abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114385397
En kaartje is besteld :D
Nee.
pi_114386659
ik heb zojuist 2 kaartjes besteld, nog geen idee met wie ik ga, maar ik ga!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_114386700
Ik kan echt niet wachten :') :D
Nee.
pi_114388201

[ Bericht 100% gewijzigd door Dandilion op 18-07-2012 22:16:41 ]
You can make it ?
pi_119395695
Boh, deze week is het eindelijk zo ver. Zolang ze maar Numb speelt vind ik het allemaal wel best :D
Nee.
  maandag 19 november 2012 @ 19:10:26 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119395905
Ik sla 'm dit keer maar eens over. Merk dat ik de 1e cd echt vaker draai dan de 2e (echt te poppy voor mijn smaak), maar dat ze sowieso sneuvelt t.g.v. Florence e.d. (waar ik zaterdag heenga).

Maaaaaaaaar: have fun :)
Ben benieuwd hoe de 2e cd t live doet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_119487528
Mijn zus liet me een keer in de trein naar Primadonna luisteren. Ik dacht meteen "wow dit is br33z4H", maar wel lekker aanstekelijk. Ze zei erbij dat het nieuwe album een flop was, want te popachtig. Dus ik heb m'n geld ingezet op Family Jewels, en verhip, lekker album en wat kan zij veel met haar stem!

Vervolgens heb ik haar live in het voorprogramma van Coldplay mogen aanschouwen op 't Malieveld in Den Haag. De zon scheen op haar prachtige gezichtje en volmaakte lichaam. Ik had geen flauw benul van heel haar uiterlijk tot daar aan toe.

Dan weer terug naar het album Family Jewels, wat daarna alleen maar beter werd. En toch vraag ik me af waarom. Vind ik Marina een lekker wijf en daarom de muziek ook zo goed? Het speelt vast een beetje mee ja. Maar bovendien ben ik gek op kitscherige pop. Een beetje van beiden dus. Daarnaast kan dit vrouwtje ook hele mooie dingen met haar stem, wat een bereik, zowel hoog als laag. Het album is best sterk van begin tot eind, goede liedjes worden afgewisseld met mindere.

Uitschieters zijn wat mij betreft Mowgli's Road, Hollywood & Oh No!

Daarna het nieuwe album nog eens geprobeerd, maar die is helaas in het verkeerde keelgat geschoten, wat een teleurstelling. Nu denkt u als aandachtige lezer natuurlijk "kom nou op met die foto's als het zo'n mooie vrouw is". Inderdaad, wat is een topic over Marina & The Diamonds zonder foto?

The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_119489176
Ik zeg tot morgen ;-)
You can make it ?
pi_119489262
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:29 schreef Dandilion het volgende:
Ik zeg tot morgen ;-)
Geeft ze morgen een concert?
pi_119489512
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 21:22 schreef PimD het volgende:
22 november staat ze in Tivoli :D _O_
You can make it ?
pi_119489940
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:36 schreef Dandilion het volgende:

[..]

Heb je al iemand gevonden met wie je morgen gaat? :P
pi_119492969
Oh man ik kan echt niet wachten tot vanavond :D :D :D
Nee.
pi_119507911
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:46 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Heb je al iemand gevonden met wie je morgen gaat? :P
Pm gestuurd naar je.
You can make it ?
pi_119525345
Het was gaaf, maar wel jammer dat alles zo rockachtig werd gespeeld. Juist die superstrakke popsound vind ik gaaf. En geen Numb :(
Nee.
  vrijdag 23 november 2012 @ 07:50:05 #115
327807 Mariposas
יה&#14
pi_119528119
Numb speelt ze eigenlijk nog maar zelden, en zat sowieso niet in de Lonely Heart Club tour. :P
Ik vond het juist wel een goede show, leuk dat ze Primadonna akoestisch deed, en dat ze hier en daar wat improviseerde. Ik vond het niet echt rockachtig eigenlijk, ze is veel minder rock dan ze ooit was.
Hoog gehalte aan gays en minderjarigen trouwens. Allemaal vaders ook na afloop van het concert bij de uitgang te wachten op hun kroost. :D
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 23 november 2012 @ 08:41:18 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119528690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 23:57 schreef PimD het volgende:
Het was gaaf, maar wel jammer dat alles zo rockachtig werd gespeeld. Juist die superstrakke popsound vind ik gaaf. En geen Numb :(
En Numb is nog wel zo mooi live :{
Dat nr ben ik pas na een concert gaan waarderen op t album.
L'Amour menaçant:
pi_119531615
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 07:50 schreef Mariposas het volgende:
Hoog gehalte aan gays en minderjarigen trouwens. Allemaal vaders ook na afloop van het concert bij de uitgang te wachten op hun kroost. :D
Het voelde af en toe alsof ik bij een Justin Bieber-concert was (niet dat ik weet hoe dat is). Het gekrijs was echt oorverdovend :D
Nee.
pi_119531618
Waar blijven de foto's van het concert?!
  vrijdag 23 november 2012 @ 20:05:20 #119
327807 Mariposas
יה&#14
pi_119550126
Hier een review en wat foto's: http://oor.nl/#reviews/co(...)populairder_dan_ooit
De jonge meisjes en homo's en wachtende ouders bij de uitgang is de recensent ook niet onopgemerkt gebleven. :D

Zelf een paar foto's gemaakt, maar niet fantastische kwaliteit. http://www.flickr.com/photos/34171792@N04/sets/72157632083524372/
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:55:55 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_119558742
Mja, ik vind het een erg spijtige ontwikkeling van een prachtige stem.
Maar wie meer fans wil moet idd soms haar ziel aan de duivel verkopen :{
L'Amour menaçant:
pi_119566121
Ik had uiteindelijk geen zin meer om te gaan. Niks gemist dus?!
You can make it ?
pi_150493187
Nieuwe cd is bijna uit en 6 mei staat ze in de Melkweg... Ik twijfel nog. Wat ik heb gehoord van de nieuwe CD is het iets meer richting de oude stijl, maar live vond ik het in 2011 of 2012 niet heel erg bijzonder.
Nee.
pi_150577112
Nieuwe cd is geweldig, staat hier al een paar dagen op repeat. Doet me bij vlagen inderdaad denken aan the Family Jewels, alleen het is allemaal iets rustiger.

Heb ook gelijk een kaartje gekocht om haar in mei live te zien. Had een paar jaar geleden kaarten voor een optreden in Brussel, maar dat werd eerst uitgesteld en vervolgens geannuleerd }:| Was nu dus erg blij te zien dat er weer wat shows zijn.
  Redactie Sport vrijdag 13 maart 2015 @ 12:05:30 #124
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150594373
Dat eerste album blijft leuk. Daarna iets te gelikt voor mij.

Maar Are You Satisfied? en Oh No! _O_

quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2012 22:55 schreef Sfeermaker het volgende:
Mijn zus liet me een keer in de trein naar Primadonna luisteren. Ik dacht meteen "wow dit is br33z4H", maar wel lekker aanstekelijk. Ze zei erbij dat het nieuwe album een flop was, want te popachtig. Dus ik heb m'n geld ingezet op Family Jewels, en verhip, lekker album en wat kan zij veel met haar stem!

Vervolgens heb ik haar live in het voorprogramma van Coldplay mogen aanschouwen op 't Malieveld in Den Haag. De zon scheen op haar prachtige gezichtje en volmaakte lichaam. Ik had geen flauw benul van heel haar uiterlijk tot daar aan toe.

Dan weer terug naar het album Family Jewels, wat daarna alleen maar beter werd. En toch vraag ik me af waarom. Vind ik Marina een lekker wijf en daarom de muziek ook zo goed? Het speelt vast een beetje mee ja. Maar bovendien ben ik gek op kitscherige pop. Een beetje van beiden dus. Daarnaast kan dit vrouwtje ook hele mooie dingen met haar stem, wat een bereik, zowel hoog als laag. Het album is best sterk van begin tot eind, goede liedjes worden afgewisseld met mindere.

Uitschieters zijn wat mij betreft Mowgli's Road, Hollywood & Oh No!

Daarna het nieuwe album nog eens geprobeerd, maar die is helaas in het verkeerde keelgat geschoten, wat een teleurstelling. Nu denkt u als aandachtige lezer natuurlijk "kom nou op met die foto's als het zo'n mooie vrouw is". Inderdaad, wat is een topic over Marina & The Diamonds zonder foto?

[ afbeelding ]
Deze post _O_ Ik kan vaak wel wat met jouw omschrijvingen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 13 maart 2015 @ 14:31:14 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150599001
Ik ga 6 Mei, omdat ik haar live erg fijn vind. Maar ik vind de ontwikkeling van marina niet zo fijn moet ik eerlijk zeggen.....

• De eerste cd was experimenteel en wellicht te experimenteel om een hit te worden. Ik vind m echter fijn, een eigen klank. Alternatief met een electro poppy randje. En wat ze kon met haar stem was briljant.
• CD 2 was een satire op de pop wereld. Op het feit dat cd 1 te experimenteel werd bevonden en dat de mensen vonden dat ze in een pop jasje gegoten moest worden. Dat deed ze, maar wel met een bijt in de tekst. Ze deed het zelfs letterlijk in de video's, zichzelf aanpassen, de blonde bubblegum bitch vrouw.
• CD 3 echter is nog steeds minder experimenteel en mist ook nog eens de satirische aanval. Het is gewoon echt een pop cd geworden.

Is Marina nu dan toch echt geworden dat wat ze op cd 1 niet wilde zijn en waar ze op cd 2 tegen vocht met een knipoog?
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')