Meen je niet?! geniaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs ik wist niet meer dat die pagina nog bestond...
Precies! Roel is van harte welkom en tegen die tijd woon ik misschien ook wel vlakbij het centrum dus dan mag hij best overnachten na een flinke nacht te hebben gebeest in de stadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon doorkarren van Maastricht naar Groningen. Het is ook een hele rit uitzitten, maar dan heb je wat.
Je hebt haar niet goed opgevoed!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:45 schreef themauster het volgende:
Net op Arrow, Dont Fear The Reaper ik riep heel hard Gotta have more cowbell, mijn vriendin keek me even heel raar aan
Ik heb haar in ieders geval afgeleerd om naar 538 te luisteren.Dat is het begin de rest komt nog welquote:
Da's een goed begin!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:50 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieders geval afgeleerd om naar 538 te luisteren.Dat is het begin de rest komt nog wel
Ja, sorry, ik moet en zal dat hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef borisz het volgende:
Roel je gaat wel erg hard
http://bva-auctions.com/auction/lot/1462/760211
200 euro al.
Het Europaplein is hier ook maar een paar honderd meter vandaan,quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Knooppunt Europaplein. Da's hier een paar honderd meter verderop.
Nog even pesten:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond 3FM-ers![]()
Gelukkig op tijd thuis voor EkStra Weekend
A moi !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:52 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond 3FM-ers![]()
Gelukkig op tijd thuis voor EkStra Weekend
Maar dit Europaplein niet hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het Europaplein is hier ook maar een paar honderd meter vandaan,
Dat hoor je mij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar dit Europaplein niet hoor.
Dat achtergrond muziekje ook: "LALALALAALALALA "quote:
Opvallend hoe vaak 'ie dronken is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Corton die nog steeds uuropeners doet...
Kunnen we al smssen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Nou, dat komt volgend jaar wel goed met die Ring.
Hoorde ik ook jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Verstond ik dat nou goed?
"Met Michiel Sekstra en Hans Weekend"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |