Ik gok een seksscène.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou echt gewoon voor haar acteur worden, om dr tegenspeler te kunnen worden. Ik zie het script al helemaal voor me
Nee, die zit er niet in.quote:
Dat is echt zo karakteristiek aan jou. Iemand maakt een vraag die enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden en dan moet jij dat even aanduiden, uiteraard altijd in combinatie met een huil-PI.quote:
Je kent me!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is echt zo karakteristiek aan jou. Iemand maakt een vraag die enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden en dan moet jij dat even aanduiden, uiteraard altijd in combinatie met een huil-PI..
Niet teveel informatie weggeven hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh die kloteshow. Aber ich habe helemaal niet zulks lang haar. Ik had tot net over m'n schouders maar nu tot.
En niet niet blond.
Uhu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet teveel informatie weggeven he
Zometeen weten we nog teveel van je.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
Godver, Word kopieert m'n hele tekst in hoofdletters maar dat wil ik niet. Help
Praat niet zo sarcastisch jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen weten we nog teveel van je.
Of boosaardigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat niet zo sarcastisch jij.
Ik ook niet, wtf echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet goed met Word, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Shift+F3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
Godver, Word kopieert m'n hele tekst in hoofdletters maar dat wil ik niet. Help
HELDquote:
De Word- God heeft gesproken...quote:
Haha, ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Lakitu m'n msn viel uit, ik zweer het, het ging niet expresmaar ga nu chillen met een vriendin, fijne avond allemaal
![]()
![]()
!
Van mij weten jullie helemaal niks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen weten we nog teveel van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |