Eeej dat is geheime informatie!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
aantal posts: 456 (gemiddeld 2 per dag)
aantal posts: 371 (gemiddeld 1 per dag)
Jij wint het vriend.
Ik 20quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat! Ik kan er 10 op een avond van zulke smatjes doen
![]()
!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Biels het volgende:
Echt, zodra het een lekker wijf betreft komen al die jaloerse mokkels hier schreeuwen, maar oh wee als je een topic maakt over dikke lelijke vrouwen, dan is het gemeen en komen ze je halen.
Maar 10.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan ik.
Zo, daar gaat je zelfvertrouwen.
Iedereen heeft zijn zegje gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Equites het volgende:
Deze topic valt een beetje stil boys.
Alle fobohosselaars? Ik denk eerder gewoon de mensen die het topic hebben gezien van Trancellius of hoe die gozer ook heet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn zegje gedaan
Maar ik blijf het geniaal vinden. Ze maakt 1 filmpje en hop, Alle fobohosselaars bij elkaar in 1 topic.
[ afbeelding ]
Dit. Ze ziet er heus wel leuk uit, maar we moeten niet met z'n allen gaan doen alsof dit meisje van onbereikbare schoonheid is ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
!
Dat is ze zeker niet, derhalve zou ik haar nog steeds geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit. Ze ziet er heus wel leuk uit, maar we moeten niet met z'n allen gaan doen alsof dit meisje van onbereikbare schoonheid is ofzo.
quote:
Want dan kan je gelijk weer je pik snel uit je broek halen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef dreamzk het volgende:
En ik tvp weer mee, hopend dat nienke weer terug komt
Ja wel een spannend idee hè dat er een meisje op Fok zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef dreamzk het volgende:
En ik tvp weer mee, hopend dat nienke weer terug komt
Natuurlijk. Maar diegene die tegen Lakitu begon zei iets in de trant van dat Nienke alles is waar Fokkers van dromen en nooit zullen krijgen. En dat verdient een grote "quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat is ze zeker niet, derhalve zou ik haar nog steeds geven.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar diegene die tegen Lakitu begon zei iets in de trant van dat Nienke alles is waar Fokkers van dromen en nooit zullen krijgen. En dat verdient een grote "".
Precies, aangezien ik een verstokte PC-nerd ben en niet mijn huis uitdurf omdat daar andere mensen rondlopen is dit mijn enige contact met een meisje, op al die 0900 nummers na of coursequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wel een spannend idee hè dat er een meisje op Fok zit![]()
![]()
![]()
.
Wat een leuke meid zeg. Echt enig, zo gezellig ook he die meid.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:43 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind het serieus wel een leuke meid.
HEEEY DIE WAS NOG NIET GEPOST MAN!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Sletetetet
"Mensen die mij willen doen, ik jullie hoogstwaarschijnlijk niet"![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef Afwazig het volgende:
Ze heeft mij een privé bericht gestuurd met de boodschap dat ze mij wel zou doen. Ik heb haar een vuile hoer genoemd.
Wajoooo jij bent 3 dagen ouder dan ik!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:33 schreef FashionXstar het volgende:
Wat doen ze hier hysterisch voor Nienke. Op sugababes (
![]()
) heb je dezelfde sletten
Hoax! Nienke is mijn ex!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar diegene die tegen Lakitu begon zei iets in de trant van dat Nienke alles is waar Fokkers van dromen en nooit zullen krijgen. En dat verdient een grote "".
Negerwat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:00 schreef Dennehy het volgende:
Gek genoeg lijkt die Nienke me niet zo'n wereldvreemd arrogant kutwijf.
Wie is dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik had mij gisteren afgetrokken op Faye Valentine.
Wat is er met je haar gebeurdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
LAAT WAT VAN JE HOOR BABY, KUSJE xx
opgegetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Wat is er met je haar gebeurd
Dat gezicht.quote:
Oude mensen belachelijk makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
Deze opmerkingen plaatsen zonder je eigen foto te plaatsen, wel in spoiler tags natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Deze opmerkingen plaatsen zonder je eigen foto te plaatsen, wel in spoiler tags natuurlijk.
Lekker makkelijk om ouderen/zwakkeren in de samenleving op hun uiterlijk te pakken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
Oude mensenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oude mensen belachelijk maken
Beetje lafjes die post hoor....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Meddo het volgende:
Het ging me bij het plaatje alleen om de blik hoor, toen ie al die poppetjes zag
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik had mij gisteren afgetrokken op Faye Valentine.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:36 schreef Zapato het volgende:
Kankerstrakke poez enactie nienke.
Ja, dus nog beter op zn plaats die opmerking.quote:
Is nu vast al verdubbeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wel een kind welke al 2 lullen gehad heeft.
quote:
Ik hoop dat mensen die zich daadwerkelijk ergeren aan het scheldwoord kanker zelf sterven aan kankerquote:
Zegt Cowboy Bebop je iets?quote:
Daar erger ik me toch zo de kanker aan. Normaal scheld ik er niet mee maar als iemand de moraalridder gaat uithangen zeg ik het alleen om iemand te stangen.quote:
Niet zo zeuren, je hebt nu aandacht, wat wil je meer......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |