Bovendien is het natuurlijk een lachwekkende illusie dat dat 'afschaffen van linkse hobbies' zoveel gaat opleveren. De tegenbegroting van de PVV voor 2010 kwam uit op een verbetering van het EMU-saldo met 1,2 t.o.v. de begroting tegenover een verbetering van 3,6 miljard voor D66 en 5,5 miljard voor de VVD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Linkse hobby's![]()
Geen geld meer richting Israel sturen lijkt me een goede eerste stap, nietwaar John?
Niet? Dus de media verdienen eigenlijk geen geld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De politiek maakt gebruik van propaganda, de media niet.
Als ik het goed zie zijn de kosten van het bestuur van de EU 6% van de totale begroting van 133,8 miljard dit betekend dus dat de administratie en het bestuur ongeveer 8 miljard kost...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef anboni het volgende:
[..]
Alleen is dit geen 4000 euro van hun salaris maar 4000 euro 'onkostenvergoeding' bovenop hun toch al riante salaris...
Verder, als deze regeling uitgekleed zou worden, waardoor alle EP leden die 90% inleveren, dan bespaart dat 'n goeie 30 miljoen op jaarbasis. Vraag me af hoeveel procent dat is van de totale kosten voor het EP.
Nee dit verdient een apart topic, want de PVV laat weer zien dat zij anders zijn dan de rest.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Verbal het volgende:
Verder kan dit uiteraard in het centrale Wilders-PVV-topic in POL.
V.
Hoe zie jij dat precies voor je? Dat politieke fracties een buidel geld geven aan een willekeurige hoofdredactie onder voorwaarde dat die krant maar in hun voordeel schrijft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Niet? Dus de media verdienen eigenlijk geen geld?
Ik verwijs je hierheen voor mijn reactie hierop: Massaal protest tegen Berlusconiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef DikVoormekaar het volgende:
Ben duidelijk genoeg geweest Isogram en als je goed had gelezen danb had je kunnen weten dat ik die mening al had voordat ik Berlusconi zijn reactie had vernomen.
Het is makkelijk scoren. Maar dat ligt niet aan de PVV. Zolang er teveel bestuurders zijn die te gebrand zijn op declaratie gedrag en achterlijk hoge vergoedingen, zal een partij als de PVV blijven groeien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoewel de PVV natuurlijk wel een punt heeft, zijn het van die inkoppertjes. Als die vergoeding wordt gekort zet dat namelijk totaal geen zoden aan de dijk. Het is symboolpolitiek, en dat beheerst de PVV als geen ander. Jan met de pet zal deze actie toejuichen en het gevoel krijgen dat de PVV strijdt tegen de regerende elite. Ik zou willen dat de mensen eens door die goedkope trucjes heen zouden kijken.
Zonder propaganda geen politiek... Want zou jij weten waar je op moest stemmen als er nergens iets te vinden was in kranten of op het internet over de politiek behalve op stoffige onoverzichtelijke overheidssites..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies voor je? Dat politieke fracties een buidel geld geven aan een willekeurige hoofdredactie onder voorwaarde dat die krant maar in hun voordeel schrijft?
Dit kan prima centraal, want het laat weer zien dat Wilbers cs goed zijn in hard symboolschreeuwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:20 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee dit verdient een apart topic, want de PVV laat weer zien dat zij anders zijn dan de rest.
Het is een algemeen bekend feit dat er op het binnenhof bijna geen kritische journalisten te vinden zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat precies voor je? Dat politieke fracties een buidel geld geven aan een willekeurige hoofdredactie onder voorwaarde dat die krant maar in hun voordeel schrijft?
Ja, maar dat is geen propaganda vriend. De lezer wil namelijk ook weten wat een politieke fractie voor ogen heeft. Ik kan je verzekeren dat kranten geen geld krijgen toegeschoven van politieke partijen. Was het maar zo'n feest, dan stonden we er financieel misschien een beetje beter voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
Zonder propaganda geen politiek... Want zou jij weten waar je op moest stemmen als er nergens iets te vinden was in kranten of op het internet over de politiek behalve op stoffige onoverzichtelijke overheidssites..
Heb je nog meer drogredenen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is een algemeen bekend feit dat er op het binnenhof bijna geen kritische journalisten te vinden zijn.
Ik heb even gebeld met iemand die er verstand van had en het is inderdaad zo.quote:
Zonde van je moeite, je hoeft toch helemaal niemand te bellen als JD zegt dat iets een algemeen bekend feit is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb even gebeld met iemand die er verstand van had en het is inderdaad zo.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
pro·pa·gan·da de; v(m) alles wat men doet om aanhangers te winnen: ~ maken Daar valt ook het naar buiten brengen van nieuwsberichten onderquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen propaganda vriend. De lezer wil namelijk ook weten wat een politieke fractie voor ogen heeft. Ik kan je verzekeren dat kranten geen geld krijgen toegeschoven van politieke partijen. Was het maar zo'n feest, dan stonden we er financieel misschien een beetje beter voor.
Jaja. Je bent zo'n vuig linksmensch van een journalistje zeker? Dan ben je lid van de Linkse kerk. Een walgelijk machtige en sinistere organisatie, een samenzwering van een omvang die de islamisering doet verbleken. Gelukkig zal Geertje Wilders de straten schoonvegen van dit tuig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen propaganda vriend. De lezer wil namelijk ook weten wat een politieke fractie voor ogen heeft. Ik kan je verzekeren dat kranten geen geld krijgen toegeschoven van politieke partijen. Was het maar zo'n feest, dan stonden we er financieel misschien een beetje beter voor.
Zucht. Ja, maar de krant probert toch geen aanhangers te winnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:32 schreef weert-gilders het volgende:
[..]
pro·pa·gan·da de; v(m) alles wat men doet om aanhangers te winnen: ~ maken Daar valt ook het naar buiten brengen van nieuwsberichten onder
Ik weet niet of kranten subsidies krijgen... Maar zonder nieuws zouden kranten niet bestaan.. Dus politiek nieuws is eigenlijk geld waard omdat veel mensen het willen lezen
In deze wereld hoef je helemaal niks te weten, als je maar weet waar je het kan vinden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zie hier het dedain die de linkschmensch zo kenmerkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Ja, maar de krant probert toch geen aanhangers te winnen?
Ik wilde eigenlijk iets zinnigs typen, maar jij begrijpt de wereld van de media gewoon niet. Daar komt het botweg op neer.
Heb jij nog meer tunnelvisies?quote:
Dit is geen schreeuwen, maar dit zijn daden, daar kunnen die orwelliaanse scheeuwerds, zoals Pechtoldjes van deze wereld, nog wat van leren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dit kan prima centraal, want het laat weer zien dat Wilbers cs goed zijn in hard symboolschreeuwen.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |