http://www.last.fm/music/Marina%2520%2526%2520the%2520Diamondsquote:Marina and the Diamonds is the stage name of Marina Diamandis, a Welsh-born solo artist based in London. Her musical style ranges from keyboard-based ballads to more up-tempo new wave-style songs with full band backing. She played at BBC Radio 1’s Big Weekend in Swindon early in May 2009 and played the Glastonbury Festival in June 2009. Her debut single Obsessions/Mowgli’s Road was issued on Neon Gold records in the US, followed by the Crown Jewels EP in June 2009 featuring the songs I Am Not A Robot, Seventeen, Simplify and I Am Not A Robot (Remix).
A debut CD is expected to appear in January and the single release in October.
Mooi gedaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:54 schreef ampburner het volgende:
binnenkort naar paradiso! zin in
tevens: Katy Perry cover
haha ja bij Jools Holland ook.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:03 schreef Veerboot het volgende:
Haar kleding alleen al is tamelijk briljant
Ben blij dat ze op Lowlands komt, want voor Paradiso was ik te laat.quote:Op zondag 11 april 2010 11:06 schreef Pink_Floyd het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/375518/1/1/50/cd-marina-and-the-diamonds-the-family-jewels.html
en lekker 2 kaartjes voor Paradiso, en ze komt ook nog op Lowlands
http://twitpic.com/1xccy4quote:
Someone made me this balloon 'top' and just threw on stage. You are 'blowing' my mind.
Ga je mee in November? De 28e in de Melkwegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb haar in januari gemist op Eurosonic
Dus die schade moeten we binnenkort maar eens inhalen
Het is een optiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je mee in November? De 28e in de Melkweg
Ik krijg niet snel kippenvel van muziek, maar van Numb iedere keer weer hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik sloeg altijd Numb over... totdat ik het dus afgelopen weekend live hoorde....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu staat ie op repeatWat live horen kan doen voor een nummer
Frontvrouwquote:Zangeres Marina heeft het niet zo op glitter en glamour. De 24-jarige frontvrouw van Marina and the Diamonds ambieert geen leven als popster, maar wil haar generatie graag helpen. Ze heeft pas een album op de markt, genaamd Family Jewels, maar heeft grootse toekomstplannen.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Dat was idd niet het geval. Ik was HEEL blij verrast!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat die hamburgers niet echt waren, ik had wel trek
Dat droeg ze (jasje + bril) tijdens het nummer Hollywood, een en al sarcasme (satire?) dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik heb het niet zo op glitter en glamour."
Neemt niet weg dat het eerste dat bij me opkwam om haar live-optreden op Lowlands te beschrijven het woord 'diva' was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat droeg ze (jasje + bril) tijdens het nummer Hollywood, een en al sarcasme (satire?) dus
Ook in de meeste videoclips.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Marina is een en al outfits en verkleedpartijtjes ja
Dit kan ik beamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef MilaNL het volgende:
Even nieuw leven inblazen met een nieuw nummer van een nieuw album "Electra Heart" dat dit jaar nog uit komt. Maandag part 2.
Muziekstijl is wat veranderd, maar het blijft goed![]()
Het komt nog niet zo hard aan als het debuut inderdaad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Het nieuwe materiaal doet me vooralsnog weinig helaas.
Dude jij moet echt eens naar Coldplay gaan luisteren ipv de mening van andere anti-Coldplay-folks klakkeloos over te nemenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef PimD het volgende:
Nu maar hopen dat ze een keer solo naar Nederland komt. Ze staat ook in het voorprogramma van Coldplay, maar dat trek ik niet
Dude, mijn Valley of the Dolls, wat doe je?!!?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef RonB79 het volgende:
Het is wellicht wat commercieler geworden, maar haar typische koortjes en zang is nog altijd aanwezig!
Lies, Primadonna en Lonely Hearts Club zijn voor mij de toppertjes!
Nee, Valley of the Dolls pakt me nog niet echt. Het heeft zo z'n momenten maar soms vind ik de zang echt slecht. Bijna vals zelfsquote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef PimD het volgende:
[..]
Dude, mijn Valley of the Dolls, wat doe je?!!?
Tja, het 'Second Album Syndrome'.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef PimD het volgende:
Radioactive was wel echt een uitzondering, de rest van het album (ja Ron, Radioactive staat alleen op de deluxe) vind ik prima aansluiten bij de vorige plaat. Ietsje minder experimenteel misschien, maar dat het nou standaard top 40 meuk is...
Ik vind het dus wel echt simpele stampnummertjes geworden, op een aantal uitzonderingen na, Maar 80% van de cd zijn nummers met dezelfde platte beat.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef PimD het volgende:
Het klinkt iets gelikter dan Family Jewels, maar dat het nou 'simpele 1-2-3-4 lekker stampen' nummertjes zijn... Neuh.
Maar het dan wel in een satirisch "Ik vecht nog steeds tegen de hollywood pop" jasje.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Marina toch nog zwicht voor het grote geld, lijkt net Johan Derksen wel...
Zie ook: Avril Lavigne, P!nk.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het dan wel in een satirisch "Ik vecht nog steeds tegen de hollywood pop" jasje.
Zo van: Ik doe wel mee, maar ik meen 't niet.
Ja schat...... ik weet niet hoeveel ik daar nu nog van moet geloven.
Zeker waar, stem is wel eens beter geweest, maar voor mij is het ook wel de combinatie van alles. En ik vind dit gewoon een topnummerquote:Op maandag 11 juni 2012 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Da's anders niet helemaal zuiver hoorDe lagere stukken zegmaar.
Ik heb r ooit beter bij stem gehoord (Bij een Numb of Guilty)
Geeft ze morgen een concert?quote:
quote:
Heb je al iemand gevonden met wie je morgen gaat?quote:
Pm gestuurd naar je.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heb je al iemand gevonden met wie je morgen gaat?
En Numb is nog wel zo mooi livequote:Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef PimD het volgende:
Het was gaaf, maar wel jammer dat alles zo rockachtig werd gespeeld. Juist die superstrakke popsound vind ik gaaf. En geen Numb
Het voelde af en toe alsof ik bij een Justin Bieber-concert was (niet dat ik weet hoe dat is). Het gekrijs was echt oorverdovendquote:Op vrijdag 23 november 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Hoog gehalte aan gays en minderjarigen trouwens. Allemaal vaders ook na afloop van het concert bij de uitgang te wachten op hun kroost.
Deze postquote:Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Sfeermaker het volgende:
Mijn zus liet me een keer in de trein naar Primadonna luisteren. Ik dacht meteen "wow dit is br33z4H", maar wel lekker aanstekelijk. Ze zei erbij dat het nieuwe album een flop was, want te popachtig. Dus ik heb m'n geld ingezet op Family Jewels, en verhip, lekker album en wat kan zij veel met haar stem!
Vervolgens heb ik haar live in het voorprogramma van Coldplay mogen aanschouwen op 't Malieveld in Den Haag. De zon scheen op haar prachtige gezichtje en volmaakte lichaam. Ik had geen flauw benul van heel haar uiterlijk tot daar aan toe.
Dan weer terug naar het album Family Jewels, wat daarna alleen maar beter werd. En toch vraag ik me af waarom. Vind ik Marina een lekker wijf en daarom de muziek ook zo goed? Het speelt vast een beetje mee ja. Maar bovendien ben ik gek op kitscherige pop. Een beetje van beiden dus. Daarnaast kan dit vrouwtje ook hele mooie dingen met haar stem, wat een bereik, zowel hoog als laag. Het album is best sterk van begin tot eind, goede liedjes worden afgewisseld met mindere.
Uitschieters zijn wat mij betreft Mowgli's Road, Hollywood & Oh No!
Daarna het nieuwe album nog eens geprobeerd, maar die is helaas in het verkeerde keelgat geschoten, wat een teleurstelling. Nu denkt u als aandachtige lezer natuurlijk "kom nou op met die foto's als het zo'n mooie vrouw is". Inderdaad, wat is een topic over Marina & The Diamonds zonder foto?
[ afbeelding ]
ik ook !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben aanwezig bij het concert op 10 mei, yay.
thx! is ze nog naar buiten gekomen om fans te meeten?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 00:56 schreef cowboycat het volgende:
Net terug van het optreden dat ze vandaag in Berlijn gaf. Damn wat een show, near perfect
Voor wie haar in Amsterdam gaat zien: veel plezier alvast! Maar dat gaat vast goedkomen
Kortom: T was prima, maar ik begin steeds minder verschillen te zien tussen Marina (indie pop met scherp randje) en Katy Perry of willekeurig welke andere popdiva. Verder was t super kort (vorige keer was er nog een toegift, nu meteen BAM lichten aan en doei) en was t meeschreeuw/joel/bakvis/telefoontjesindelucht gehalte super hoog.quote:Oh dear diary,
Vanavond was ik met een honderdtal luid meezingende bakvisjes getuige van mijn derde concert van Britney Spears and the diamonds. Of was t Marina? Het was in ieder geval niet de vrouw die jaren geleden haar vreemde heldere snikkende stem liet horen op een lowlands podium. Het was Electra Heart, de door de commercie en popmenigte geliefde vrouw die ze vertikte te worden. Nog steeds zuiver. Nog steeds hoog. Nog steeds energiek. Maar gehuld in een fel glitterend keurslijf van alles wat ze vroeger haatte en sarcastisch bezong. Mevrouw Diamandis werd bubblegum. Niet met de dikke knipoog en bittere nasmaak, maar echt zoet. De diamant verloor haar scherpe randen.....
wat een bitch, na een uur wachten na het concert liep ze zo langs ons heen ?!quote:Op maandag 11 mei 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Mijn FB post over t concert gisteren:
[..]
Kortom: T was prima, maar ik begin steeds minder verschillen te zien tussen Marina (indie pop met scherp randje) en Katy Perry of willekeurig welke andere popdiva. Verder was t super kort (vorige keer was er nog een toegift, nu meteen BAM lichten aan en doei) en was t meeschreeuw/joel/bakvis/telefoontjesindelucht gehalte super hoog.
Dit was de derde keer dat ik haar zag, maar ik vrees ook de laatste. Op een festival zal ik nog wel gaan kijken, maar een concert van haar hoeft voor mij niet meer helaas. Niet als de trend van cd1 naar cd2 naar cd3 zo blijft doorgaan. Ook tijdens het optreden waren de verschillen tussen cd1 en cd2/cd3 zo duidelijk merkbaar. CD2 en CD3 zijn veelal floorstompers en dancenummers met catchy refreintjes. Dat is best lekker, maar niet de reden waarom ik voor Marina gevallen was. Ik viel voor haar Eigen geluid. Dat heeft ze amper nog. Het worden 13 in dozijn niemandalletjes. Lekkere niemandalltjes op zich, maar niks bijzonders meer.
Ik snap de moeilijke keuzes van haar tussen commercie en verkopen vs je Eigen ding doen. Ik snap dat z eniet altijd haar Eigen ding kan doen omdat dat simpelweg niet genoeg verkoopt. CD1 was te experimenteel voor velen en Hollywood wilde haar in de popdiva setting plaatsen, een keurslijf aandoen. Iets wat ze op de 2e cd bezingt. Zelfs letterlijk in 1 van de clips doet(veranderen van Marina naar Electra Heart). Maar daar klonk de cd nog poppy met een bittere ondertoon vanwege haar struggles met dat keurslijf. Ze bezong dat ze dat vroegen, maar dat ze dat niet wilde. Bij cd3 lijkt ze die struggle opgegeven te hebben. "Oke, dan word ik maar poppy".
I'll never be your bubblegum bitch..... I'm afraid dear, that you HAVE become a bubblegum bitch. Nou oke, geen bitch. Ze lijkt erg aardig
en 16 december in tivoli utrecht!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef Dandilion het volgende:
http://www.paard.nl/event/4379/MARINA-THE-DIAMONDS
Ze staat 17 december in het Paard van Troje in Den Haag
En tot mijn grote verbazing nog niet eens uitverkocht.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef Dandilion het volgende:
http://www.paard.nl/event/4379/MARINA-THE-DIAMONDS
Ze staat 17 december in het Paard van Troje in Den Haag
komt omdat 16e wel helemaal uitverkocht is en ze daarom een extra zaal hebben toegevoegd op de 17equote:Op zondag 18 oktober 2015 13:54 schreef Mryc het volgende:
[..]
En tot mijn grote verbazing nog niet eens uitverkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |