Kijk even op de sites van bijvoorbeeld D66 waar gewoon netjes een financieel jaarverslag te vinden is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik ben niet geintresseerd in een gedragscode, maar in bewijsmateriaal waaruit blijkt dat het feitelijk nageleefd wordt, of nagestreefd op z'n minst.
Jij wel he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt weinig kaas gegeten van het politieke spel, nietwaar?
Dat ja, en ook de bedragen zou ik graag zien. Met name van de kantoorvergoedingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik ben niet geintresseerd in een gedragscode, maar in bewijsmateriaal waaruit blijkt dat het feitelijk nageleefd wordt, of nagestreefd op z'n minst.
Jaarverslag van welke juridische entiteit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kijk even op de sites van bijvoorbeeld D66 waar gewoon netjes een financieel jaarverslag te vinden is.
Dat zeg ik niet. Maar ook de daad bij het woord voegen kan worden beschouwd als symboolpolitiek.quote:
Nee vind ik niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ook de daad bij het woord voegen kan worden beschouwd als symboolpolitiek.
Doet het dan pijn bij je als ie dat wel kan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de debatronde voorafgaand aan de Tweede Kamerverkiezingen begint. Dan kan Wilders zich niet langer verschuilen achter populistische one-liners. Dat zal hij inhoudelijk moeten debatteren. Ik denk dat dat een paar vermakelijke maandjes worden.
Niet lullen maar zakkenvullen spreekt je meer aan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van een partij die ons land wil regeren verwacht ik liever een goed doordacht beleid dan de 'geen woorden maar daden' aanpak.
Poliitiek spel is zakken vullen en verder niks?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt weinig kaas gegeten van het politieke spel, nietwaar?
Ooh nee hoor. Maar ik weet wel beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:46 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Doet het dan pijn bij je als ie dat wel kan?
Enige die aan symboolpolitiek doet ben jij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar ook de daad bij het woord voegen kan worden beschouwd als symboolpolitiek.
Je dénkt dat je beter weet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh nee hoor. Maar ik weet wel beter.
Juist; alle andere partijen zijn zakkenvullers. Behalve de PVV natuurlijk. Weet je, als Wilders zich kundig presenteert tijdens de komende debatten, zal ik mijn mening wellicht herzien. Maar zolang hij wegloopt uit discussies doe ik niet mee in deze PVV-verering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:47 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Niet lullen maar zakkenvullen spreekt je meer aan?
Tip: reageer in het rokersforum.
Daar ben je nog geloofwaardig.
We wachten rustig af en zullen wel zien hoe jouw held zich staande houdt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:51 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je dénkt dat je beter weet.
Dat is het probleem.
Grote meid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist; alle andere partijen zijn zakkenvullers. Behalve de PVV natuurlijk. Weet je, als Wilders zich kundig presenteert tijdens de komende debatten, zal ik mijn mening wellicht herzien. Maar zolang hij wegloopt uit discussies doe ik niet mee in deze PVV-verering.
Jouw helden zijn door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We wachten rustig af en zullen wel zien hoe jouw held zich staande houdt.
ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jaarverslag van welke juridische entiteit?
Staan daar ook de privé inkomsten van de parlementariërs als natuurlijke personen in beschreven? Want pas dan kun je dit type geldstroom onderscheppen lijkt me.
Lees mijn eerste post in dit topic. Ik zeg dat de PVV een punt heeft, maar...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Grote meid.
Heb je de zittende paritijen in het EP wel eens gehoord daarover?
Nee hé.
Maar nu de PVV dat doet voel je je door je eigen partij, welke dat ook is. tekort gedaan.
Daarom geef je zo af op de PVV.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel de PVV natuurlijk wel een punt heeft, zijn het van die inkoppertjes. Als die vergoeding wordt gekort zet dat namelijk totaal geen zoden aan de dijk. Het is symboolpolitiek, en dat beheerst de PVV als geen ander. Jan met de pet zal deze actie toejuichen en het gevoel krijgen dat de PVV strijdt tegen de regerende elite. Ik zou willen dat de mensen eens door die goedkope trucjes heen zouden kijken.
Welke helden? In de huidige politiek is geen held van mij te bekennen. Pechtold, Kant en Halsema schaar ik nou niet echt onder de talentvolle politici.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Jouw helden zijn door de mand gevallen.
Doet pijn hé?
Inkoppertjes of niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lees mijn eerste post in dit topic. Ik zeg dat de PVV een punt heeft, maar...
[..]
Gossie...kan je niks beters verzinnnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef Frollo het volgende:
Allemachtig, Bommenlegger, ben je zes of zo?
Dus dat zijn ook zakkenvullers bedoel je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke helden? In de huidige politiek is geen held van mij te bekennen. Pechtold, Kant en Halsema schaar ik nou niet echt onder de talentvolle politici.
Ik beschouw mijzelf meer als een zwevende kiezer. Maar goed, ik zal mijn partij even bedanken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Inkoppertjes of niet.
Dat heb je te danken aan de partij die jij steunt.
Dat de PVV hiermee aankomt, en dat jij er zo fel op in gaat, zegt me genoeg.
En dan aankomen met dat de PVV een punt heeft en het dan gelijk bestrijd, zegt veel over je....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |