Idd! naja, kwestie van tijd en dan staat ' ie wel onlinequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Probeerde `m te zoeken op youtube maar hij staat er niet op
Tong zegt ook: "no-one else has this record." wordt toch tijd
20x opnieuw uitgebracht, maar als je de plaat zo heel af en toe hoort dan is het best wel te doenquote:
Best te doen, gewoon heerlijk als je de bass lekker hard zetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
20x opnieuw uitgebracht, maar als je de plaat zo heel af en toe hoort dan is het best wel te doen
Absoluutquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best te doen, gewoon heerlijk als je de bass lekker hard zet
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
20x opnieuw uitgebracht, maar als je de plaat zo heel af en toe hoort dan is het best wel te doen
3 mooie albums. Nooit meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad
Hierna gepland (op Youtube, het lijkt me erg sterk dat DER RUDY hem gaat draaien):
Moet je maar net voor in de stemming zijn, imhoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad
Hierna gepland (op Youtube, het lijkt me erg sterk dat DER RUDY hem gaat draaien):
Ben ik nuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet je maar net voor in de stemming zijn, imho. Wel een aardig mooi chanson
.
Ah, ik zie dat 'ie even na elven ook even asociaal hard kanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluutvooral het meefluiten is toch wel erg lekker
Oja, de link naar de playlist: http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/328792
* Brennel zingt vanuit haar tenen mee.quote:
heerlijk traag nummer en mooi gezongenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Brennel het volgende:
[..]
Inderdaad
heb jij even mazzel dat je bijna niemand in de buurt hebt in dat bosje van jou, lijkt mij heerlijk zo rustig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel zingt vanuit haar tenen mee.
Utrechtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:49 schreef Timo20 het volgende:
bah bah bah zo kan ik verliezen. als die goal van Utrecht toch geen overtreding was dan ben ik echt de fucking paus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ongeloofelijk dat een scheids zoiets niet ziet![]()
![]()
![]()
Omdat ze in De Here is. Van deur naar deur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3 mooie albums. Nooit meer wat van gehoord.
Was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb jij even mazzel dat je bijna niemand in de buurt hebt in dat bosje van jou, lijkt mij heerlijk zo rustig.
Gezellig samen met Prince?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:54 schreef on_air het volgende:
[..]
Omdat ze in De Here is. Van deur naar deur.
Maar die gaat niet over mn AFM-collega.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
draai nou het fucking origineel nou is zonder diggy dex
ik raak je aardig kwijtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die gaat niet over mn AFM-collega.
Jeppers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar die gaat niet over mn AFM-collega.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |