Eeej dat is geheime informatie!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
aantal posts: 456 (gemiddeld 2 per dag)
aantal posts: 371 (gemiddeld 1 per dag)
Jij wint het vriend.
Ik 20quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat! Ik kan er 10 op een avond van zulke smatjes doen
![]()
!
Ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Biels het volgende:
Echt, zodra het een lekker wijf betreft komen al die jaloerse mokkels hier schreeuwen, maar oh wee als je een topic maakt over dikke lelijke vrouwen, dan is het gemeen en komen ze je halen.
Maar 10.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan ik.
Zo, daar gaat je zelfvertrouwen.
Iedereen heeft zijn zegje gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:38 schreef Equites het volgende:
Deze topic valt een beetje stil boys.
Alle fobohosselaars? Ik denk eerder gewoon de mensen die het topic hebben gezien van Trancellius of hoe die gozer ook heet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn zegje gedaan
Maar ik blijf het geniaal vinden. Ze maakt 1 filmpje en hop, Alle fobohosselaars bij elkaar in 1 topic.
[ afbeelding ]
Dit. Ze ziet er heus wel leuk uit, maar we moeten niet met z'n allen gaan doen alsof dit meisje van onbereikbare schoonheid is ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
!
Dat is ze zeker niet, derhalve zou ik haar nog steeds geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit. Ze ziet er heus wel leuk uit, maar we moeten niet met z'n allen gaan doen alsof dit meisje van onbereikbare schoonheid is ofzo.
quote:
Want dan kan je gelijk weer je pik snel uit je broek halen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef dreamzk het volgende:
En ik tvp weer mee, hopend dat nienke weer terug komt
Ja wel een spannend idee hè dat er een meisje op Fok zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:59 schreef dreamzk het volgende:
En ik tvp weer mee, hopend dat nienke weer terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |