Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan nog. Veel te ver weg.
Ik blijf erbij, alles ten oosten van Amersfoort is Duitsland en alles ten zuiden van Rotterdam is België en derhalve niet interessant
quote:
Paultje Pils woont dus ook in Stompwijk jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het Rijn-Schiekanaal, daar had ik nou nog nooit van gehoord.
Nee, maar woont wel in Stompwijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch geen familie van je mag ik hopen
De Waerdse Tempel is best oké.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom specifiek Heerhugowaard?
...
Wie is de gast?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:39 schreef themauster het volgende:
Ik denk dat EW vanavond leuker was geweest zonder gast
Ik vond beide kandidaten weinig boeiend, maar heb bij Todt nogal wat twijfels vanwege zijn verleden (heden?) bij Ferrari. Hij zal altijd de schijn tegen hebben bij situaties waar Ferrari in het voordeel is. Vanuit dat oogpunt gezien was Vatanen een betere keuze geweest. Naja, Mosley wordt ook vaak verweten dat hij erg Ferrari minded is dus wat dat betreft verandert er weinig..quote:
Hoezoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik had het stil gehouden als ik jou was
Gezellig! Afstand is inderdaad geen probleemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik denk dat jij van ons allen er het dichst bij woontIk heb toevallig de dag dat het begint een feestje een paar straten van de Grote Markt af dus die dag ben ik er zeker
Vatanen is een Fin en dus tof (hatsee, gelijk een stukkie logica waar niemand omheen kan!) Daarbij is ie redelijk onafhankelijk en dat kan je inderdaad van Jean niet zeggen. Ik voorspel nu al veel vage uitspraken in tuchtzaken, Mosley-style, en dat maakt de sport er niet leuker op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond beide kandidaten weinig boeiend, maar heb bij Todt nogal wat twijfels vanwege zijn verleden (heden?) bij Ferrari. Hij zal altijd de schijn tegen hebben bij situaties waar Ferrari in het voordeel is. Vanuit dat oogpunt gezien was Vatanen een betere keuze geweest. Naja, Mosley wordt ook vaak verweten dat hij erg Ferrari minded is dus wat dat betreft verandert er weinig..
Ga jij dan wel naar mij zwaaien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellig! Afstand is inderdaad geen probleem. Ga daarom ook zeker vaak kijken en ook met collega's van het werk. 't gaat een feestjuh worden
.
Bedoel je Kesha - Tik Tok? Moet zeggen dat ik die plaat wel erg kan waarderenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:36 schreef alors het volgende:
Misschien kunnen ze deze over 3 maand MH maken
Ja die bedoelde ik idd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bedoel je Kesha - Tik Tok? Moet zeggen dat ik die plaat wel erg kan waarderen
Heb van een collega een blikje Monster Energy () gekregen. Eens even kijken hoe dat valt
Ben altijd een groot fan van Mika geweest en Kimi kon ook op mijn sympathie rekenen toen hij coureur was bij McLaren Mercedes, dus ik kan die logica wel aardig volgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vatanen is een Fin en dus tof (hatsee, gelijk een stukkie logica waar niemand omheen kan!) Daarbij is ie redelijk onafhankelijk en dat kan je inderdaad van Jean niet zeggen. Ik voorspel nu al veel vage uitspraken in tuchtzaken, Mosley-style, en dat maakt de sport er niet leuker op.
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:48 schreef Thijs3FM het volgende:
Volgens mij ingored iedereen mij inmiddels, of heeft iig de neiging dat te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |