Niet? Er is een groot verschil hoor in de berichtgeving per krant als je daar niet van op de hoogte bent dan begrijp je het zelf nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Ja, maar de krant probert toch geen aanhangers te winnen?
Ik wilde eigenlijk iets zinnigs typen, maar jij begrijpt de wereld van de media gewoon niet. Daar komt het botweg op neer.
Zie hier het stupide gebruik van nog stompzinniger uitdrukkingen dat de Wilders-aanhang zo typeertquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Zie hier het dedain die de linkschmensch zo kenmerkt.
Lol, is dit serieus of heb je alle cliché-uitdrukkingen van de laatste tien jaar op een hoop geharkt in een pastiche van paranoïde ultrarechts? In het laatste geval: leuk gedaan hoor, erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Jaja. Je bent zo'n vuig linksmensch van een journalistje zeker? Dan ben je lid van de Linkse kerk. Een walgelijk machtige en sinistere organisatie, een samenzwering van een omvang die de islamisering doet verbleken. Gelukkig zal Geertje Wilders de straten schoonvegen van dit tuig.
Bij de publieke omroep gaat dat inderdaad aanmerkelijk subtieler. Iets met baantjes enzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies voor je? Dat politieke fracties een buidel geld geven aan een willekeurige hoofdredactie onder voorwaarde dat die krant maar in hun voordeel schrijft?
Joh, elke krant heeft zijn eigen doelgroep met eigen nieuws dat hun doelgroep interesseert. Ik koop toch ook geen voetbal international als voetbal me niks kan interesseren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Niet? Er is een groot verschil hoor in de berichtgeving per krant als je daar niet van op de hoogte bent dan begrijp je het zelf nietAls een krant alleen maar over CDA schrijft zal deze veel Christelijke abonnees kennen. Iedere krant kijkt op zijn manier tegen de politiek aan en zo zal de verslaggeving ook gepresenteerd worden.. En daar zijn ook de abonnees op gebaseerd
Je bent een beetje blijven hangen in de tijd van de verzuiling, vrees ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:39 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Niet? Er is een groot verschil hoor in de berichtgeving per krant als je daar niet van op de hoogte bent dan begrijp je het zelf nietAls een krant alleen maar over CDA schrijft zal deze veel Christelijke abonnees kennen. Iedere krant kijkt op zijn manier tegen de politiek aan en zo zal de verslaggeving ook gepresenteerd worden.. En daar zijn ook de abonnees op gebaseerd
Wat een darmontvellende onzinquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:44 schreef justanick het volgende:
[..]
Bij de publieke omroep gaat dat inderdaad aanmerkelijk subtieler. Iets met baantjes enzo.
Als de een nou op een laag niveau zit, en de ander op een fatsoenlijk niveau, dan moet die ander wel neerbuigend doen, anders lul je langs elkaar heen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef moewhahaha het volgende:
Zie hier het dedain die de linkschmensch zo kenmerkt.
quote:
Noem deze meerderheid dan eens?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef justanick het volgende:
[..]
![]()
Het gros van de top van de PO komt rechtstreeks uit Den Haag vandaan (CDA / PvdA / D66). Grappig dat je blijkbaar niet op de hoogte bent van dat simpele feit.
Je kunt als krant natuurlijk ook innoveren ipv afgeven op de jongeren die begrijpelijk geen zin hebben om de hoofdprijs te betalen voor het nieuws van gisteren op dode bomen. En als je ageert tegen de subsidie van de publieke omroep vind je in mij een warm voorstander. Het mediabeleid in Nederland is gewoon ziek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Nou, feit is natuurlijk wel dat de PO subsidie krijgt van de overheid. Dat is gewoon waarheid. Kranten daarentegen niet. Daarom gaat het ook zo kut. Deze klote-generatie weigert een krant te kopen omdat alles toch van internet is te plukken.
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
Als die vergoeding wordt gekort zet dat namelijk totaal geen zoden aan de dijk.
quote:„Er blijken Europarlementariërs te zijn die zelfs een kamer in hun eigen huis huren en zo een extra vergoeding opstrijken.”
Voor alle duidelijkheid: wij willen geen subsidie van de overheid. Dan verlies je namelijk je onafhankelijkheid. We hoeven overigens niet te innoveren. We moeten al het nieuws op internet gewoon achter een dikke betaalmuur plaatsen. En harder hameren op het copyright.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef justanick het volgende:
[..]
Je kunt als krant natuurlijk ook innoveren ipv afgeven op de jongeren die begrijpelijk geen zin hebben om de hoofdprijs te betalen voor het nieuws van gisteren op dode bomen. En als je ageert tegen de subsidie van de publieke omroep vind je in mij een warm voorstander. Het mediabeleid in Nederland is gewoon ziek.
En nou nog graag namen die jouw 'simpele feit' ondersteunenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef justanick het volgende:
[..]
Je kunt als krant natuurlijk ook innoveren ipv afgeven op de jongeren die begrijpelijk geen zin hebben om de hoofdprijs te betalen voor het nieuws van gisteren op dode bomen. En als je ageert tegen de subsidie van de publieke omroep vind je in mij een warm voorstander. Het mediabeleid in Nederland is gewoon ziek.
En jij bent een beetje wereldvreemd, vrees ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent een beetje blijven hangen in de tijd van de verzuiling, vrees ik.
Ach kijk aan daar komt de aap uit de mouw Koosvogels is van de pers.. Dus kortom: wij van WC eend adviseren jawel de Telegraaf om de wc mee schoon te makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: wij willen geen subsidie van de overheid. Dan verlies je namelijk je onafhankelijkheid. We hoeven overigens niet te innoveren. We moeten al het nieuws op internet gewoon achter een dikke betaalmuur plaatsen. En harder hameren op het copyright.
Juist. Gehersenspoeld door de Linksche media. En maar als zeloten paternalistisch lopen zieken op alles wat in hun bekrompen wereldje niet bevalt. Ach, je kunt het ze ook eigenlijk niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
En jij bent een beetje wereldvreemd, vrees ik
Een troll die zwaar off topic gaat met zijn geleuter of omdat het onderwerp hem niet zint of omdat zij IQ niet toereikend is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
En dit is pas het topje van de ijsberg.quote:
Nou, toevallig werk ik voor een krant en we beperken ons niet tot nieuws over het CDA. We zijn immers niet het verenigingsblad van het CDA.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die in eerste instantie off-topic is gegaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Een troll die zwaar off topic gaat met zijn geleuter of omdat het onderwerp hem niet zint of omdat zij IQ niet toereikend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |