Je blijft het proberenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:52 schreef peeet1 het volgende:
alle foks bedankt voor het stemmen op giel!
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Sjowhan het volgende:
Rob Stenders naar de halve finaleFeli!
Helaasch (voor Ekstra Weekend)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ook in de 3FM-doelgroep zitten bakken mensen die naar een RadioNL luisteren. Hokjes bestaan haast niet meer.
[3FM #1634] Robbie door!
Makkie voor Robquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:57 schreef Sirolf het volgende:
Volgende keer dat Rob weer moet in het DJ-duel is volgende week woensdag, tegen Bart Arens.
Volgens mij ging hij een weekend naar Terschelling...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef Thijs3FM het volgende:
Huh? Ik zie geen Sander op de webcam? Coen zonder Sander show?
Tussen haakjes, welke software gebruik jij voor het cappen en editten van die video's?quote:
ik gebruik meestal orbit maar dit via tv uit en dan met me archos av 700 portable recorder neem ik het opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tussen haakjes, welke software gebruik jij voor het cappen en editten van die video's?
* Sirolf gebruikt daar NetTransport en Adobe Premiere voor.
Een week maar? Dat ie er een jaar van maakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:05 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij ging hij een weekend naar Terschelling...
Nou zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een week maar? Dat ie er een jaar van maakt.
Weekend, anticlimax hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een week maar? Dat ie er een jaar van maakt.
Wel thuis!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
Op naar huis. Thuis maar horen wat de nieuwe MH is
Norah Jones - Chasing Pirates ben ik voor, maar het word: Michael Bublé - Haven't met you yetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef Sjowhan het volgende:
Op naar huis. Thuis maar horen wat de nieuwe MH is
Dat weten jullie snel! Had ik niet geweten, ook jammer dat die het nu pas is, 3fm loopt achter, want dan wordt het volgende week Michael Bublé pas, of helemaal niet. Zonde... zonde...quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Dat weten jullie snel! Had ik niet geweten, ook jammer dat die nu pas de megahit is, 3fm loopt achter, want dan wordt het volgende week Michael Bublé pas, of helemaal niet. Zonde... zonde...
niet slecht als mhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Sirolf het volgende:
Paloma Faith - Stone Cold Sober is dus de nieuwe MEEEE-GAAAAA-HIT
Vind het wel een aardige keuze.
Hoezo weet ik dat snel? Ik tiep wat ik hoor en druk dan op 'invoeren'quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Dat weten jullie snel! Had ik niet geweten, ook jammer dat die het nu pas is, 3fm loopt achter, want dan wordt het volgende week Michael Bublé pas, of helemaal niet. Zonde... zonde...
Sjongejonge zeg. Log er even in en doe het zelf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Thijs3FM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_3FM_Megahits Wie houd de lijst bij? Aan die gene wil ik even melden dat hij/zij enorm achter loopt, de nieuwe MH is aaaaalllllllaaaaaaang bekend.
Voeg 't zelf toe zou ik zeggen, dat is nou juist het voordeel van Wikipedia...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Thijs3FM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_3FM_Megahits Wie houd de lijst bij? Aan die gene wil ik even melden dat hij/zij enorm achter loopt, de nieuwe MH is aaaaalllllllaaaaaaang bekend.
Oh, wacht... ik luister via internet natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoezo weet ik dat snel? Ik tiep wat ik hoor en druk dan op 'invoeren'
Zoals de meesten dat doen
Het was n grap, en heb ook geen accountquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg. Log er even in en doe het zelf.
Ik vind je anders maar vervelendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Het was n grap, en heb ook geen account
leuk nummer, maar heeft al een behoorlijke baard. En niet omdat ik nou zoveel naar de Engelse zenders luister, maar gewoon omdat hij bij 3FM ook al vaak zat is gedraaid.quote:
ik ga altijd heel hard meeschreeuwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat stukje aan het end, waar Rod Stewart aan het gillen is, ik lig altijd weer in een deuck
Ik had graag Check My Brain van het nieuwe Alice in Chains album voorgesteld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Sirolf het volgende:
Paloma Faith - Stone Cold Sober is dus de nieuwe MEEEE-GAAAAA-HIT
Vind het wel een aardige keuze.
quote:donderdag 30-07-2009 14:54 Paloma Faith Stone Cold Sober RabRadio
donderdag 30-07-2009 10:38 Paloma Faith Stone Cold Sober Arbeidsvitaminen
woensdag 29-07-2009 15:22 Paloma Faith Stone Cold Sober RabRadio
woensdag 29-07-2009 11:32 Paloma Faith Stone Cold Sober Arbeidsvitaminen
dinsdag 28-07-2009 10:38 Paloma Faith Stone Cold Sober Arbeidsvitaminen
maandag 27-07-2009 17:56 Paloma Faith Stone Cold Sober Coen & Sander Show
maandag 27-07-2009 14:26 Paloma Faith Stone Cold Sober RabRadio
Blijkbaar moeten we het van de platenmaatschappij hoe dan ook geweldig vinden, dus duwen ze het nog maar een keer door de strot. Dat die plaat opnieuw uitkomt, achja, maar om het dan ook nog MH te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk nummer, maar heeft al een behoorlijke baard. En niet omdat ik nou zoveel naar de Engelse zenders luister, maar gewoon omdat hij bij 3FM ook al vaak zat is gedraaid.
Maar kennelijk was het weer eens wachten op een officieele release.
die is ook al weer even uit, maar is wel een uitermate toffe plaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had graag Check My Brain van het nieuwe Alice in Chains album voorgesteld.
Bedankt voor de melding, geweldige plaat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:50 schreef Vlindur het volgende:
En daar hebben we die hyperendekloteplaat ook weer![]()
Tering. Hier kun je toch niet naar luisteren?
Fantastische plaat, maar niet echt realistisch gedacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had graag Check My Brain van het nieuwe Alice in Chains album voorgesteld.
Man, zelfs mn kind begint van ellende in mijn buik te stuiteren, dan deugt dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding, geweldige plaat!
Die danst juist mee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Man, zelfs mn kind begint van ellende in mijn buik te stuiteren, dan deugt dat echt niet hoor
Nou, ik denk dat ik 't vanuit Maastricht ook ff overslaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Wie van jullie gaan dit jaar het glazenhuis bezoeken?
Ik weet nu al dat ik die vriend van me nooit mee krijg en om daar nou alleen met een hoogzwangere buik te gaan staan zwaaien is ook weer net niks. Dus ik denk dat ik maar thuis blijf..
Ik ga wel, ik woon er dan ook 30 minuten vandaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet nu al dat ik die vriend van me nooit mee krijg en om daar nou alleen met een hoogzwangere buik te gaan staan zwaaien is ook weer net niks. Dus ik denk dat ik maar thuis blijf..
Ik zit dus ook maar op een half uurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga wel, ik woon er dan ook 30 minuten vandaan
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik stel voor om volgende week Superstition van Stevie Wonder of Eleanor Rigby van The Beatles MH te maken. Gewoon wat singletjes drukken. Moet helemaal goedkomen.
Wat een flut excuusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik 't vanuit Maastricht ook ff oversla.
Denk het niet.. Veel te ver wegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
afstand is te groot. of ik moet toevallig op bezoek zijn bij vrienden in Zuidhorn, maar die kans acht ik uiterst klein in die periode.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik baal. Flink.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
Jean Todt wint presidentsverkiezingen van de FIA. Zullen ze bij Ferrari ook wel blij mee zijn.
Ik woon @ Stompwijk en ik ga er ook heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Nou, heren! Gaat er niemand van jullie nou naar het glazen huis?!
En ik hoopte nog wel dat jullie daar naar me zouden zwaaien!![]()
Waar wonen jullie dan eigenlijk allemaal?
Ik denk dat jij van ons allen er het dichst bij woontquote:
Het is in fokkin' Groningen en ik woon in Heemskerk. Da's op z'n minst 3 uur treinen en dat heb ik er echt niet voor over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:20 schreef Vlindur het volgende:
Nou, heren! Gaat er niemand van jullie nou naar het glazen huis?!
En ik hoopte nog wel dat jullie daar naar me zouden zwaaien!![]()
Waar wonen jullie dan eigenlijk allemaal?
Nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef Thijs3FM het volgende:
[..]
Ik woon @ Stompwijk en ik ga er ook heen.
Waarom ga je dan ook met de trein! Fiks een lift of auto man!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is in fokkin' Groningen en ik woon in Heemskerk. Da's op z'n minst 3 uur treinen en dat heb ik er echt niet voor over.
Stompwijk is een dorp, onderdeel van de gemeente Leidschendam-Voorburg, gelegen aan het Rijn-Schiekanaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. maar dat hebben jullie denk ik ook nog nooit van mijn woonplaats. mischien alleen van Ben Woldring de internetmiljonair
Dan nog. Veel te ver weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook met de trein! Fiks een lift of auto man!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan nog. Veel te ver weg.
Ik blijf erbij, alles ten oosten van Amersfoort is Duitsland en alles ten zuiden van Rotterdam is België en derhalve niet interessant
En ik begon je net lief te vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, alles ten oosten van Amersfoort is Duitsland en alles ten zuiden van Rotterdam is België en derhalve niet interessant
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En ik begon je net lief te vinden![]()
* Vlindur zoekt dr steen maar weer op dan.
Vanaf vandaag?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:29 schreef themauster het volgende:
Nou Vlindur en Hans dan zijn wij vanaf vandaag dus DUITSERS! en Roel is een belg
Waarom specifiek Heerhugowaard?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:27 schreef Sersjee het volgende:
O, en alles ten noorden van Heerhugowaard mag wat mij betreft onder water worden gezet.
Nooit van Paultje Pils gehoord?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. maar dat hebben jullie denk ik ook nog nooit van mijn woonplaats. mischien alleen van Ben Woldring de internetmiljonair
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vanaf vandaag?!![]()
En Roel is al tijden een Belg, het is nl. echt geen toeval dat ie in België werkt.
Hij is vetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef themauster het volgende:
Vanavond te gast in Ekstra Weekend: Freek Vonk is slangenman = de nieuwe Steve Irwin. Hij presenteert voor Discovery en maakt Gerard en Michiel bang met zijn slangen.
Die was laatst geloof ik te gast in DWDD
Alweer een man te gast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef themauster het volgende:
Vanavond te gast in Ekstra Weekend: Freek Vonk is slangenman = de nieuwe Steve Irwin. Hij presenteert voor Discovery en maakt Gerard en Michiel bang met zijn slangen.
Die was laatst geloof ik te gast in DWDD
Het Rijn-Schiekanaal, daar had ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Stompwijk is een dorp, onderdeel van de gemeente Leidschendam-Voorburg, gelegen aan het Rijn-Schiekanaal
(Wiki roels)
En Limboland is inderdaad wel erg ver. Je mag thuis blijven van me
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:
Paultje Pils woont dus ook in Stompwijk jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het Rijn-Schiekanaal, daar had ik nou nog nooit van gehoord.
Nee, maar woont wel in Stompwijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch geen familie van je mag ik hopen
De Waerdse Tempel is best oké.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom specifiek Heerhugowaard?
...
Wie is de gast?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:39 schreef themauster het volgende:
Ik denk dat EW vanavond leuker was geweest zonder gast
Ik vond beide kandidaten weinig boeiend, maar heb bij Todt nogal wat twijfels vanwege zijn verleden (heden?) bij Ferrari. Hij zal altijd de schijn tegen hebben bij situaties waar Ferrari in het voordeel is. Vanuit dat oogpunt gezien was Vatanen een betere keuze geweest. Naja, Mosley wordt ook vaak verweten dat hij erg Ferrari minded is dus wat dat betreft verandert er weinig..quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had het stil gehouden als ik jou was
Gezellig! Afstand is inderdaad geen probleemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van ons allen er het dichst bij woontIk heb toevallig de dag dat het begint een feestje een paar straten van de Grote Markt af dus die dag ben ik er zeker
Vatanen is een Fin en dus tof (hatsee, gelijk een stukkie logica waar niemand omheen kan!) Daarbij is ie redelijk onafhankelijk en dat kan je inderdaad van Jean niet zeggen. Ik voorspel nu al veel vage uitspraken in tuchtzaken, Mosley-style, en dat maakt de sport er niet leuker op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond beide kandidaten weinig boeiend, maar heb bij Todt nogal wat twijfels vanwege zijn verleden (heden?) bij Ferrari. Hij zal altijd de schijn tegen hebben bij situaties waar Ferrari in het voordeel is. Vanuit dat oogpunt gezien was Vatanen een betere keuze geweest. Naja, Mosley wordt ook vaak verweten dat hij erg Ferrari minded is dus wat dat betreft verandert er weinig..
Ga jij dan wel naar mij zwaaien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig! Afstand is inderdaad geen probleem. Ga daarom ook zeker vaak kijken en ook met collega's van het werk. 't gaat een feestjuh worden
.
Bedoel je Kesha - Tik Tok? Moet zeggen dat ik die plaat wel erg kan waarderenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:36 schreef alors het volgende:
Misschien kunnen ze deze over 3 maand MH maken
Ja die bedoelde ik idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedoel je Kesha - Tik Tok? Moet zeggen dat ik die plaat wel erg kan waarderen
Heb van een collega een blikje Monster Energy () gekregen. Eens even kijken hoe dat valt
Ben altijd een groot fan van Mika geweest en Kimi kon ook op mijn sympathie rekenen toen hij coureur was bij McLaren Mercedes, dus ik kan die logica wel aardig volgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vatanen is een Fin en dus tof (hatsee, gelijk een stukkie logica waar niemand omheen kan!) Daarbij is ie redelijk onafhankelijk en dat kan je inderdaad van Jean niet zeggen. Ik voorspel nu al veel vage uitspraken in tuchtzaken, Mosley-style, en dat maakt de sport er niet leuker op.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef Thijs3FM het volgende:
Volgens mij ingored iedereen mij inmiddels, of heeft iig de neiging dat te doen
Heb ik van mijn moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huis aan het meer (geleerd van Roel)
Eeh, je moet zwaaien in de camera hoor, ik blijf namelijk thuisquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker!! jij draagt een rode roos op je jas?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat Corne nog in de states zit dus de Disco Classics zometeen wederom vanaf een bandje..
Nah, lekker is dat...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Eeh, je moet zwaaien in de camera hoor, ik blijf namelijk thuis
Corne is tof ! immers is hij fan van nmr 46. Rossiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh Fuck, CorNEE, Tijd om te zappen!
We regelen wel iets tztquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nah, lekker is dat...Maar is goed hoor! Twitter wel ff als ik voor het huis sta. Request anders ff iets van Queen en als je dan iemand over de GM ziet springen en zingen dan zou ik dat wel eens kunnen zijn
Ik vind Corne steeds minder tof eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:00 schreef -Hans- het volgende:
Corne is tof ! immers is hij fan van nmr 46. Rossi. Ik vind zijn show wel tof, maar af en toe hoor je platen die toch echt niet onder het kopje ' Disco Classics' geplaatst kunnen worden. Maar hij is er idd niet..
Tof!quote:
Ik vind het jammer dat hij er vaak niet is.. je merkt/hoort direct als hij er niet is en qua beleving is het dan toch wat minder. Qua format vind ik de Disco Classics erg sterk, maar ik betwijfel of Corne nog heel lang op 3FM is te horen.. Overigens vind ik de plaat die je nu hoort ook zwaar ruk.. 't is dus niet allemaal even tofquote:Ik vind Corne steeds minder tof eigenlijkDie standaard preekjes en praatjes van hem.. En dat ie fan is van nr 46 is zolangzamerhand nog zn enige pluspunt
En de muziek is gewoon mijn stijl niet. Ik wil wel eens een (Heavy)metal uurtje horen
Goed weekend Vlindurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik klap de laptop eens dicht en ga es een boek lezen..
Las ik vroeger zo een boek per dag uit doe ik er nu meer dan een maand over![]()
Fijn weekend heren!![]()
Zelfs ik wist niet meer dat die pagina nog bestond...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:57 schreef -Hans- het volgende:
F8ck! slinger net http://webtv.florisd.nl/3fm aan maar was vergeten het geluid snel op mute te zetten. Als de buren 5 huizen verder dit niet hebben gehoord dan weet ik het ook niet meer.. aan de andere kant zijn ze ook wel wat gewend, denk ik zo
Gewoon doorkarren van Maastricht naar Groningen. Het is ook een hele rit uitzitten, maar dan heb je wat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik 't vanuit Maastricht ook ff oversla.
Die rit naar Belgie die die normaal moet doen met files is net zo langquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon doorkarren van Maastricht naar Groningen. Het is ook een hele rit uitzitten, maar dan heb je wat.
Meen je niet?! geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs ik wist niet meer dat die pagina nog bestond...
Precies! Roel is van harte welkom en tegen die tijd woon ik misschien ook wel vlakbij het centrum dus dan mag hij best overnachten na een flinke nacht te hebben gebeest in de stadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon doorkarren van Maastricht naar Groningen. Het is ook een hele rit uitzitten, maar dan heb je wat.
Je hebt haar niet goed opgevoed!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:45 schreef themauster het volgende:
Net op Arrow, Dont Fear The Reaper ik riep heel hard Gotta have more cowbell, mijn vriendin keek me even heel raar aan
Ik heb haar in ieders geval afgeleerd om naar 538 te luisteren.Dat is het begin de rest komt nog welquote:
Da's een goed begin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieders geval afgeleerd om naar 538 te luisteren.Dat is het begin de rest komt nog wel
Ja, sorry, ik moet en zal dat hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef borisz het volgende:
Roel je gaat wel erg hard
http://bva-auctions.com/auction/lot/1462/760211
200 euro al.
Het Europaplein is hier ook maar een paar honderd meter vandaan,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Knooppunt Europaplein. Da's hier een paar honderd meter verderop.
Nog even pesten:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond 3FM-ers![]()
Gelukkig op tijd thuis voor EkStra Weekend
A moi !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond 3FM-ers![]()
Gelukkig op tijd thuis voor EkStra Weekend
Maar dit Europaplein niet hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het Europaplein is hier ook maar een paar honderd meter vandaan,
Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar dit Europaplein niet hoor.
Dat achtergrond muziekje ook: "LALALALAALALALA "quote:
Opvallend hoe vaak 'ie dronken is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Corton die nog steeds uuropeners doet...
Kunnen we al smssen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Nou, dat komt volgend jaar wel goed met die Ring.
Hoorde ik ook jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Verstond ik dat nou goed?
"Met Michiel Sekstra en Hans Weekend"
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:13 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!
![]()
![]()
![]()
Dan moet 'ie te hard werken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Waarom kan James Morrison niet altijd platen van deze kwaliteit maken?
quote:
Ik hoop ook dat ie op dit niveau blijft, de rest van hem kan ik stukken minder hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Waarom kan James Morrison niet altijd platen van deze kwaliteit maken?
Echt geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat achtergrond muziekje ook: "LALALALAALALALA "![]()
Je luistert nu naar de winnaar van de Gouden Kazooquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:20 schreef Briggy het volgende:
Sjit... begin gemist... broertje kwam PC ophalen die ik gemaakt had![]()
Iemand een samenvatting
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je luistert nu naar de winnaar van de Gouden Kazoo.
U bent handig met pc's? Gaaf !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:20 schreef Briggy het volgende:
Sjit... begin gemist... broertje kwam PC ophalen die ik gemaakt had![]()
Iemand een samenvatting
Ik kijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:20 schreef Marc63 het volgende:
Zag gisteren De Slimste op RTL. Probeerden ze ook een paar Matt Damon grappen. Ohohoh wat vonden ze zichzelf grappig.
* Ofyles2 denkt nog terug aan de Champions League, maar kan het ook prima vinden met Caro Emerald.quote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:24 schreef Briggy het volgende:
* Briggy danst richting keuken, ff eten maken![]()
quote:DIT. IS. NIET. WAAR!! SBS Shownieuws heeft ticker onder in beeld met tussenstand veiling TEG. Dit is niet waar!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3FM is al van slag door de aankomende wintertijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:27 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke megahit!![]()
![]()
![]()
wel een maand of 6 te laat, maar goed
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik had Paloma Faith laatst nog bij Raymann Is Laat gezien, optreden kan vergeleken worden met die van Duffy.Ook gezien, was wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Echt heyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
3FM is al van slag door de aankomende wintertijd.![]()
![]()
Idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een dj kan hier toch niet serieus nog rete-enthousiast over zijn?? Die heeft dit nummer toch ondertussen al zo vaak gehoord? En daarnaast nog veel betere andere en vooral nieuwere nummers gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |