HAHAHA ja, maar ik eerst. HAHAHquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iemand face down in het kussen geduwd
geen quicky voot jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA ja, maar ik eerst. HAHAH
en in het bad natuurlijk. Ik trek er atlijd een hele avond voor uit.![]()
![]()
fuckbody's night out ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA ja, maar ik eerst. HAHAH
en in het bad natuurlijk. Ik trek er atlijd een hele avond voor uit.![]()
![]()
Tuurlijk wel. ligt aan de situatie..quote:
We hebben het hier alleen over jou jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
maar ja, als jij helemaal naar A'dam afreist. Dan trek je er toch ook een dag vooruit? Anders is dat zonde toch? tig uur reizen...hahaha
er lurkt hier niemandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
We zullen het verder aan niemand door vertellen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:22 schreef Stroekie het volgende:
mieke wanneer is ronde 2, in badpak, van je interview ?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
We zullen het verder aan niemand door vertellen
omdat we allemaal F5enquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Welnee, we hebben meer views dan post
helemaal als de TT sexueel getint is, dan zijn de views erg hoog. En dan komen ze voor een desillusie te staan. hahahaahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Welnee, we hebben meer views dan post
o word dat ook meegerekend?quote:
de mods toch?quote:
Haar comedyshow was nog wel te doen. Keek dat s nachts, maar ja dan ben je snel bij hahahahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
Finding Nemo
De enige film met Ellen DeGeneres waar mijn ballen niet spontaan van krimpen.
geen idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o word dat ook meegerekend?
moet jij niet achter de piepers zitten btw?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de mods toch?
post maar een piemel (hhihi ik zei piemel)
das snel, maar dat doe ik ook. Er zijn mensen die er wel anderhalf uur daarvoor uittrekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee.
heb al gegeten hoor
HAHAHAHAH o die ja!quote:
gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das snel, maar dat doe ik ook. Er zijn mensen die er wel anderhalf uur daarvoor uittrekken.
Not me, schuif het zo naar binnen. (het eten, voordat ik weer comments krijg![]()
)
wat stond er op het menu?
hmm lekker!! met mayo.. appelmoes.quote:
geen appelmoesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm lekker!! met mayo.. appelmoes.... god, lijk wel 12
![]()
was dat 'below the rim'?quote:
quote:
Ben je al eens bij Danku geweest?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm lekker!! met mayo.. appelmoes.... god, lijk wel 12
![]()
quote:
wat? geen sneer? don't go soft on me now..quote:
Die was écht mooi, 'drama histórico' in nl draait ie nog niet, mooie visualsquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je al eens bij Danku geweest?
Ik zag het op internet. Met vis en spinazie erinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaja, ik neem ze vaak na het uitgaan o.i.d mee voor een kroket. In het begin vonden ze het niets. Sommigen waren meteen verkocht.
![]()
maar ze hebben tig soorten met allerlei shit in...Ik wil alleen de normale...
quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die was écht mooi, 'drama histórico' in nl draait ie nog niet, mooie visuals
'agora'
Ziet er goed uit! ff in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die was écht mooi, 'drama histórico' in nl draait ie nog niet, mooie visuals
'agora'
ja gadver! met vis... Als ik vis wil, dan was ik wel hetero geblevenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag het op internet. Met vis en spinazie erin![]()
Vond het wel grappig dat zo'n zaak in de VS kan draaien
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had jij daar ook een rol in?
Ze hebben er geen frikandellen inderdaad. Of bamischijven oidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja gadver! met vis... Als ik vis wil, dan was ik wel hetero geblevenkidin'.
ja, schijnt een gat in de markt te zijn.... Nou nog de andere vette happen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoe kom je daar nou bij?
En nee, een ook niet werkgerelateerd. Titel kwam zo ineens op.
Volgens mij was er dacht ik new york wel ergens een snackmuurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben er geen frikandellen inderdaad. Of bamischijven oid
Nee geen fikandellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben er geen frikandellen inderdaad. Of bamischijven oid
klopt! das waar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij was er dacht ik new york wel ergens een snackmuur
zoiets dacht ik, heb het ooit eens op tv gezien dacht ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klopt! das waar.soort FEBO bedoel je?
mike's kroket shopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee geen fikandellen.
zou dat toch eens moeten opperen daar.![]()
quote:
Nee, Amerikanen vinden het gewoon niet lekker..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoiets moet toch wel een succes worden daar
inderdaad en dan vinden ze ons vreemdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, Amerikanen vinden het gewoon niet lekker..
Zelfde als patat met mayo, dat eet ook niemand daar
In plaats daarvan plempen ze er ketchup en vinegar over![]()
Ik vind ook dat wij de standaard maar moeten gaan zetten wereldwijd, en niet de VSquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad en dan vinden ze ons vreemd
wereldwijd mayo bij de patatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind ook dat wij de standaard maar moeten gaan zetten wereldwijd, en niet de VS
Ik ben voor!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wereldwijd mayo bij de patat
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben voor!
En een frikandel, kroket of kaassoufflé er bij
Doe mij een CC'tjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Schrijf wel even een brief naar ban ki-moon
the fame monster?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:15 schreef Keukenkast het volgende:
Een puistje
Net nu! Het is een teken!
snel ff clearasil gebruikenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o je bedoelt voor zaterdag?
Tis donderdag, dus pop it! Of is ie nog niet rijp?
Mijn huisarts zei vroeger dat dat nooit werkt, Clearasil. maar ja, dat was ook in 1845. Misschien nu wel met betere ingredienten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
snel ff clearasil gebruiken
o het laatste nummer. Ik dacht dat je het album bedoelde.quote:
Nee, The Fame is oudquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o het laatste nummer. Ik dacht dat je het album bedoelde.
Vinegar? IN de VS?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, Amerikanen vinden het gewoon niet lekker..
Zelfde als patat met mayo, dat eet ook niemand daar
In plaats daarvan plempen ze er ketchup en vinegar over![]()
ja dat is waar. maar ze brengt het album opnieuw uit met nieuwe nummers. (Lekker goedkoop!!)quote:
Jeps.. erg Lady GaGa, erg pop, erg 13 in een dozein...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef MisterO het volgende:
Bad Romance is wel leuk, maar niet heel erg tof ofzo, beetje standaard
Vind ik ook nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja dat is waar. maar ze brengt het album opnieuw uit met nieuwe nummers. (Lekker goedkoop!!)
En dat album heet The Fame Monster.![]()
Kwist niet dat je dat ook leuk vindt.
Jep..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps.. erg Lady GaGa, erg pop, erg 13 in een dozein...
o, dus je werkt parttime in Abu Ghraib en je speelt het nummer over and over af om ze te torturen.quote:
Cobra Starshipquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep..
Dit is wel een hele lekkere remix van Good Girls go Bad![]()
Ik heb zin in morgen! Dansen zal ik!
Leightonquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep..
Dit is wel een hele lekkere remix van Good Girls go Bad![]()
Ik heb zin in morgen! Dansen zal ik!
Damsco?? how ghetto of u.quote:
quote:
Op vrijdag? Dan kom ik niet meer thuisquote:
Zodat niemand anders het snaptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zegt ie dan dan niet gewoon
hoezo twee keer? twee bakjes? of lunch en avondeten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]gister twee keer patat gehad
waarom de geheimzinnigheid? Tis toch juist leuk?!quote:
Tijdens het avondeten en later na het poolen nog eensquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo twee keer? twee bakjes? of lunch en avondeten?
en morgen weer??![]()
pas maar op anders word je net zoals hieronder, sans t-shirt, of toch niet...![]()
[ afbeelding ]
Vond hun vroegere werk echt goed!quote:
Ik zit een Best Of album te luisteren, maar ik vind het allemaal goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vond hun vroegere werk echt goed!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind friet echt helemaal niet echt lekker ofzo...
aaaaahhhhh poolen...the good ol dayz.. na school in de shop!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Tijdens het avondeten en later na het poolen nog eens
Het ligt ik aan het soort aardappel en hoe goed het gebakken isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
aahh, The Best OF.... dan zit je altijd goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zit een Best Of album te luisteren, maar ik vind het allemaal goed
Zuid Oost de ouweeeee, nog ff en ik ruk de ketel eruit jeweetogquote:
Je kan toch wel mee naar Zaandam ofzoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op vrijdag? Dan kom ik niet meer thuis
Op zaterdag zou het wel kunnen. Maar ik ga wel een keer mee als ik straks in R'dam woon. Dan heb ik gewoon nachttrein en kan ik vanaf het station naar huis waggelen.
Daarom moet je ook patat etenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is friet! Zoek maar eens patat op wiki dan wordt je doorverwezen naar friet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
friet...
lijkt wel die andere topics. Die eeuwige discussie of het friet of patat is.
Ben er nog niet uit wat het is btw..
Nee het is stom!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom de geheimzinnigheid? Tis toch juist leuk?!
Ik heb geen idee... ik ben niet zo van het om een slaapplek smekenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan toch wel mee naar Zaandam ofzo![]()
Maakt mij niet uit
Of het kan gewoon allebei.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef mike_hunt het volgende:
friet...
lijkt wel die andere topics. Die eeuwige discussie of het friet of patat is.
Ben er nog niet uit wat het is btw..
Dat maakt wel verschil idd. Zelfgemaakte is al stukken lekkerder dan snackbarfriet.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1357818[quote]
[b]Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef Vlarp het volgende:
Het ligt ik aan het soort aardappel en hoe goed het gebakken is
quote:Hoi trouwens
wtf bedoel je hiermee?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zuid Oost de ouweeeee, nog ff en ik ruk de ketel eruit jeweetog
In Rotterdam zit een keten die vers z'n aardappels snijdt in de kramen en dan bakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:05 schreef Steve het volgende:
Dat maakt wel verschil idd. Zelfgemaakte is al stukken lekkerder dan snackbarfriet.
Zaandam? Ik mis de Waakzaamheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan toch wel mee naar Zaandam ofzo![]()
Maakt mij niet uit
Wat de f*ck is de Waakzaamheid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zaandam? Ik mis de Waakzaamheid.Ook een goede tent wat gesloten is.
In het Spaans is het patatas frietas.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is friet! Zoek maar eens patat op wiki dan wordt je doorverwezen naar friet!
RESULTAAT
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
Jezus, je schaamt je toch niet?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jezus, je schaamt je toch niet?
Het is hier toch geen kleuterschool?![]()
edit: laat maar.![]()
Owja want wiki is zo betrouwbaar...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is friet! Zoek maar eens patat op wiki dan wordt je doorverwezen naar friet!
RESULTAAT
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
OMG ik voel me nu echt oudquote:
Was friet niet iets Belgisch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Owja want wiki is zo betrouwbaar...
Onder de rivieren. Daar frituurden we al piepers en kroketten toen jullie nog gemalen graan met vis atenquote:
Ik ben er ook over opgehouden... de rest gaat doorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:14 schreef Steve het volgende:
Wat een non-discussie dat friet vs. patat elke keer.
Ik dacht dat het afhankelijk was van hoe het gesneden is. Qua dikte zeg maarquote:
u crazy bitch, wij hadden toen als sushi and frozen yoghurt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onder de rivieren. Daar frituurden we al piepers en kroketten toen jullie nog gemalen graan met vis aten
Dan heb je het over mannelijke frikandellenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het afhankelijk was van hoe het gesneden is. Qua dikte zeg maar
ja anders komen we nooit verder met het vullen van de topic...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben er ook over opgehouden... de rest gaat door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Bramquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:17 schreef Peter het volgende:
Verse patat van Bram
Alleen issie hier in het centrum na 18.30u dicht
En de beste frituur van NL noemt het patat
OMG een gay joke van een hetero?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan heb je het over mannelijke frikandellen
Kapsalon..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
btw ik zag in een andere topic iets over een kappersalon of zoiets...
Schijnt shaorma met patat doorelkaar te zijn. Zag er heel goor uit...
Kapsalon. Met kaas overheen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
hihihiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG een gay joke van een hetero?![]()
Frietje / patatje aderverkalking.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
klinkt best lekker..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kapsalon..
Patat onderin, daar op Shoarma vlees, daarop sla, daarop gesmolten kaas
Ziet er goor uit, maar smaakt goed
Hoofdkantoor Capelle a/d IJsselquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bram
En de beste patat komt dus gewoon uit Rotterdam
Schijnheteroquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG een gay joke van een hetero?![]()
o, is dat echt zo bekend in Nederland? Of is dat iets van onder de rivieren?quote:
Geef mij dit maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt best lekker..![]()
maar allemaal op 1 hoop, doet me denken aan dit.![]()
[ afbeelding ]
hoe kom je eigenlijk hier verzeilt in het homotopic?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
hihihi![]()
[..]
Frietje / patatje aderverkalking.
heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, is dat echt zo bekend in Nederland? Of is dat iets van onder de rivieren?
Ik kom uit het Westen maar heb hier nog nooit van gehoord. Of is dat iets nieuws?
Gatverdammequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt best lekker..![]()
maar allemaal op 1 hoop, doet me denken aan dit.![]()
[ afbeelding ]
Is in Rotterdam begonnen paar jaar terug. Denk dat het sinds een jaar of 3 a 4 bestaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, is dat echt zo bekend in Nederland? Of is dat iets van onder de rivieren?
Ik kom uit het Westen maar heb hier nog nooit van gehoord. Of is dat iets nieuws?
Ik slaap amper en op de een of andere manier zijn homo's voornamelijk 's nachts actief en daarom staat dit voornamelijk 's nachts bij de actieve topics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk hier verzeilt in het homotopic?
o patat ziet er heerlijk uit met die heerlijke romige mayo... *kwijlt nu als Homer Simpson*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geef mij dit maar
[ afbeelding ]
Homoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o patat ziet er heerlijk uit met die heerlijke romige mayo... *kwijlt nu als Homer Simpson*
maar die uien op frikandel..![]()
ik vind uien vies, het mag best in een gerecht zitten, maar dan moet het echt vermalen zijn zodat ik het niet zie.
ja, ik ben een moeilijke eter.
die sla, iets vertelt mij dat het alleen maar decoratie is...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gatverdamme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kunstgebit valt al jaren onder het ziekenfondsquote:
wtf, die panda???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Peter het volgende:
Kapsalon (shoarma gerecht) # 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bij een goede kapsalon zit er flink wat verse sla over. Maar inderdaad, het past niet echt bij de vettigheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die sla, iets vertelt mij dat het alleen maar decoratie is...
d'r gaat best veel sla/komkommer/tomaat en ui op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die sla, iets vertelt mij dat het alleen maar decoratie is...
hahah er komen hier wel vaker hetero's kijken... dus je bent niet bi? o nee je was een MILF hunter toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik slaap amper en op de een of andere manier zijn homo's voornamelijk 's nachts actief en daarom staat dit voornamelijk 's nachts bij de actieve topics.
Was die een beetje geloofwaardig?![]()
quote:
frikandel speciaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o patat ziet er heerlijk uit met die heerlijke romige mayo... *kwijlt nu als Homer Simpson*
maar die uien op frikandel..![]()
ik vind uien vies, het mag best in een gerecht zitten, maar dan moet het echt vermalen zijn zodat ik het niet zie.
ja, ik ben een moeilijke eter.
so you keep sayingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik ben een nephomo... hetzelfde geldt voor knoflook... moet ik ook niet... het mag er wel inzitten, maar ik wil het niet zien...
Nee, ik ben niet bi. Wil je me overtuigen dat ik fout bezig ben dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah er komen hier wel vaker hetero's kijken... dus je bent niet bi? o nee je was een MILF hunter toch?
wat doe je? studeer je?
Tuurlijk! kan mijn keel zo openzetten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een kunstgebit valt al jaren onder het ziekenfonds
Moeilijke eter, makkelijke slikker dus?
kijken we wel naar hetzelfde plaatje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:32 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Eerder wtf bij die hothunk op foto 3
de volgende keer dat ik in NEderland ben ga ik dat toch eens proberen....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:33 schreef Peter het volgende:
[..]
d'r gaat best veel sla/komkommer/tomaat en ui op.
- halfafgebakken patat
- döner of shoarma
- knoflooksaus en/of sambalsaus
- plak kaas er overheen
in de oven
er uit:
sla, komkommer, tomaat, ui naar keuze er bij.
jam!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik nou de enige die stiekem moet lachen als iemand joppie-saus besteld? Ik denk dan altijd dat er iemand genaamd jop in de keuken werkt en de emmers vult met zelfgeklopte room.
Er is hier een user die Yoppie heet, dus nee je bent niet de enige die daar meteen aan moet denken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik nou de enige die stiekem moet lachen als iemand joppie-saus besteld? Ik denk dan altijd dat er iemand genaamd jop in de keuken werkt en de emmers vult met zelfgeklopte room.
Het smaakt een stuk lekkerder dan het er uit zietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de volgende keer dat ik in NEderland ben ga ik dat toch eens proberen....
Tis in R'dam voluit te krijgen, in Den Haag ook, A'dam wat minder, rest van NL weet ik niet..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de volgende keer dat ik in NEderland ben ga ik dat toch eens proberen....
Tuurlijk niet! the more the merrier...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet bi. Wil je me overtuigen dat ik fout bezig ben dan?![]()
Wat ik doe? Forum-en! En nee, ik studeer niet, dat gaat lastig met fokken
so i keep saying what? dat ik een moeilijke eter ben?quote:
hoe bevalt je huisje nu na een aantal dagen?quote:
* Peter beaamtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het smaakt een stuk lekkerder dan het er uit ziet
Vroeger in Amsterdam werd een shoarma tent gesloten omdat er sperma in de saus zat... Bleek dat de werknemers met hun puddingbuks boven de saus hingen.quote:
is het weer een bliksem bezoek hier?quote:
Ja prima, alleen is de helft nog niet uitgepakt enz... En vanuit mijn ouders moeten er ook nog enkele spullen komen... Zal dus nog even duren voor ik čcht over ben...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef Peter het volgende:
hoe bevalt je huisje nu na een aantal dagen?
* Peter beaamt
Of met stokjes van de bijenkorf thuis gaat eten, maar dat is kansloos gebleken.quote:
Dus je kunt alleen goed eten met de stokjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van zequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of met stokjes van de bijenkorf thuis gaat eten, maar dat is kansloos gebleken.
Thuis hebben we meer oog voor elkaarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen goed eten met de stukjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van ze
ik doe dat soms ook weleens...eten ergens halen en thuis opeten...HEb ik geen afwas..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen goed eten met de stukjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van ze
Dat eet lastigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thuis hebben we meer oog voor elkaar
Ergens bij Schiphol heb je de Gouden Wok, geloof ik..onbeperkt Wokken... en opscheppen dat die mensen doen... lijkt net een weeshuis..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb eigenlijk niks met dat wok2go concept. Ik heb liever onbeperkt wokken.
Dat je een 'nep' homo bentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
so i keep saying what? dat ik een moeilijke eter ben?
so what...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je een 'nep' homo bent
Maar het is wel een hel als het druk isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ergens bij Schiphol heb je de Gouden Wok, geloof ik..onbeperkt Wokken... en opscheppen dat die mensen doen... lijkt net een weeshuis..
Nep is hot. Zie Lady Gag-Gag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
een beetje ironisch bedoelt, maar ik voel me wel nep..![]()
now, as u were...
dies niet grappigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa zei altijd, weet je waarom chinezen spleetogen hebben? Een half uurtje na het wokken zien ze weer scheel van de honger.
Breng hem NU naar de winkelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh mijn toshiba slikt w7
/nerd
HAHAHAHAHAHA OMG!quote:
o, dus Renée Zellweger wokt dus ook vaak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa zei altijd, weet je waarom chinezen spleetogen hebben? Een half uurtje na het wokken zien ze weer scheel van de honger.
en als ik nou heel lief kijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Breng hem NU naar de winkel
/baas
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh mijn toshiba slikt w7
/nerd
ben jij dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
ik vind niks als ik googlequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA OMG!![]()
heb het effe gegoogled.. nasty![]()
Het kost me maar ¤18,-quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werk
/nerd
Die Sinterklaas komt wel erg voortijdig! Mocht je lekker op zijn warme schoot kruipen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werk
/nerd
Moet je die telefoon voor je ogen weghalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Daar moet ik ff over nadenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
*slikt 10-tallen opmerkingen in*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Als ik nou leuke collega's zou hebben dan had ik graag op schoot gekropenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Sinterklaas komt wel erg voortijdig! Mocht je lekker op zijn warme schoot kruipen?
Wordt het je weer rood voor je ogen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar moet ik ff over nadenken![]()
[ afbeelding ]
Dat zei die scharrel in het donkere steegje ook nadat ik mijn broek had laten zakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Eigenlijk zouden ze Windows 7 gratis moeten geven om alle ellende van Vista goed te makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het kost me maar ¤18,-
uiteraard legaal
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je die telefoon voor je ogen weghalen.
Nee, do tell.quote:
HAHAHAAHAHAHAAHquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei die scharrel in het donkere steegje ook nadat ik mijn broek had laten zakken
Op film ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u know i'm a sucker 4 punishment.
que?? je weet toch wel hoe ik eruit zie? iedereen weet dat..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, doe nou eens een fatsoenlijke foto van je zelf hier...
Ik ben nog steeds benieuwd
Ik ben een VIP he, ik wil niet herkend wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wordt het je weer rood voor je ogen?
Ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
que?? je weet toch wel hoe ik eruit zie? iedereen weet dat..
No really, heb je dat echt gezien?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een VIP he, ik wil niet herkend worden
Vreselijk irritante personeelslavendrijver?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een VIP he, ik wil niet herkend worden
in mijn FOBO...ja, niet helemaal...maar van jou zie ik nog minder...Lijkt de darkroom wel... tenminste ben er nooit geweest, stond iets over in de Libelle, i think..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
Behold, I am coming soon
O my god.. heb je pr0n gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No really, heb je dat echt gezien?
dat was 7 jaar geleden ofzo...ik ben nu vroom.. * kuch*
Welnee, ik ben nog net zo lief als vroegerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vreselijk irritante personeelslavendrijver?
U riep?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vreselijk irritante personeelslavendrijver?
wat doe je voor werk dan?quote:
Nee, ik zat in Briefgeheimen...quote:
Nee, had een gastrolletje in Oppassen.quote:
Triple X-edition?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik zat in Briefgeheimen...
Ik ga wel even via de roddel route informatie inwinnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik zat in Briefgeheimen...
Nu wil ik beelden...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, had een gastrolletje in Oppassen.
Seks met bejaarden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
u crazy bitch, ik moest keihard lachen.. kan ook aan de doorslobbertje liggen.quote:
Ik heb nog ergens een camshotje opgeslagen van Mikequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee... zorg nou eens voor herkenbaar materiaal... nu!
Om 4 uur 's middags al?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, ik moest keihard lachen.. kan ook aan de doorslobbertje liggen.
Oeh.. stuur eens via de PMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een camshotje opgeslagen van Mike
ja ze waren zo droog, ik moest oppassen dat er geen brand kwam door al die frictie.quote:
TIP: Iemand die slaven heeft die hoeft niet te werken. Ik betaal alleen de opzichter loon en dat alleen omdat ik te lui ben om de slaven zelf tequote:
Helaas is het op mijn computer in Assen opgelsgaen...quote:
van wat?? o dat van MSN?? u tricked me bitch..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een camshotje opgeslagen van Mike
Maak dan maar een printje voor de eerstvolgende boat partyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas is het op mijn computer in Assen opgelsgaen...
Dat is misschien nog wel erger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
van wat?? o dat van MSN?? u tricked me bitch..
Komt voor mekaar!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maak dan maar een printje voor de eerstvolgende boat party
o, dus een 13e maand zit er niet in voor de slaven?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TIP: Iemand die slaven heeft die hoeft niet te werken. Ik betaal alleen de opzichter loon en dat alleen omdat ik te lui ben om de slaven zelf te, de rest betaal ik uit in pakken lassie toverrijst!
waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas is het op mijn computer in Assen opgelsgaen...
Ik ben inmiddels wel klaar met Brentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar alleen als het hier op lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger.
alle foto's?? wat heb je nog meer dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik laat ze niet alle foto's zien hoor!
Wat hebben Julie voor de cam gedaan dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alle foto's?? wat heb je nog meer dan?
bitch, vertel...
Tuurlijk wel! 13 pakken rijst voor 12 maanden werk. En dan zeggen ze nog dat ik niet gul ben!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, dus een 13e maand zit er niet in voor de slaven?
Idd jahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat hebben Julie voor de cam gedaan dan?
Neuh... gisteren niet...vandaag pas eerste. O nee, tweede..quote:
Yuri vindt het allemaal iets te herkenbaar wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
NIets.. gewoon MSN..hij wilde mij zien op cam..dus gewoon met kleding aan. Hij wilde niet want hij zat in pyjama...yeah sure bitch....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook stoppen met posten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel klaar met Brent
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! 13 pakken rijst voor 12 maanden werk. En dan zeggen ze nog dat ik niet gul ben!
Hij heeft zo'n Ad v/d Berg camwebsite, heb ik me laten vertellenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
en wat voor arbeid doen die slaven dan?
toch niet, Kelly 'open wond' van de veer -webcamhouse...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Yuri vindt het allemaal iets te herkenbaar worden
slaap zequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In dat geval ga ik ook stoppen met posten.
aaahhh Ad met zijn prodent smilequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n Ad v/d Berg camwebsite, heb ik me laten vertellen
Wat die slaven doen? Voornamelijk de kantjes er vanaf lopen en slapen tijdens het werk! Kom op zeg 4 uur slaap is voor een kind best lang genoeg. Groeien doe je in je slaap ja, maar zo lang wordt de gemiddelde bami-bakkert toch niet!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA![]()
en wat voor arbeid doen die slaven dan?
toch niet, Kelly 'open wond' van de veer -webcamhouse...
het is een lichte oneffenheid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja stille wateren.....
heb je nou die puist gepopped?
wanneer is hij nou eigenlijk je grote voorbeeld geworden, Wilma?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhh Ad met zijn prodent smile
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat die slaven doen? Voornamelijk de kantjes er vanaf lopen en slapen tijdens het werk! Kom op zeg 4 uur slaap is voor een kind best lang genoeg. Groeien doe je in je slaap ja, maar zo lang wordt de gemiddelde bami-bakkert toch niet!
huh?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Yuri vindt het allemaal iets te herkenbaar worden
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee, ik ben nog net zo lief als vroeger![]()
[ afbeelding ]
Toen ie een blik met perziken, op zware siroop, opende met zijn tanden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
wanneer is hij nou eigenlijk je grote voorbeeld geworden, Wilma?
Behold, I am coming soon
Ja, dat was de kerstborrel van '07! Reuze gezellig geweest, met chang, chang, chang en Heinz.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Toen ie een blik met perziken, op zware siroop, opende met zijn tanden.
Vroeg hij ook of je een tientje wilde verdienen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Keukenkastje in een ruimteschip
aahhh wat schattig met je blue wells..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
zoeken op een oude webspace is niet leuk
must have been a great kerstborrel. Ze zijn allemaal half naakt. Teveel sake gedronken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat was de kerstborrel van '07! Reuze gezellig geweest, met chang, chang, chang en Heinz.
Schattig!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook
[ afbeelding ]
zoeken op een oude webspace is niet leuk
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vroeg hij ook of je een tientje wilde verdienen...?
mijn hart is nog onveroverdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
heeft ie je zo veroverd?![]()
wat moest je doen eigenlijk...?
tuurlijk!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Schattig!![]()
Ik heb voor me zooo'n beschamende foto... my god... zo zie je maar dat ik gelukkig alleen maar mooier ben geworden met de jaren.. zal ik hem posten.. hmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |