o, is dat echt zo bekend in Nederland? Of is dat iets van onder de rivieren?quote:
Geef mij dit maarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt best lekker..![]()
maar allemaal op 1 hoop, doet me denken aan dit.![]()
[ afbeelding ]
hoe kom je eigenlijk hier verzeilt in het homotopic?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
hihihi![]()
[..]
Frietje / patatje aderverkalking.
heb er ook nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, is dat echt zo bekend in Nederland? Of is dat iets van onder de rivieren?
Ik kom uit het Westen maar heb hier nog nooit van gehoord. Of is dat iets nieuws?
Gatverdammequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klinkt best lekker..![]()
maar allemaal op 1 hoop, doet me denken aan dit.![]()
[ afbeelding ]
Is in Rotterdam begonnen paar jaar terug. Denk dat het sinds een jaar of 3 a 4 bestaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, is dat echt zo bekend in Nederland? Of is dat iets van onder de rivieren?
Ik kom uit het Westen maar heb hier nog nooit van gehoord. Of is dat iets nieuws?
Ik slaap amper en op de een of andere manier zijn homo's voornamelijk 's nachts actief en daarom staat dit voornamelijk 's nachts bij de actieve topics.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe kom je eigenlijk hier verzeilt in het homotopic?
o patat ziet er heerlijk uit met die heerlijke romige mayo... *kwijlt nu als Homer Simpson*quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geef mij dit maar
[ afbeelding ]
Homoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o patat ziet er heerlijk uit met die heerlijke romige mayo... *kwijlt nu als Homer Simpson*
maar die uien op frikandel..![]()
ik vind uien vies, het mag best in een gerecht zitten, maar dan moet het echt vermalen zijn zodat ik het niet zie.
ja, ik ben een moeilijke eter.
die sla, iets vertelt mij dat het alleen maar decoratie is...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gatverdamme
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kunstgebit valt al jaren onder het ziekenfondsquote:
wtf, die panda???quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef Peter het volgende:
Kapsalon (shoarma gerecht) # 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Bij een goede kapsalon zit er flink wat verse sla over. Maar inderdaad, het past niet echt bij de vettigheidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die sla, iets vertelt mij dat het alleen maar decoratie is...
d'r gaat best veel sla/komkommer/tomaat en ui op.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die sla, iets vertelt mij dat het alleen maar decoratie is...
hahah er komen hier wel vaker hetero's kijken... dus je bent niet bi? o nee je was een MILF hunter toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik slaap amper en op de een of andere manier zijn homo's voornamelijk 's nachts actief en daarom staat dit voornamelijk 's nachts bij de actieve topics.
Was die een beetje geloofwaardig?![]()
quote:
frikandel speciaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o patat ziet er heerlijk uit met die heerlijke romige mayo... *kwijlt nu als Homer Simpson*
maar die uien op frikandel..![]()
ik vind uien vies, het mag best in een gerecht zitten, maar dan moet het echt vermalen zijn zodat ik het niet zie.
ja, ik ben een moeilijke eter.
so you keep sayingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, ik ben een nephomo... hetzelfde geldt voor knoflook... moet ik ook niet... het mag er wel inzitten, maar ik wil het niet zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |