quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
ZO HAPPY!!!:D:D:D
Gisteren briefje aan treinkonijn gegeven, en.. hij lacht al weeeeeeken zo lief naar me,
dus sja.. ik moest aktie ondernemen. Heb ik vandaag weer 100 briefjes proberen te schrijven,
maar het ging niet want ergens had ik het gevoel van; nee Pluis...vandaag niet.
En wat denkje! In de trein, die ik bijna mistte (tot ik hem zag zitten, half klem tussen de deur toch nog die trein in)
KREEG IK EEN BRIEFJE TERUG.
en daarin stond....
ZULKE LIEVE WOORDJES :3:3
Pluis is tres tres tres gelukkig. Ik wou dat ik het uit kon delen, want dan was iedereen die nu niet gelukkig was, nu heel gelukkig .. :x
Ik vind het knap dat je het durft. En het is een mooi verhaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gisteren briefje aan treinkonijn gegeven, en.. hij lacht al weeeeeeken zo lief naar me,
dus sja.. ik moest aktie ondernemen. Heb ik vandaag weer 100 briefjes proberen te schrijven,
En wat denkje! In de trein, die ik bijna mistte (tot ik hem zag zitten, half klem tussen de deur toch nog die trein in)
en daarin stond....
Pluis is tres tres tres gelukkig. Ik wou dat ik het uit kon delen, want dan was iedereen die nu niet gelukkig was, nu heel gelukkig .. :x
flirten is zoooooquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
en daarin stond....
Stond ook te shaken op mn benen en was zo rood als een tomaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het durft. En het is een mooi verhaal
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Stond ook te shaken op mn benen en was zo rood als een tomaat.
man man man man ik heb me echt al dik een half jaar zwart kudt gevoeld.
Ben zo blij nu![]()
![]()
What's up?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:27 schreef Thrackan het volgende:
Ik had een beeld van de toekomst, maar het blijkt alleen maar meer van het verleden te zijn.
Uitslag van een onderzoek dat me een beetje met beide benen op de grond kwakt.quote:
ohjeequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Uitslag van een onderzoek dat me een beetje met beide benen op de grond kwakt.
Op zich niet zo heel oh jee, ik moet alleen nog even richting acceptatiefase.quote:
Dat gaat voor mij ook op. Geen zin om te slapen, terwijl ik morgen weer vroeg op moet. Morgen zal ik er wel van balen dat ik niet eerder ben gaan slapen. Same old storyquote:
Dat dus em blij dat het weekend voor de spreekwoordelijk deur staatquote:
Ik heb niet teruggelezen, maar wat voor operatie heb je gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef scrub_nurse het volgende:
zo,operatie zit erop,nu hangen op de bank,wachten tot de verdoving uitgewerkt is...
Heb je pijnstillers mee gekregen? Dan gelijk één innemen. Tegen de tijd dat de verdoving is uitgewerkt werkt je pijnstiller.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef scrub_nurse het volgende:
zo,operatie zit erop,nu hangen op de bank,wachten tot de verdoving uitgewerkt is...
vervelen............... wat is dat ,dat woord bestaat al geloof ik al 10 jaar niet meer in mijn woordenboekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef Marmeisje het volgende:
Voel me ontzettend verveeld! En dat na een hele dag sjagrijnen!
Wil natuurlijk niet zeggen, dat het dan ook niet voor komt in een ander zijn of haar woordenboekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
vervelen............... wat is dat ,dat woord bestaat al geloof ik al 10 jaar niet meer in mijn woordenboek![]()
Ot;
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:50 schreef PinkCake het volgende:
Oeh, succes dan. Ik begin gelukkig pas om 10:00.
*zwaait*quote:
thnx!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:21 schreef Natalie het volgende:
Nectarientje, wat een leuke avatar heb je
(offtopic.. I know)
Check de mijne,quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Net m'n kamer versierd met allllleeemaaaal halloween stuff (slingers van spookjes, vleermuizen en pompoenen)
overigens staat een echte pompoen hier te wachten tot ik m eindelijk uit ga snijden,
nog een weekje wachten Jack.
Verder voel ik me goed, ben alleen een beetje ongeduldig. Pluis wil haar treinkonijn weer zien
Sterkte.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Fredo55 het volgende:
Leeg, gisteravond laat is een vriend overleden aan een tragisch ongeval.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Fredo55 het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:27 schreef Fredo55 het volgende:
jou pompoen is de bomquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Check de mijne,
[ afbeelding ]
OT;
Goed wel, maar moe en ook
hij lijkt op -->quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Check de mijne,
[ afbeelding ]
OT;
Ohquote:
een dode broek ?quote:
OEEE die is leuk! (heb die andere pompoenfoto's van je ook al gelurktquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Check de mijne,
[ afbeelding ]
OT;
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:37 schreef DjinN het volgende:
weer 2 stappen terug...houd het dan nooit een keer op..
ochgerm...beterschapquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:56 schreef RealZeus het volgende:Ziek: koorts,duizelig,diarree en zulks.
Probeer nu met kleine slokjes slappe thee te drinken en hopelijk houd ik dat binnen.
heyy beeeeeeeeebquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ot: goed, rustig op werk, en honger.
Ik heb hier zat, wil je een beetje? *stoom uit oren krijgt*quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:14 schreef DeepChord het volgende:
Weinig werk te doen. Vervelend.
Sterkte,quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:00 schreef fraubitch het volgende:
knoop in mijn maag. ben niet van plan om nog een maand langer te blijven maar ik word er wel toe verplicht. als ik wegga krijg ik ruzie en gezeik maar ben ik ervanaf en hoef ik het niet te horen en als ik blijf heb ik ook ruzie en gezeik en moet ik het wel doorstaan.
quote:
quote:
erg geschrokken van slecht medisch nieuws over mijn zoonquote:
Dank jequote:
Jaquote:
Ik vind het stoer dat je het allemaal durftquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Jaen meteen maar vier kantjes vol met liefdesverklaringen,..
Nee.hehe, maar wel mn 06. Hij wilde afspreken dus .. dan moet ik daartoe wel de mogelijkheid geven.
ohjeequote:Op maandag 26 oktober 2009 14:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
erg geschrokken van slecht medisch nieuws over mijn zoon
Niet vragen hoe ik er daarna uitzie hoor:P.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het stoer dat je het allemaal durft
Ik wens je alvast veel plezier! Nog maar 2 uurtjes hequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Moeee! Wil graag half 6 per direct naar het station en wachten op het konijn.
Hoe dichter die wijzers de zes naderen des te nerveuzer ik word.
HIHII!!
Verder redelijk goed, beetje rugpijn en verkouden.
Ik vind het echt zó schattig om te lezenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Niet vragen hoe ik er daarna uitzie hoor:P.
Lijkbleek, trillend als een rietje, dan wel weer een kop als een boei en vooral proberen normaal te blijven kijken,
en niet spontaan te gaan gillen ofzo.
En dit gevoel heb ik dus nog nooit gehad.
Best wel een ernstig zielige vertoning
Afijn als ik hem vanmiddag niet zie.. maak ik me nog eens 24 uur langer druk![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik vind het echt zó schattig om te lezen
Dat geeft niet,ik denk dat hij het ook wel vleiend vind.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Niet vragen hoe ik er daarna uitzie hoor:P.
Lijkbleek, trillend als een rietje, dan wel weer een kop als een boei en vooral proberen normaal te blijven kijken,
en niet spontaan te gaan gillen ofzo.
En dit gevoel heb ik dus nog nooit gehad.
Best wel een ernstig zielige vertoning
Afijn als ik hem vanmiddag niet zie.. maak ik me nog eens 24 uur langer druk![]()
![]()
![]()
adem in adem uitquote:
Prachtig héquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik vind het echt zó schattig om te lezen
zuchtquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het was koud.. Pluis liep de tram uit richting het station en zag daar de trein van 17:41 aandenderen. Hoopvol keek zij naar de mensen in de trein achter de ramen. Treinkonijn zag ze niet zitten.. De deuren gingen open, mensen stapten uit.. en mensen stapten in.. geen Treinkonijn. Teleurgesteld staarde Pluis naar de deuren die dicht schoven. Een luid gesis en de trein begon te rijden.
Het werd donker en de wind werd killer. Pluis stopte haar handen in haar zakken en keek in de richting van de trap. Plotseling zag ze een bekend figuur. Een jongeman met petje en een gele schoudertas. Treinkonijn!
Pluis buik krioelde van de 100910100101923389274 vlinders en met grote ogen en een brede glimlach stapte ze de in de richting van Treinkonijn. Haar hoofd werd rood, haar stappen werden sneller en het leek alsof ze vloog. De kille wind voelde ze niet meer en alles gloeide om haar heen.
Toen draaide ze zich om, met een knalrood hoofd en een verlegen gevoel. Ze durfde niet.
"Kom op Pluis! Nou niet stoppen! Dit is je kans." Ze greep het briefje in haar jaszak dat ze aan hem wilde geven stevig vast en draaide zich weer om. Treinkonijn had haar nog niet gezien, maar hij keek wel in het rond.
Pluis naderde hem en ze glimlachte. Verlegen zei ze: "Hoi!" ^__________________^ :3:3:3.
Treinkonijn lachtte! Met zijn supermooie ogen die zichtbaar waren onder z'n petje.
"Daar ben je! Ik zocht je al."![]()
![]()
![]()
"Uhm ja, normaal zit je toch in de trein? Ik zag je al niet." zei Pluis met een superrood gezicht.
"Hehe, nee ik dacht, laat ik eens zo reizen, dan kom ik je vast tegen." zei hij vriendelijk terug.
Zijn stem was zacht en Pluis dacht dat ze flauw zou vallen. Hij SPRAKen zijn stem was.. über lief :3.
Anyway...
De twee praatten wat met elkaar en Pluis merkte dat ze nog steeds het briefje in haar jaszak had zitten waarop haar nummer en msn stonden inclusief reactie op Treinkonijn zijn eerdere briefje. Ze pakte het briefje en gaf het aan hem.
"Uhm.. als reactie op jou briefje.." bloosde ze weer.
"Ah! Leuk! Ik ga hem zeker lezen." zei hij nog altijd even vriendelijk.
"En ja ik wil tuurlijk wel met je afspreken en ja dus nu .. ben ik wel benieuwd naar uhm jou gevoel voor mij.. wat je in je briefje had staan want.. dat moest je me nog vertellen.![]()
"floepte Pluis eruit. Ze had het gezegd voor ze er erg in had en werd weer zo rood als een boei. Ze moest zo onderhand wel paars geworden zijn.
"Haha, ja uhm.. het is .. ik weet niet, maar een heel goed gevoel. Zo'n gevoel wat je hebt als je verliefd bent."
Uitspraak:![]()
Dat ie dat zei:
Pluis gevoel:![]()
![]()
Plotseling hoorden beiden in de verte het geluid van de trein. Ze stapten in en zaten naast elkaar in de drukke trein. Eenmaal aangekomen in het thuisdorp (haha! Pluis woont in een dorp) namen beiden afscheid en liet Treinkonijn Pluis met een boel vlinders achter.
Tot zover Pluis Romance.
Hahaha geef me twee wekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi heAls daar geen kleffe film inzit.
keileuk voor je meid!quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:33 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het was koud.. Pluis liep de tram uit richting het station en zag daar de trein van 17:41 aandenderen. Hoopvol keek zij naar de mensen in de trein achter de ramen. Treinkonijn zag ze niet zitten.. De deuren gingen open, mensen stapten uit.. en mensen stapten in.. geen Treinkonijn. Teleurgesteld staarde Pluis naar de deuren die dicht schoven. Een luid gesis en de trein begon te rijden.
Het werd donker en de wind werd killer. Pluis stopte haar handen in haar zakken en keek in de richting van de trap. Plotseling zag ze een bekend figuur. Een jongeman met petje en een gele schoudertas. Treinkonijn!
Pluis buik krioelde van de 100910100101923389274 vlinders en met grote ogen en een brede glimlach stapte ze de in de richting van Treinkonijn. Haar hoofd werd rood, haar stappen werden sneller en het leek alsof ze vloog. De kille wind voelde ze niet meer en alles gloeide om haar heen.
Toen draaide ze zich om, met een knalrood hoofd en een verlegen gevoel. Ze durfde niet.
"Kom op Pluis! Nou niet stoppen! Dit is je kans." Ze greep het briefje in haar jaszak dat ze aan hem wilde geven stevig vast en draaide zich weer om. Treinkonijn had haar nog niet gezien, maar hij keek wel in het rond.
Pluis naderde hem en ze glimlachte. Verlegen zei ze: "Hoi!" ^__________________^ :3:3:3.
Treinkonijn lachtte! Met zijn supermooie ogen die zichtbaar waren onder z'n petje.
"Daar ben je! Ik zocht je al."![]()
![]()
![]()
"Uhm ja, normaal zit je toch in de trein? Ik zag je al niet." zei Pluis met een superrood gezicht.
"Hehe, nee ik dacht, laat ik eens zo reizen, dan kom ik je vast tegen." zei hij vriendelijk terug.
Zijn stem was zacht en Pluis dacht dat ze flauw zou vallen. Hij SPRAKen zijn stem was.. über lief :3.
Anyway...
De twee praatten wat met elkaar en Pluis merkte dat ze nog steeds het briefje in haar jaszak had zitten waarop haar nummer en msn stonden inclusief reactie op Treinkonijn zijn eerdere briefje. Ze pakte het briefje en gaf het aan hem.
"Uhm.. als reactie op jou briefje.." bloosde ze weer.
"Ah! Leuk! Ik ga hem zeker lezen." zei hij nog altijd even vriendelijk.
"En ja ik wil tuurlijk wel met je afspreken en ja dus nu .. ben ik wel benieuwd naar uhm jou gevoel voor mij.. wat je in je briefje had staan want.. dat moest je me nog vertellen.![]()
"floepte Pluis eruit. Ze had het gezegd voor ze er erg in had en werd weer zo rood als een boei. Ze moest zo onderhand wel paars geworden zijn.
"Haha, ja uhm.. het is .. ik weet niet, maar een heel goed gevoel. Zo'n gevoel wat je hebt als je verliefd bent."
Uitspraak:![]()
Dat ie dat zei:
Pluis gevoel:![]()
![]()
Plotseling hoorden beiden in de verte het geluid van de trein. Ze stapten in en zaten naast elkaar in de drukke trein. Eenmaal aangekomen in het thuisdorp (haha! Pluis woont in een dorp) namen beiden afscheid en liet Treinkonijn Pluis met een boel vlinders achter.
Tot zover Pluis Romance.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:37 schreef Lano het volgende:
Tja hoe moet ik dat nu eens omschreven...
Ik blies net een bubbel met mn kauwgum en nou zit t overal![]()
*zucht* hoe romantisch,wat heb ik vaak gedroomd dat dat bij mij ook zo gingquote:
Ohjee, gips?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef scrub_nurse het volgende:
ik hen n uberhip zwart gips,maar dat lopen zit er toch nog niet in...
He gatsie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:58 schreef scrub_nurse het volgende:
jah vrijdag geopereerd aan een hielspoor..nu loopgips gekregen
ot: zin in friet, zometeen bestellen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef nectarientje het volgende:
damn wat een stress kun je hebben van het wachten op 1 telefoontje zeg.. het goede nieuws is dat ik donderdag nog een keer een dag mag
Jij bent niet meer van je roze wolk te krijgen he?quote:
Ik denk dat ze begint te blozen als ze een trein hoortquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Jij bent niet meer van je roze wolk te krijgen he?
wat dan? help mij ook hahahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef zwartedoos het volgende:
Sommige dingen maken t wel makkelijker
Gehe niet als Treinkonijn mij lieve briefjes blijft gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:47 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Jij bent niet meer van je roze wolk te krijgen he?
Ik beland eigenlijk meteen in een trip als ik een trein hoor:P.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze begint te blozen als ze een trein hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |