Wie is dat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik had mij gisteren afgetrokken op Faye Valentine.
Wat is er met je haar gebeurdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:23 schreef FunkyHomosapien het volgende:
LAAT WAT VAN JE HOOR BABY, KUSJE xx
opgegetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:25 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Wat is er met je haar gebeurd
Dat gezicht.quote:
Oude mensen belachelijk makenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
Deze opmerkingen plaatsen zonder je eigen foto te plaatsen, wel in spoiler tags natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:58 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Deze opmerkingen plaatsen zonder je eigen foto te plaatsen, wel in spoiler tags natuurlijk.
Lekker makkelijk om ouderen/zwakkeren in de samenleving op hun uiterlijk te pakken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
Oude mensenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oude mensen belachelijk maken
Beetje lafjes die post hoor....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:30 schreef Meddo het volgende:
Het ging me bij het plaatje alleen om de blik hoor, toen ie al die poppetjes zag
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dat gezicht.
Net een gedroogde pruim.
Ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik had mij gisteren afgetrokken op Faye Valentine.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:36 schreef Zapato het volgende:
Kankerstrakke poez enactie nienke.
Ja, dus nog beter op zn plaats die opmerking.quote:
Is nu vast al verdubbeldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:30 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wel een kind welke al 2 lullen gehad heeft.
quote:
Ik hoop dat mensen die zich daadwerkelijk ergeren aan het scheldwoord kanker zelf sterven aan kankerquote:
Zegt Cowboy Bebop je iets?quote:
Daar erger ik me toch zo de kanker aan. Normaal scheld ik er niet mee maar als iemand de moraalridder gaat uithangen zeg ik het alleen om iemand te stangen.quote:
Niet zo zeuren, je hebt nu aandacht, wat wil je meer......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |