Ohjaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Scheer jij het wel in een streepje dan, anders wordt het zo'n kale bedoening morgen.
Jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:29 schreef Lakitu het volgende:
Waar is die tweeling in TMO heen? Die waren nog wel doenbaar
Dus ik kom zo onder de douche vandaan, wil je uitgebreid vertellen over hoe ik aan je dacht en mezelf bevredigdequote:
Zie msn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus ik kom zo onder de douche vandaan, wil je uitgebreid vertellen over hoe ik aan je dacht en mezelf bevredigdeben je OFFLINE, WHAT THE FUCK LAKITU!
Jaa dat vond ik ook al!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
Weten jullie wie lekker is? Dat smatje uit die Carry Slee-film lover or loser![]()
[ afbeelding ]
Zoo mijn type
Klik voor die hi-res shitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Lakitu het volgende:
Weten jullie wie lekker is? Dat smatje uit die Carry Slee-film lover or loser![]()
[ afbeelding ]
Zoo mijn type
Gast, get out of my headquote:
Ik had haar al opgezocht op Hyvesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, get out of my head [ afbeelding ]
Het ze een vriendje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:37 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus, als ik die op straat zie lopen, bespring ik dr gewoon. Het is een taakstraf waard.
Voorzover ik weet niet. Maar het is niet echt duidelijk waar ze nou woont.quote:
Ja, de laatste minuten, je moet zo maar even de herhaling kijkenquote:
Vast Amsterdam, daar woont iedereenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voorzover ik weet niet. Maar het is niet echt duidelijk waar ze nou woont.
Niet zonder redenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vast Amsterdam, daar woont iedereen.
310 incl.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
Ilsje, wat betaal jij per maand voor je kamer?
Oh die kloteshow. Aber ich habe helemaal niet zulks lang haar. Ik had tot net over m'n schouders maar nu tot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, de laatste minuten, je moet zo maar even de herhaling kijken
[ afbeelding ]
Ik gok een seksscène.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:41 schreef Lakitu het volgende:
Ik zou echt gewoon voor haar acteur worden, om dr tegenspeler te kunnen worden. Ik zie het script al helemaal voor me
Nee, die zit er niet in.quote:
Dat is echt zo karakteristiek aan jou. Iemand maakt een vraag die enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden en dan moet jij dat even aanduiden, uiteraard altijd in combinatie met een huil-PI.quote:
Je kent me!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is echt zo karakteristiek aan jou. Iemand maakt een vraag die enigszins seksueel geïnterpreteerd kan worden en dan moet jij dat even aanduiden, uiteraard altijd in combinatie met een huil-PI..
Niet teveel informatie weggeven hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh die kloteshow. Aber ich habe helemaal niet zulks lang haar. Ik had tot net over m'n schouders maar nu tot.
En niet niet blond.
Uhu.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet teveel informatie weggeven he
Zometeen weten we nog teveel van je.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
Godver, Word kopieert m'n hele tekst in hoofdletters maar dat wil ik niet. Help
Praat niet zo sarcastisch jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen weten we nog teveel van je.
Of boosaardigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat niet zo sarcastisch jij.
Ik ook niet, wtf echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet goed met Word, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Shift+F3quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Lakitu het volgende:
Godver, Word kopieert m'n hele tekst in hoofdletters maar dat wil ik niet. Help
HELDquote:
De Word- God heeft gesproken...quote:
Haha, ik geloof je hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:02 schreef Breathtaking het volgende:
Lakitu m'n msn viel uit, ik zweer het, het ging niet expresmaar ga nu chillen met een vriendin, fijne avond allemaal
![]()
![]()
!
Van mij weten jullie helemaal niks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zometeen weten we nog teveel van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |