O.a. Ik weet nu wel hoe mijn gehele maagdarmkanaal er uit ziet. En dat was best gezondquote:
Dudequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
O.a. Ik weet nu wel hoe mijn gehele maagdarmkanaal er uit ziet. En dat was best gezondAlleen klote dat ze de oorzaak van mijn klachten nooit gevonden hebben
Al verdwijnen die na 2 jaar al aardig, dus dat gaat goed.
Heb je het ook?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:40 schreef royjn het volgende:
Nou ik weet uit ervaring dat je goed ziek van voelen van diabetes
Al die mislukte fipo's![]()
Plaats dan geen fipoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, iemand anders de eer van het posten van tieten trouwens. Ga ze niet op werk op zitten zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, iemand anders de eer van het posten van tieten trouwens. Ga ze niet op werk op zitten zoeken
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Sander het volgende:
U vraagt, wij draaien.Where are the tieten on that girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:42 schreef Sander het volgende:
U vraagt, wij draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:
Sander, heb je ook nog iets in de richting van B of C? Mijn monitoren op het werk zijn niet zo klein dus het valt helemaal weg zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonuspunten: ze bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |