leuk nummer, maar heeft al een behoorlijke baard. En niet omdat ik nou zoveel naar de Engelse zenders luister, maar gewoon omdat hij bij 3FM ook al vaak zat is gedraaid.quote:
ik ga altijd heel hard meeschreeuwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dat stukje aan het end, waar Rod Stewart aan het gillen is, ik lig altijd weer in een deuck
Ik had graag Check My Brain van het nieuwe Alice in Chains album voorgesteld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:36 schreef Sirolf het volgende:
Paloma Faith - Stone Cold Sober is dus de nieuwe MEEEE-GAAAAA-HIT
Vind het wel een aardige keuze.
quote:donderdag 30-07-2009 14:54 Paloma Faith Stone Cold Sober RabRadio
donderdag 30-07-2009 10:38 Paloma Faith Stone Cold Sober Arbeidsvitaminen
woensdag 29-07-2009 15:22 Paloma Faith Stone Cold Sober RabRadio
woensdag 29-07-2009 11:32 Paloma Faith Stone Cold Sober Arbeidsvitaminen
dinsdag 28-07-2009 10:38 Paloma Faith Stone Cold Sober Arbeidsvitaminen
maandag 27-07-2009 17:56 Paloma Faith Stone Cold Sober Coen & Sander Show
maandag 27-07-2009 14:26 Paloma Faith Stone Cold Sober RabRadio
Blijkbaar moeten we het van de platenmaatschappij hoe dan ook geweldig vinden, dus duwen ze het nog maar een keer door de strot. Dat die plaat opnieuw uitkomt, achja, maar om het dan ook nog MH te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk nummer, maar heeft al een behoorlijke baard. En niet omdat ik nou zoveel naar de Engelse zenders luister, maar gewoon omdat hij bij 3FM ook al vaak zat is gedraaid.
Maar kennelijk was het weer eens wachten op een officieele release.
die is ook al weer even uit, maar is wel een uitermate toffe plaatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had graag Check My Brain van het nieuwe Alice in Chains album voorgesteld.
Bedankt voor de melding, geweldige plaat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:50 schreef Vlindur het volgende:
En daar hebben we die hyperendekloteplaat ook weer![]()
Tering. Hier kun je toch niet naar luisteren?
Fantastische plaat, maar niet echt realistisch gedacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik had graag Check My Brain van het nieuwe Alice in Chains album voorgesteld.
Man, zelfs mn kind begint van ellende in mijn buik te stuiteren, dan deugt dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding, geweldige plaat!
Die danst juist mee!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Man, zelfs mn kind begint van ellende in mijn buik te stuiteren, dan deugt dat echt niet hoor
Nou, ik denk dat ik 't vanuit Maastricht ook ff overslaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Wie van jullie gaan dit jaar het glazenhuis bezoeken?
Ik weet nu al dat ik die vriend van me nooit mee krijg en om daar nou alleen met een hoogzwangere buik te gaan staan zwaaien is ook weer net niks. Dus ik denk dat ik maar thuis blijf..
Ik ga wel, ik woon er dan ook 30 minuten vandaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet nu al dat ik die vriend van me nooit mee krijg en om daar nou alleen met een hoogzwangere buik te gaan staan zwaaien is ook weer net niks. Dus ik denk dat ik maar thuis blijf..
Ik zit dus ook maar op een half uurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga wel, ik woon er dan ook 30 minuten vandaan
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik stel voor om volgende week Superstition van Stevie Wonder of Eleanor Rigby van The Beatles MH te maken. Gewoon wat singletjes drukken. Moet helemaal goedkomen.
Wat een flut excuusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik 't vanuit Maastricht ook ff oversla.
Denk het niet.. Veel te ver wegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:09 schreef Vlindur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |