ik doe dat soms ook weleens...eten ergens halen en thuis opeten...HEb ik geen afwas..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen goed eten met de stukjes van de Bijenkorf bij de Bijenkorf? Goed gedaan van ze
Dat eet lastigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thuis hebben we meer oog voor elkaar
Ergens bij Schiphol heb je de Gouden Wok, geloof ik..onbeperkt Wokken... en opscheppen dat die mensen doen... lijkt net een weeshuis..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb eigenlijk niks met dat wok2go concept. Ik heb liever onbeperkt wokken.
Dat je een 'nep' homo bentquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
so i keep saying what? dat ik een moeilijke eter ben?
so what...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je een 'nep' homo bent
Maar het is wel een hel als het druk isquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ergens bij Schiphol heb je de Gouden Wok, geloof ik..onbeperkt Wokken... en opscheppen dat die mensen doen... lijkt net een weeshuis..
Nep is hot. Zie Lady Gag-Gag.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
een beetje ironisch bedoelt, maar ik voel me wel nep..![]()
now, as u were...
dies niet grappigquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa zei altijd, weet je waarom chinezen spleetogen hebben? Een half uurtje na het wokken zien ze weer scheel van de honger.
Breng hem NU naar de winkelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh mijn toshiba slikt w7
/nerd
HAHAHAHAHAHA OMG!quote:
o, dus Renée Zellweger wokt dus ook vaak.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn opa zei altijd, weet je waarom chinezen spleetogen hebben? Een half uurtje na het wokken zien ze weer scheel van de honger.
en als ik nou heel lief kijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Breng hem NU naar de winkel
/baas
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh mijn toshiba slikt w7
/nerd
ben jij dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
ik vind niks als ik googlequote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA OMG!![]()
heb het effe gegoogled.. nasty![]()
Het kost me maar ¤18,-quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werk
/nerd
Die Sinterklaas komt wel erg voortijdig! Mocht je lekker op zijn warme schoot kruipen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik krijg het als Sinterklaas cadeau van m'n werk
/nerd
Moet je die telefoon voor je ogen weghalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Daar moet ik ff over nadenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
en als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
*slikt 10-tallen opmerkingen in*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben jij dat?
I thought u were black.
Als ik nou leuke collega's zou hebben dan had ik graag op schoot gekropenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Sinterklaas komt wel erg voortijdig! Mocht je lekker op zijn warme schoot kruipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |