zien worden en dan zodanig dat het ook niet in de Subtop 2000 voorkomt.
ach zo lang je hem niet rectaal ingebracht krijgtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, nee, die muziekdocent liet ons hem zelfs BLOKFLUITEN, JA?!
Ik was veel te bang dat ik die blokfluit door mn strot geduwd kreeg.
Ik had een toffere die man liet ons alleen drummen en echte klassiekers zingenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, nee, die muziekdocent liet ons hem zelfs BLOKFLUITEN, JA?!
Ik was veel te bang dat ik die blokfluit door mn strot geduwd kreeg.
lol moest opzoeken wat een pederast wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je muziekleraar was uhm.... een pederast?
In ieder geval werkt de fluit dan niet meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach zo lang je hem niet rectaal ingebracht krijgt
Er is een betere versie van Baby One More Time...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ergste is dat dit ook in de Top2000 zit. Ik wil 'Baby One More Time' geëlimineerd zien worden en dan zodanig dat het ook niet in de Subtop 2000 voorkomt.
ik had er een die niet verder kwam dan do a deer , en ging janken als we het niet deden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik had een toffere die man liets on alleen drummen en echte klassiekers zingen
Video graag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Er is een betere versie van Baby One More Time...
door Ahmed & Dweezil Zappa
ach ja, Maastrichtenaren. Kunnen ze ok niets aan doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit doet me niet zoveel.
* Roel_Jewel duikt weg.
Gut, nog zo een muziekleraar met pederastische neigingen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik had er een die niet verder kwam dan do a deer , en ging janken als we het niet deden.
Ligt die haat zo diep?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja, Maastrichtenaren. Kunnen ze ok niets aan doen![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ach ja, Maastrichtenaren. Kunnen ze ok niets aan doen![]()
Je weet dat je kan zoeken op YouTube?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik versta geen reet van die gozer... Weer eentje uit dat land van Roel en Timo zeker.
Nee want die zou je wel verstaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:49 schreef Sersjee het volgende:
Ik versta geen reet van die gozer... Weer eentje uit dat land van Roel en Timo zeker.
Dat weer wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je weet dat je kan zoeken op YouTube?![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Die plaat is te laat. Het weekend is reeds lang begonnen.
Deze is voor de kandidate van Het Geheime Woord. Die is nog aan het werk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Sersjee het volgende:
Die plaat is te laat. Het weekend is reeds lang begonnen.
PRoost! ik trek er ook even een open. Zometeen Der Rudy !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
* Brennel neemt bij dezen vast een ferme slock van een goudgele, koude Brand.
Proost!
Kunt ge nog die toetsen vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Brennel het volgende:
* Brennel neemt bij dezen vast een ferme slock van een goudgele, koude Brand.
Proost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |