quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:00 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Dus dat zijn ook zakkenvullers bedoel je?
Je laat dat wel merken....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beschouw mijzelf meer als een zwevende kiezer. Maar goed, ik zal mijn partij even bedanken.
Mijn god, je doet net alsof ik iedere week de ledenvergadering van de SP (die overigens een soorgelijke actie als de PVV heeft doorgevoerd) steun.
Ok...quote:
Niks zit mij diep.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Het zit wel diep he, je haat voor de regerende orde. Blij dat je eindelijk de Robin Hood onder de politici hebt gevonden?
Beetje dooddoener he, zo'n opmerking. Hoeven we net zo goed geen discussie te voeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Niks zit mij diep.
Dat jij het niet eens bent met een politicus is je goed recht.
Maar verwacht wel dat niet iedereen het met je eens is.
Als mijn antwoord je niet aanstaat, dan hoeven we geen discussie te voeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje dooddoener he, zo'n opmerking. Hoeven we net zo goed geen discussie te voeren.
Alsjeblieft. Heb je toevallig een Google-fobie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Mag ik een link naar dat financieel jaarverslag?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:13 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als mijn antwoord je niet aanstaat, dan hoeven we geen discussie te voeren.
Over dooddoener gesproken...
Meid toch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Pvvvvvv, ben echt Wilders-moe het worden. Gelukkig is het bijna weekend.
Ja gelukkig wel he, dit was een zware dag voor je qua Wildersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
Pvvvvvv, ben echt Wilders-moe het worden. Gelukkig is het bijna weekend.
Net al gedaan. Ik ben zo'n lul die altijd even naar buiten stapt voor een sigaret. Zo'n zakkenvuller.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Meid toch.
Steek er een op en relax!
Gelukkig laat ik het forum in het weekend altijd even voor wat het is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel he, dit was een zware dag voor je qua Wilders
Ik zal er eens doorheen spitten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Heb je toevallig een Google-fobie?
Graag deze zin ff met Nederlandse ondertiteling meid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net al gedaan. Ik ben zo'n lul die altijd even naar stapt gaat voor een sigaret. Zo'n zakkenvuller.
Meid?
Nu blij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:27 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Graag deze zin ff met Nederlandse ondertiteling meid.
Veel geld, maar om dat bedrag op waarde te kunnen schatten ben ik wel benieuwd wat er aan echte kosten tegen over staan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
736 * 4200 * 12 = 37.094.400 miljoen per jaar
Sportief van jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
inkopper of niet: zeer valide punt en goed gemaakt.
Mag ook gezegd worden.
Klopt, ik heb eveneens zoiets toegegeven ergens in het begin van dit topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
inkopper of niet: zeer valide punt en goed gemaakt.
Mag ook gezegd worden.
Whiskey_Tango is in mijn beleving al een tijdje een KoosVogels fan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Klopt, ik heb eveneens zoiets toegegeven ergens in het begin van dit topic.
En grappig genoeg vindt juist een WIldersfan als Whiskey_Tango het géén goeie actie. Dus al met al is dit een mooie gelegenheid om weer eens te kijken naar wat we écht vinden in plaats van reflexmatig te reageren op alles wat de PVV doet.
Vanzelfsprekend. Het is of het één of het ander.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:03 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Whiskey_Tango is in mijn beleving al een tijdje een KoosVogels fan.
En dus heeft hij niets meer met Geert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |