Je loopt achter, tegenwoordig is het normaal dat je op je 18e al 30 mannen hebt gepijpt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:58 schreef Goofisch het volgende:
DIt topic!!!![]()
Kende hem nog niet
Ik moet toegeven.
Erg dapper van haar om zo'n filmpje te maken.
En bovendien is het vrij normaal tegenwoordig dat iemand met meer als 30 zoent, Veel vrouwen doen dat en bovendien is het maar zoenen.
Dat is niet normaalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Je loopt achter, tegenwoordig is het normaal dat je op je 18e al 30 mannen hebt gepijpt.
ik ook, t is eigk een beetje het meisje van me dromen!quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:25 schreef garriej het volgende:
[..]
ik ook, t is eigk een beetje het meisje van me dromen!
Wel als ik het niet weetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang jezelf 1 van de 30 bent wel toch ?![]()
![]()
![]()
U zijt een meiske? Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wel als ik het niet weet
maar ik ben te oud
Bovendien, Alle fobo hosselaars hebben zich alweer verzamelt in dit topic zie ik, Maar weinig kans.
Dit meisje heeft meer zelfvertrouwen dat alle fok/fobo-hosselaars bij elkaar![]()
Net doen alsof je zelf niet meedoet. Goede tactiekquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wel als ik het niet weet
maar ik ben te oud
Bovendien, Alle fobo hosselaars hebben zich alweer verzamelt in dit topic zie ik, Maar weinig kans.
Dit meisje heeft meer zelfvertrouwen dat alle fok/fobo-hosselaars bij elkaar![]()
Niet meer zelfvertrouwen dan mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wel als ik het niet weet
maar ik ben te oud
Dan ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet meer zelfvertrouwen dan mij.
Wat doe je.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan ik.
Zo, daar gaat je zelfvertrouwen.
Welkom op FOK!. Ieder heeft hier minstens veertien maal per week seks met een top model, dit zou je nu toch wel moeten weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:35 schreef Hetiszover het volgende:
Dit topic![]()
Mensen die haar niet zouden doen, hebben echt een gebrek aan testosteron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |