Nu wil ik beelden...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, had een gastrolletje in Oppassen.
Seks met bejaarden?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
u crazy bitch, ik moest keihard lachen.. kan ook aan de doorslobbertje liggen.quote:
Ik heb nog ergens een camshotje opgeslagen van Mikequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee nee... zorg nou eens voor herkenbaar materiaal... nu!
Om 4 uur 's middags al?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u crazy bitch, ik moest keihard lachen.. kan ook aan de doorslobbertje liggen.
Oeh.. stuur eens via de PMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een camshotje opgeslagen van Mike
ja ze waren zo droog, ik moest oppassen dat er geen brand kwam door al die frictie.quote:
TIP: Iemand die slaven heeft die hoeft niet te werken. Ik betaal alleen de opzichter loon en dat alleen omdat ik te lui ben om de slaven zelf tequote:
Helaas is het op mijn computer in Assen opgelsgaen...quote:
van wat?? o dat van MSN?? u tricked me bitch..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een camshotje opgeslagen van Mike
Maak dan maar een printje voor de eerstvolgende boat partyquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas is het op mijn computer in Assen opgelsgaen...
Dat is misschien nog wel erger.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
van wat?? o dat van MSN?? u tricked me bitch..
Komt voor mekaar!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maak dan maar een printje voor de eerstvolgende boat party
o, dus een 13e maand zit er niet in voor de slaven?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
TIP: Iemand die slaven heeft die hoeft niet te werken. Ik betaal alleen de opzichter loon en dat alleen omdat ik te lui ben om de slaven zelf te, de rest betaal ik uit in pakken lassie toverrijst!
waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
Helaas is het op mijn computer in Assen opgelsgaen...
Ik ben inmiddels wel klaar met Brentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar alleen als het hier op lijkt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger.
alle foto's?? wat heb je nog meer dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
ik laat ze niet alle foto's zien hoor!
Wat hebben Julie voor de cam gedaan dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
alle foto's?? wat heb je nog meer dan?
bitch, vertel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |