Mijn zus liet me een keer in de trein naar
Primadonna luisteren. Ik dacht meteen "wow dit is br33z4H", maar wel lekker aanstekelijk. Ze zei erbij dat het nieuwe album een flop was, want te popachtig. Dus ik heb m'n geld ingezet op
Family Jewels, en verhip, lekker album en wat kan zij veel met haar stem!
Vervolgens heb ik haar live in het voorprogramma van Coldplay mogen aanschouwen op 't Malieveld in Den Haag. De zon scheen op haar prachtige gezichtje en volmaakte lichaam. Ik had geen flauw benul van heel haar uiterlijk tot daar aan toe.
Dan weer terug naar het album Family Jewels, wat daarna alleen maar beter werd. En toch vraag ik me af waarom. Vind ik Marina een lekker wijf en daarom de muziek ook zo goed? Het speelt vast een beetje mee ja. Maar bovendien ben ik gek op kitscherige pop. Een beetje van beiden dus. Daarnaast kan dit vrouwtje ook hele mooie dingen met haar stem, wat een bereik, zowel hoog als laag. Het album is best sterk van begin tot eind, goede liedjes worden afgewisseld met mindere.
Uitschieters zijn wat mij betreft
Mowgli's Road, Hollywood & Oh No! Daarna het nieuwe album nog eens geprobeerd, maar die is helaas in het verkeerde keelgat geschoten, wat een teleurstelling. Nu denkt u als aandachtige lezer natuurlijk "kom nou op met die foto's als het zo'n mooie vrouw is". Inderdaad, wat is een topic over Marina & The Diamonds zonder foto?