ik doe dat soms ook weleens...eten ergens halen en thuis opeten...HEb ik geen afwas..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen goed eten met de stukjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van ze
Dat eet lastigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thuis hebben we meer oog voor elkaar
Ergens bij Schiphol heb je de Gouden Wok, geloof ik..onbeperkt Wokken... en opscheppen dat die mensen doen... lijkt net een weeshuis..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb eigenlijk niks met dat wok2go concept. Ik heb liever onbeperkt wokken.
Dat je een 'nep' homo bentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
so i keep saying what? dat ik een moeilijke eter ben?
so what...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je een 'nep' homo bent
Maar het is wel een hel als het druk isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ergens bij Schiphol heb je de Gouden Wok, geloof ik..onbeperkt Wokken... en opscheppen dat die mensen doen... lijkt net een weeshuis..
Nep is hot. Zie Lady Gag-Gag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
een beetje ironisch bedoelt, maar ik voel me wel nep..![]()
now, as u were...
dies niet grappigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa zei altijd, weet je waarom chinezen spleetogen hebben? Een half uurtje na het wokken zien ze weer scheel van de honger.
Breng hem NU naar de winkelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh mijn toshiba slikt w7
/nerd
HAHAHAHAHAHA OMG!quote:
o, dus Renée Zellweger wokt dus ook vaak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa zei altijd, weet je waarom chinezen spleetogen hebben? Een half uurtje na het wokken zien ze weer scheel van de honger.
en als ik nou heel lief kijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Breng hem NU naar de winkel
/baas
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh mijn toshiba slikt w7
/nerd
ben jij dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
ik vind niks als ik googlequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA OMG!![]()
heb het effe gegoogled.. nasty![]()
Het kost me maar ¤18,-quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werk
/nerd
Die Sinterklaas komt wel erg voortijdig! Mocht je lekker op zijn warme schoot kruipen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werk
/nerd
Moet je die telefoon voor je ogen weghalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Daar moet ik ff over nadenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
*slikt 10-tallen opmerkingen in*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Als ik nou leuke collega's zou hebben dan had ik graag op schoot gekropenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Sinterklaas komt wel erg voortijdig! Mocht je lekker op zijn warme schoot kruipen?
Wordt het je weer rood voor je ogen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar moet ik ff over nadenken![]()
[ afbeelding ]
Dat zei die scharrel in het donkere steegje ook nadat ik mijn broek had laten zakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Eigenlijk zouden ze Windows 7 gratis moeten geven om alle ellende van Vista goed te makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het kost me maar ¤18,-
uiteraard legaal
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Moet je die telefoon voor je ogen weghalen.
Nee, do tell.quote:
HAHAHAAHAHAHAAHquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei die scharrel in het donkere steegje ook nadat ik mijn broek had laten zakken
Op film ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
u know i'm a sucker 4 punishment.
que?? je weet toch wel hoe ik eruit zie? iedereen weet dat..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, doe nou eens een fatsoenlijke foto van je zelf hier...
Ik ben nog steeds benieuwd
Ik ben een VIP he, ik wil niet herkend wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wordt het je weer rood voor je ogen?
Ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
que?? je weet toch wel hoe ik eruit zie? iedereen weet dat..
No really, heb je dat echt gezien?quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een VIP he, ik wil niet herkend worden
Vreselijk irritante personeelslavendrijver?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben een VIP he, ik wil niet herkend worden
in mijn FOBO...ja, niet helemaal...maar van jou zie ik nog minder...Lijkt de darkroom wel... tenminste ben er nooit geweest, stond iets over in de Libelle, i think..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
O my god.. heb je pr0n gedaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No really, heb je dat echt gezien?
dat was 7 jaar geleden ofzo...ik ben nu vroom.. * kuch*
Welnee, ik ben nog net zo lief als vroegerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vreselijk irritante personeelslavendrijver?
U riep?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vreselijk irritante personeelslavendrijver?
wat doe je voor werk dan?quote:
Nee, ik zat in Briefgeheimen...quote:
Nee, had een gastrolletje in Oppassen.quote:
Triple X-edition?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik zat in Briefgeheimen...
Ik ga wel even via de roddel route informatie inwinnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik zat in Briefgeheimen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |