Ik zal hem op mijn sinterklaaslijstje zetten.quote:
Tsss.. Ik weet al vanaf dag 1 wat jij voor type bent, daar verander niet zo snel iets aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik moet m'n complete P nog halen. Met jouw werk..
Waar zie je me voor aan zeg
![]()
.
Ik vind het schandalig.
Klinkt kenkerranzig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Zotheid het volgende:
Wat een mieterse wijn.
Zacht met een smaak van appel een vleugje ananas.
Woon je in Amerika ofzoquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Darling if I think about you
I think about looooooooooooooooove
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat is er precies zo grappig aan dat gezicht dat je deze constant moet plaatsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Volgens mij heeft ie het net ontdektquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er precies zo grappig aan dat gezicht dat je deze constant moet plaatsen?
Ik ben een vrouw met behoeftes. Zo'n type is iedereenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsss.. Ik weet al vanaf dag 1 wat jij voor type bent, daar verander niet zo snel iets aan
Tevens: eten was heerlijkIk bewonder mijn eigen kookkunsten nu zo mogelijk NOG meer
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie het net ontdekt!
Faffie.quote:
Maar jij kapitaliseert daarop. Dat is aan de ene kant heel slim natuurlijk, maar ja, aan de andere kant...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met behoeftes. Zo'n type is iedereen.
Mijn eten was mwa, ik had geen zin om te koken. Wanneer kook je voor mij
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Lolol zo'n chimeid mij op m'n studentmail sturen of ik alsjeblieft wil ruilen van werkgroep, dus ik zo van "JA HOOR GEWOON EVEN NAAKTFOTO'S STUREN EN IK REGEL HET" BUHAAHAHAAHAHAHAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |