quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
ZO HAPPY!!!:D:D:D
Gisteren briefje aan treinkonijn gegeven, en.. hij lacht al weeeeeeken zo lief naar me,
dus sja.. ik moest aktie ondernemen. Heb ik vandaag weer 100 briefjes proberen te schrijven,
maar het ging niet want ergens had ik het gevoel van; nee Pluis...vandaag niet.
En wat denkje! In de trein, die ik bijna mistte (tot ik hem zag zitten, half klem tussen de deur toch nog die trein in)
KREEG IK EEN BRIEFJE TERUG.
en daarin stond....
ZULKE LIEVE WOORDJES :3:3
Pluis is tres tres tres gelukkig. Ik wou dat ik het uit kon delen, want dan was iedereen die nu niet gelukkig was, nu heel gelukkig .. :x
Ik vind het knap dat je het durft. En het is een mooi verhaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Gisteren briefje aan treinkonijn gegeven, en.. hij lacht al weeeeeeken zo lief naar me,
dus sja.. ik moest aktie ondernemen. Heb ik vandaag weer 100 briefjes proberen te schrijven,
En wat denkje! In de trein, die ik bijna mistte (tot ik hem zag zitten, half klem tussen de deur toch nog die trein in)
en daarin stond....
Pluis is tres tres tres gelukkig. Ik wou dat ik het uit kon delen, want dan was iedereen die nu niet gelukkig was, nu heel gelukkig .. :x
flirten is zoooooquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
en daarin stond....
Stond ook te shaken op mn benen en was zo rood als een tomaat.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het durft. En het is een mooi verhaal
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:57 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Stond ook te shaken op mn benen en was zo rood als een tomaat.
man man man man ik heb me echt al dik een half jaar zwart kudt gevoeld.
Ben zo blij nu![]()
![]()
What's up?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:27 schreef Thrackan het volgende:
Ik had een beeld van de toekomst, maar het blijkt alleen maar meer van het verleden te zijn.
Uitslag van een onderzoek dat me een beetje met beide benen op de grond kwakt.quote:
ohjeequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:01 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Uitslag van een onderzoek dat me een beetje met beide benen op de grond kwakt.
Op zich niet zo heel oh jee, ik moet alleen nog even richting acceptatiefase.quote:
Dat gaat voor mij ook op. Geen zin om te slapen, terwijl ik morgen weer vroeg op moet. Morgen zal ik er wel van balen dat ik niet eerder ben gaan slapen. Same old storyquote:
Dat dus em blij dat het weekend voor de spreekwoordelijk deur staatquote:
Ik heb niet teruggelezen, maar wat voor operatie heb je gehad?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef scrub_nurse het volgende:
zo,operatie zit erop,nu hangen op de bank,wachten tot de verdoving uitgewerkt is...
Heb je pijnstillers mee gekregen? Dan gelijk één innemen. Tegen de tijd dat de verdoving is uitgewerkt werkt je pijnstiller.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:45 schreef scrub_nurse het volgende:
zo,operatie zit erop,nu hangen op de bank,wachten tot de verdoving uitgewerkt is...
vervelen............... wat is dat ,dat woord bestaat al geloof ik al 10 jaar niet meer in mijn woordenboekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef Marmeisje het volgende:
Voel me ontzettend verveeld! En dat na een hele dag sjagrijnen!
Wil natuurlijk niet zeggen, dat het dan ook niet voor komt in een ander zijn of haar woordenboekquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
vervelen............... wat is dat ,dat woord bestaat al geloof ik al 10 jaar niet meer in mijn woordenboek![]()
Ot;
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |