quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Dat was idd niet het geval. Ik was HEEL blij verrast!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat die hamburgers niet echt waren, ik had wel trek
Dat droeg ze (jasje + bril) tijdens het nummer Hollywood, een en al sarcasme (satire?) dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik heb het niet zo op glitter en glamour."
Neemt niet weg dat het eerste dat bij me opkwam om haar live-optreden op Lowlands te beschrijven het woord 'diva' was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat droeg ze (jasje + bril) tijdens het nummer Hollywood, een en al sarcasme (satire?) dus
Ook in de meeste videoclips.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef Ang3l het volgende:
Marina is een en al outfits en verkleedpartijtjes ja
Dit kan ik beamen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:23 schreef MilaNL het volgende:
Even nieuw leven inblazen met een nieuw nummer van een nieuw album "Electra Heart" dat dit jaar nog uit komt. Maandag part 2.
Muziekstijl is wat veranderd, maar het blijft goed![]()
Het komt nog niet zo hard aan als het debuut inderdaad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef krioro het volgende:
Het nieuwe materiaal doet me vooralsnog weinig helaas.
Dude jij moet echt eens naar Coldplay gaan luisteren ipv de mening van andere anti-Coldplay-folks klakkeloos over te nemenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef PimD het volgende:
Nu maar hopen dat ze een keer solo naar Nederland komt. Ze staat ook in het voorprogramma van Coldplay, maar dat trek ik niet
Dude, mijn Valley of the Dolls, wat doe je?!!?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef RonB79 het volgende:
Het is wellicht wat commercieler geworden, maar haar typische koortjes en zang is nog altijd aanwezig!
Lies, Primadonna en Lonely Hearts Club zijn voor mij de toppertjes!
Nee, Valley of the Dolls pakt me nog niet echt. Het heeft zo z'n momenten maar soms vind ik de zang echt slecht. Bijna vals zelfsquote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef PimD het volgende:
[..]
Dude, mijn Valley of the Dolls, wat doe je?!!?
Tja, het 'Second Album Syndrome'.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef PimD het volgende:
Radioactive was wel echt een uitzondering, de rest van het album (ja Ron, Radioactive staat alleen op de deluxe) vind ik prima aansluiten bij de vorige plaat. Ietsje minder experimenteel misschien, maar dat het nou standaard top 40 meuk is...
Ik vind het dus wel echt simpele stampnummertjes geworden, op een aantal uitzonderingen na, Maar 80% van de cd zijn nummers met dezelfde platte beat.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:11 schreef PimD het volgende:
Het klinkt iets gelikter dan Family Jewels, maar dat het nou 'simpele 1-2-3-4 lekker stampen' nummertjes zijn... Neuh.
Maar het dan wel in een satirisch "Ik vecht nog steeds tegen de hollywood pop" jasje.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Marina toch nog zwicht voor het grote geld, lijkt net Johan Derksen wel...
Zie ook: Avril Lavigne, P!nk.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het dan wel in een satirisch "Ik vecht nog steeds tegen de hollywood pop" jasje.
Zo van: Ik doe wel mee, maar ik meen 't niet.
Ja schat...... ik weet niet hoeveel ik daar nu nog van moet geloven.
Zeker waar, stem is wel eens beter geweest, maar voor mij is het ook wel de combinatie van alles. En ik vind dit gewoon een topnummerquote:Op maandag 11 juni 2012 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Da's anders niet helemaal zuiver hoorDe lagere stukken zegmaar.
Ik heb r ooit beter bij stem gehoord (Bij een Numb of Guilty)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |