abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150600171
Mwah, ik vind de nieuwe CD nog steeds dichter bij Family Jewels liggen dan bij Electra Heart hoor. Dingen als Happy, I'm A Ruin etc hebben hier en daar wel wat weg van Numb enzo. Natuurlijk zonder de genialiteit die Numb heeft. Een van de allermooiste nummers ooit.
Nee.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 23:35:27 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150620416
Ja, Numb is ook wel mijn favoriet. Maar ik vind de nieuwe cd qua teksten en melodies zo.... Leeg. Zo oppervlakkig geworden. Rijmelarij van lik m'n vestje. :'(
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 23:53:12 #128
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_150621109
Ik ben aanwezig bij het concert op 10 mei, yay.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_151909747
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben aanwezig bij het concert op 10 mei, yay.
ik ook ! :D
br@m
  zondag 26 april 2015 @ 16:32:43 #130
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_152302494
zondag concert :D :D :D :D
br@m
pi_152421954
Net terug van het optreden dat ze vandaag in Berlijn gaf. Damn wat een show, near perfect :D

Voor wie haar in Amsterdam gaat zien: veel plezier alvast! Maar dat gaat vast goedkomen ;)
pi_152447391
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 00:56 schreef cowboycat het volgende:
Net terug van het optreden dat ze vandaag in Berlijn gaf. Damn wat een show, near perfect :D

Voor wie haar in Amsterdam gaat zien: veel plezier alvast! Maar dat gaat vast goedkomen ;)
thx! is ze nog naar buiten gekomen om fans te meeten?
br@m
  zondag 10 mei 2015 @ 13:07:58 #134
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_152456238
Tot vanavond *O* *O* *O*
  zondag 10 mei 2015 @ 13:23:44 #135
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_152456628
  zondag 10 mei 2015 @ 22:41:10 #136
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_152474547
Was tof! Beetje kort helaas, maar klonk awesome en ze zag er goed uit :x nu me t DrNick een guinness drinken @ Molly's.
pi_152476336
Was tof.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:31:39 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_152489577
Mijn FB post over t concert gisteren:

quote:
Oh dear diary,
Vanavond was ik met een honderdtal luid meezingende bakvisjes getuige van mijn derde concert van Britney Spears and the diamonds. Of was t Marina? Het was in ieder geval niet de vrouw die jaren geleden haar vreemde heldere snikkende stem liet horen op een lowlands podium. Het was Electra Heart, de door de commercie en popmenigte geliefde vrouw die ze vertikte te worden. Nog steeds zuiver. Nog steeds hoog. Nog steeds energiek. Maar gehuld in een fel glitterend keurslijf van alles wat ze vroeger haatte en sarcastisch bezong. Mevrouw Diamandis werd bubblegum. Niet met de dikke knipoog en bittere nasmaak, maar echt zoet. De diamant verloor haar scherpe randen.....
Kortom: T was prima, maar ik begin steeds minder verschillen te zien tussen Marina (indie pop met scherp randje) en Katy Perry of willekeurig welke andere popdiva. Verder was t super kort (vorige keer was er nog een toegift, nu meteen BAM lichten aan en doei) en was t meeschreeuw/joel/bakvis/telefoontjesindelucht gehalte super hoog.

Dit was de derde keer dat ik haar zag, maar ik vrees ook de laatste. Op een festival zal ik nog wel gaan kijken, maar een concert van haar hoeft voor mij niet meer helaas. Niet als de trend van cd1 naar cd2 naar cd3 zo blijft doorgaan. Ook tijdens het optreden waren de verschillen tussen cd1 en cd2/cd3 zo duidelijk merkbaar. CD2 en CD3 zijn veelal floorstompers en dancenummers met catchy refreintjes. Dat is best lekker, maar niet de reden waarom ik voor Marina gevallen was. Ik viel voor haar Eigen geluid. Dat heeft ze amper nog. Het worden 13 in dozijn niemandalletjes. Lekkere niemandalltjes op zich, maar niks bijzonders meer.

Ik snap de moeilijke keuzes van haar tussen commercie en verkopen vs je Eigen ding doen. Ik snap dat z eniet altijd haar Eigen ding kan doen omdat dat simpelweg niet genoeg verkoopt. CD1 was te experimenteel voor velen en Hollywood wilde haar in de popdiva setting plaatsen, een keurslijf aandoen. Iets wat ze op de 2e cd bezingt. Zelfs letterlijk in 1 van de clips doet(veranderen van Marina naar Electra Heart). Maar daar klonk de cd nog poppy met een bittere ondertoon vanwege haar struggles met dat keurslijf. Ze bezong dat ze dat vroegen, maar dat ze dat niet wilde. Bij cd3 lijkt ze die struggle opgegeven te hebben. "Oke, dan word ik maar poppy".

I'll never be your bubblegum bitch..... I'm afraid dear, that you HAVE become a bubblegum bitch. Nou oke, geen bitch. Ze lijkt erg aardig :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Ang3l op 11-05-2015 14:43:03 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_152496552
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Mijn FB post over t concert gisteren:

[..]

Kortom: T was prima, maar ik begin steeds minder verschillen te zien tussen Marina (indie pop met scherp randje) en Katy Perry of willekeurig welke andere popdiva. Verder was t super kort (vorige keer was er nog een toegift, nu meteen BAM lichten aan en doei) en was t meeschreeuw/joel/bakvis/telefoontjesindelucht gehalte super hoog.

Dit was de derde keer dat ik haar zag, maar ik vrees ook de laatste. Op een festival zal ik nog wel gaan kijken, maar een concert van haar hoeft voor mij niet meer helaas. Niet als de trend van cd1 naar cd2 naar cd3 zo blijft doorgaan. Ook tijdens het optreden waren de verschillen tussen cd1 en cd2/cd3 zo duidelijk merkbaar. CD2 en CD3 zijn veelal floorstompers en dancenummers met catchy refreintjes. Dat is best lekker, maar niet de reden waarom ik voor Marina gevallen was. Ik viel voor haar Eigen geluid. Dat heeft ze amper nog. Het worden 13 in dozijn niemandalletjes. Lekkere niemandalltjes op zich, maar niks bijzonders meer.

Ik snap de moeilijke keuzes van haar tussen commercie en verkopen vs je Eigen ding doen. Ik snap dat z eniet altijd haar Eigen ding kan doen omdat dat simpelweg niet genoeg verkoopt. CD1 was te experimenteel voor velen en Hollywood wilde haar in de popdiva setting plaatsen, een keurslijf aandoen. Iets wat ze op de 2e cd bezingt. Zelfs letterlijk in 1 van de clips doet(veranderen van Marina naar Electra Heart). Maar daar klonk de cd nog poppy met een bittere ondertoon vanwege haar struggles met dat keurslijf. Ze bezong dat ze dat vroegen, maar dat ze dat niet wilde. Bij cd3 lijkt ze die struggle opgegeven te hebben. "Oke, dan word ik maar poppy".

I'll never be your bubblegum bitch..... I'm afraid dear, that you HAVE become a bubblegum bitch. Nou oke, geen bitch. Ze lijkt erg aardig :)

wat een bitch, na een uur wachten na het concert liep ze zo langs ons heen ?!
br@m
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:13:31 #140
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_152516217
Heb vanmorgen nog eens Froot opgezet, maar het doet me echt niks :( Zelfs m'n dochter van 14 maanden danst liever op muziek van Editors of Mew dan deze nieuwe Marina plaat. Denk dat een eventueel vierde album hier niet meer in huis gaat komen..
pi_152524312
Ik vind het titelnummer nog wel okay, en I'm A Ruin is ook nog wel beetje de oude stijl - maar voor de rest toch wel stukken minder dan de vorige platen (en zeker dan Family Jewels). Jammer.
Nee.
pi_156686727
http://www.paard.nl/event/4379/MARINA-THE-DIAMONDS

Ze staat 17 december in het Paard van Troje in Den Haag
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_156914065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef Dandilion het volgende:

en 16 december in tivoli utrecht!
  zondag 18 oktober 2015 @ 13:54:17 #144
64792 Mryc
play me one more song
pi_156919227
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 12:16 schreef Dandilion het volgende:

En tot mijn grote verbazing nog niet eens uitverkocht.
pi_156925476
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:54 schreef Mryc het volgende:

[..]

En tot mijn grote verbazing nog niet eens uitverkocht.
komt omdat 16e wel helemaal uitverkocht is en ze daarom een extra zaal hebben toegevoegd op de 17e
pi_163410995
Haha
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')