Ik zal hem op mijn sinterklaaslijstje zetten.quote:
Tsss.. Ik weet al vanaf dag 1 wat jij voor type bent, daar verander niet zo snel iets aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet m'n complete P nog halen. Met jouw werk..
Waar zie je me voor aan zeg
![]()
.
Ik vind het schandalig.
Klinkt kenkerranzig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Zotheid het volgende:
Wat een mieterse wijn.
Zacht met een smaak van appel een vleugje ananas.
Woon je in Amerika ofzoquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Darling if I think about you
I think about looooooooooooooooove
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is er precies zo grappig aan dat gezicht dat je deze constant moet plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Volgens mij heeft ie het net ontdektquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er precies zo grappig aan dat gezicht dat je deze constant moet plaatsen?
Ik ben een vrouw met behoeftes. Zo'n type is iedereenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsss.. Ik weet al vanaf dag 1 wat jij voor type bent, daar verander niet zo snel iets aan
Tevens: eten was heerlijkIk bewonder mijn eigen kookkunsten nu zo mogelijk NOG meer
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het net ontdekt!
Faffie.quote:
Maar jij kapitaliseert daarop. Dat is aan de ene kant heel slim natuurlijk, maar ja, aan de andere kant...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met behoeftes. Zo'n type is iedereen.
Mijn eten was mwa, ik had geen zin om te koken. Wanneer kook je voor mij
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Lolol zo'n chimeid mij op m'n studentmail sturen of ik alsjeblieft wil ruilen van werkgroep, dus ik zo van "JA HOOR GEWOON EVEN NAAKTFOTO'S STUREN EN IK REGEL HET" BUHAAHAHAAHAHAHAHAHA.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ik droom op m'n wolk en ik lig te slapen, alles kan hier en ik vind het master (?)!
quote:Ey lichtjaar na lichtjaar gaat voorbij
De rem is niet beschikbaar, Niet voor mij
Ben ik hier of ik daar, Allebei
Op me wolk ik zit daar alle tijd, Van de wereld
Niks te haasten, met planeten om me heen heb ik niks te maken
Droom op me wolk en ik lig te slapen
Alles kan hier en ik vind het master
Om me heen is het niks,
Het centrum van het universum ben ik,
Sterren draaien, om me heen, dus ik ben niet alleen
Ik zweef in het niets, t is vreemd
En ik zie jullie wel maar het gaat aan mij voorbij
En ik hoor jullie wel maar het gaat aan mij voorbij
Reffrein: (2x)
Ikke kan je eventjes niet volgen,
Ikke kom er eventjes niet uit,
Ikke zit nu ff in de wolken
En ik kom er denk ik niet meer uit
'Zet hem op' schreeuwen mensen van de zijlijn
Maar ik hoor alleen mezelf praten
Ik haat het: 'fok hun' schreeuwen mensen van de zijlijn
Maar ik hoor alleen mezelf praten
Ik laat het..
Denken doe ik
Slapen moet ik
Het gaat niet,
Vallen, opstaan daarom bloed ik
Ik klaag niet
Conversatie sorry maare
Ik praat niet
Niks persoonlijks, echte shit
Ik haat t
Te moe om te haten, te druk om te slapen
Ik hoor alleen mezelf praten dus laat me
Te hoog om te grijpen
Te laag om te hypen
Ik hoor alleen mezelf praten dus laat me (dus laat me, dus laat me)
Bitch laat me
Bitch laat me
Bitch laat me
Bitch laat me
Reffrein: (2x)
Ikke kan je eventjes niet volgen,
Ikke kom er eventjes niet uit,
Ikke zit nu ff in de wolken
En ik kom er denk ik niet meer uit
En ik zweef in de lucht, op de wolk in me hoofd, er is niets om me heen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar jij kapitaliseert daarop. Dat is aan de ene kant heel slim natuurlijk, maar ja, aan de andere kant...![]()
Geen ideeOrganiseer maar een eenzame kerstmeet met wat andere eenzame fokusers, ofzo
Uhu, wie heeft je dat wijs gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uhu, wie heeft je dat wijs gemaakt?
Jij? In een grijs verleden toen je poep nog met een lange oe schreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij? In een grijs verleden toen je poep nog met een lange oe schreef
PuhleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Gizmore die denkt weet dat Allure een date met hem wil.
Wat een zeiknummerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Billy's in a limo on the upper east side
Playing Russian Roulette with the long white line
His wife gets a call at 3 am saying Billy ain't never coming home again
She asks me why?
And I said,
I'm sure glad that you believe, but everybody's free
Though I'll help you if you ask me to.
I gave every star a name, the sunshine and the rain
But I can't decide the road you choose
That's up to you
I'm only Jesus
Gecondoleerd.quote:
Scheer jij het wel in een streepje dan, anders wordt het zo'n kale bedoening morgen.quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Scheer jij het wel in een streepje dan, anders wordt het zo'n kale bedoening morgen.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef Lakitu het volgende:
Waar is die tweeling in TMO heen? Die waren nog wel doenbaar
Dus ik kom zo onder de douche vandaan, wil je uitgebreid vertellen over hoe ik aan je dacht en mezelf bevredigdequote:
Zie msn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus ik kom zo onder de douche vandaan, wil je uitgebreid vertellen over hoe ik aan je dacht en mezelf bevredigdeben je OFFLINE, WHAT THE FUCK LAKITU!
Jaa dat vond ik ook al!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
Weten jullie wie lekker is? Dat smatje uit die Carry Slee-film lover or loser![]()
[ afbeelding ]
Zoo mijn type
Klik voor die hi-res shitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
Weten jullie wie lekker is? Dat smatje uit die Carry Slee-film lover or loser![]()
[ afbeelding ]
Zoo mijn type
Gast, get out of my headquote:
Ik had haar al opgezocht op Hyvesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, get out of my head [ afbeelding ]
Het ze een vriendje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus, als ik die op straat zie lopen, bespring ik dr gewoon. Het is een taakstraf waard.
Voorzover ik weet niet. Maar het is niet echt duidelijk waar ze nou woont.quote:
Ja, de laatste minuten, je moet zo maar even de herhaling kijkenquote:
Vast Amsterdam, daar woont iedereenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voorzover ik weet niet. Maar het is niet echt duidelijk waar ze nou woont.
Niet zonder redenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vast Amsterdam, daar woont iedereen.
310 incl.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
Ilsje, wat betaal jij per maand voor je kamer?
Oh die kloteshow. Aber ich habe helemaal niet zulks lang haar. Ik had tot net over m'n schouders maar nu tot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, de laatste minuten, je moet zo maar even de herhaling kijken
[ afbeelding ]
Ik gok een seksscène.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou echt gewoon voor haar acteur worden, om dr tegenspeler te kunnen worden. Ik zie het script al helemaal voor me
Nee, die zit er niet in.quote:
Dat is echt zo karakteristiek aan jou. Iemand maakt een vraag die enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden en dan moet jij dat even aanduiden, uiteraard altijd in combinatie met een huil-PI.quote:
Je kent me!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is echt zo karakteristiek aan jou. Iemand maakt een vraag die enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden en dan moet jij dat even aanduiden, uiteraard altijd in combinatie met een huil-PI..
Niet teveel informatie weggeven hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh die kloteshow. Aber ich habe helemaal niet zulks lang haar. Ik had tot net over m'n schouders maar nu tot.
En niet niet blond.
Uhu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet teveel informatie weggeven he
Zometeen weten we nog teveel van je.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
Godver, Word kopieert m'n hele tekst in hoofdletters maar dat wil ik niet. Help
Praat niet zo sarcastisch jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen weten we nog teveel van je.
Of boosaardigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat niet zo sarcastisch jij.
Ik ook niet, wtf echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet goed met Word, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Shift+F3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
Godver, Word kopieert m'n hele tekst in hoofdletters maar dat wil ik niet. Help
HELDquote:
De Word- God heeft gesproken...quote:
Haha, ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Lakitu m'n msn viel uit, ik zweer het, het ging niet expresmaar ga nu chillen met een vriendin, fijne avond allemaal
![]()
![]()
!
Van mij weten jullie helemaal niks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen weten we nog teveel van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |