HAHAHA ja, maar ik eerst. HAHAHquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iemand face down in het kussen geduwd
geen quicky voot jou?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA ja, maar ik eerst. HAHAH
en in het bad natuurlijk. Ik trek er atlijd een hele avond voor uit.![]()
![]()
fuckbody's night out ?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHA ja, maar ik eerst. HAHAH
en in het bad natuurlijk. Ik trek er atlijd een hele avond voor uit.![]()
![]()
Tuurlijk wel. ligt aan de situatie..quote:
We hebben het hier alleen over jou jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
maar ja, als jij helemaal naar A'dam afreist. Dan trek je er toch ook een dag vooruit? Anders is dat zonde toch? tig uur reizen...hahaha
er lurkt hier niemandquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
We zullen het verder aan niemand door vertellen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:22 schreef Stroekie het volgende:
mieke wanneer is ronde 2, in badpak, van je interview ?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:21 schreef Baltar het volgende:
[..]
We zullen het verder aan niemand door vertellen
omdat we allemaal F5enquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Welnee, we hebben meer views dan post
helemaal als de TT sexueel getint is, dan zijn de views erg hoog. En dan komen ze voor een desillusie te staan. hahahaahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Welnee, we hebben meer views dan post
o word dat ook meegerekend?quote:
de mods toch?quote:
Haar comedyshow was nog wel te doen. Keek dat s nachts, maar ja dan ben je snel bij hahahahquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
Finding Nemo
De enige film met Ellen DeGeneres waar mijn ballen niet spontaan van krimpen.
geen idee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o word dat ook meegerekend?
moet jij niet achter de piepers zitten btw?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de mods toch?
post maar een piemel (hhihi ik zei piemel)
das snel, maar dat doe ik ook. Er zijn mensen die er wel anderhalf uur daarvoor uittrekken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee.
heb al gegeten hoor
HAHAHAHAH o die ja!quote:
gebakken aardappeltjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das snel, maar dat doe ik ook. Er zijn mensen die er wel anderhalf uur daarvoor uittrekken.
Not me, schuif het zo naar binnen. (het eten, voordat ik weer comments krijg![]()
)
wat stond er op het menu?
hmm lekker!! met mayo.. appelmoes.quote:
geen appelmoesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm lekker!! met mayo.. appelmoes.... god, lijk wel 12
![]()
was dat 'below the rim'?quote:
quote:
Ben je al eens bij Danku geweest?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hmm lekker!! met mayo.. appelmoes.... god, lijk wel 12
![]()
quote:
wat? geen sneer? don't go soft on me now..quote:
Die was écht mooi, 'drama histórico' in nl draait ie nog niet, mooie visualsquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben je al eens bij Danku geweest?
Ik zag het op internet. Met vis en spinazie erinquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaja, ik neem ze vaak na het uitgaan o.i.d mee voor een kroket. In het begin vonden ze het niets. Sommigen waren meteen verkocht.
![]()
maar ze hebben tig soorten met allerlei shit in...Ik wil alleen de normale...
quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Die was écht mooi, 'drama histórico' in nl draait ie nog niet, mooie visuals
'agora'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |