Komt door dat kutprogramma metropolis tvquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt steeds laterelke week
Na één slok?quote:
ADE? uuhhm, niet echt mijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:02 schreef gerbenp het volgende:
Nachtegiel live vanaf ADE, proberen te luisteren nog om 1 uur
Amen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Timo20 het volgende:
Wat een geweldige uitzending weer!![]()
![]()
en dan wint Radio NL de radio ring
![]()
![]()
![]()
Heb weer genoten waarvan akte!
Door minder zendtijd te geven hopen ze dat aandachtshoer Dorien niet meer komt omdat ze dan te weinig door het beeld kan huppelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wordt steeds laterelke week
da's waarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door minder zendtijd te geven hopen ze dat aandachtshoer Dorien niet meer komt omdat ze dan te weinig door het beeld kan huppelen.
kan beter ancilla komen, maar die wil niet meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door minder zendtijd te geven hopen ze dat aandachtshoer Dorien niet meer komt omdat ze dan te weinig door het beeld kan huppelen.
Preciesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat die lekker op zaterdagnacht uitgezonden worden.
Laat Carlijn maar weer komen dan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan beter ancilla komen, maar die wil niet meer.
Lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Damn, ze zingt zo slecht dat ik me ervoor ga zitten schamen.
Vind ik niet zo gekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan beter ancilla komen, maar die wil niet meer.
Ancilla ook niet , dus die had er geen zin meer in schreef ze op de twit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laat Carlijn maar weer komen dan.
Maar die doet niet alles wat Giel zegt, dus mag ze niet meer komen.
Af en toe?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek
Giel geilt echt op zich zelf, daar wordt je af en toe echt niet goed van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |