De herfstvakantie heeft m'n ritme verpest, ik ben nog niet moe, dit wordt lastig als school weer begintquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, zo(ik denk dat ik zo ga slapen
)
Zoals ik al zei misinterpretatie. Je hebt niets een rekening gehouden met de versen ervoor erna. Je hebt het niet vanuit het Arabisch bekeken. Je hebt niet de hadith in acht genomen. En jij wilt dus zeggen dat je het even beter snapt dan een geleerde als Muhammed Esed, Elhamdi Yazar etc.?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
Burakius
Als Allah had gewild dat wij allen Arabisch zouden spreken, dan had hij Arabisch als een wereldtaal gemaakt, en andere talen niet geschapen. Die vers is heel duidelijk, er staat letterlijk 'opdat jullie van elkaar kunnen leren'. Het Arabisch is geen superieure taal, dus er is ook geen reden om je eigen taal op te geven om Arabisch te leren. Nog even en je gaat zeggen dat het verplicht is om Arabisch te leren.
Even al je knip en plak werk daargelaten, jij zegt dus dat een moslim perse Arabisch moet leren?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zoals ik al zei misinterpretatie. Je hebt niets een rekening gehouden met de versen ervoor erna. Je hebt het niet vanuit het Arabisch bekeken. Je hebt niet de hadith in acht genomen. En jij wilt dus zeggen dat je het even beter snapt dan een geleerde als Muhammed Esed, Elhamdi Yazar etc.?
En Allah is de beste der planners. Als Allah wou dat mensen geen fouten konden maken had hij alleen Melekler gemaakt. Snap je?
Over haar/hem gesproken: Ze/Hij spreekt erg goed Osmanlica!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie dat trouwens gehoord? De kapsones die ze had toen een fan haar met 'sen' had aangesproken, in plaats van 'siz'?
Dom wicht. Mijn maag draait al om bij het zien van haar gezicht. Wat een gedrocht is ze zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie dat trouwens gehoord? De kapsones die ze had toen een fan haar met 'sen' had aangesproken, in plaats van 'siz'?
Nee, waar maak je dat op uit mijn argumenten. Is dat wat je wilt lezen? Ik zeg het zou ideaal zijn,maar in de Islam is er geen dwang.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even al je knip en plak werk daargelaten, jij zegt dus dat een moslim perse Arabisch moet leren?
Nee, maar ik luisterde soms wel naar haar, ik wist niet dat mensen dat zo erg konden vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Lol. Dat is wat ik jou ook probeer te zeggen, dat het niet verplicht is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, waar maak je dat op uit mijn argumenten. Is dat wat je wilt lezen? Ik zeg het zou ideaal zijn,maar in de Islam is er geen dwang.
Jah duh:P Vrije wil enzo hahahaaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol. Dat is wat ik jou ook probeer te zeggen, dat het niet verplicht is.
Dat denkt ze wel, ja. Ze probeert het wel, maar faalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Over haar/hem gesproken: Ze/Hij spreekt erg goed Osmanlica!
teflon-huidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
Een Adanali heeft haar proberen te vermoorden. Jammer genoeg hebben de kogel schoten niet mogen baten.
Yufka.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil in Turkije zitten en yufka met bulgur eten
wahahahahahahahahsguhasvgdwerjogtjgehegaethatawraagaagargquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hee jullie zijn Turks! Dat is toevallig ik ben namelijk ook een dief!
Het is maar een grapje vergeef me
Gij zult gestraft worden door Bülent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Haha, wat voor een uitschot ben je als je geen Turk bent, maar wel een dief.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ja, echt. Ik heb gezegd dat m'n Turks slecht is, maar niet zo slecht hahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:45 schreef Bortecinem het volgende:
Bimiyorem, is je nickname echt een fout?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, echt. Ik heb gezegd dat m'n Turks slecht is, maar niet zo slecht hahaha
Mijn opa heeft Koerdische vrienden die echt zo praten. Echt zo grappig he.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:48 schreef zarGon het volgende:
Bilmiyorem, onu yapiyorem. Sen bana yardim ediyore, ben sana yardim ediyore.
M'n neef heeft me wel zo gevonden, hij vroeg wat m'n account was, ik zei een foute Turkse naam, erg snel gevondenquote:
Ik kan het mij voorstellen, ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn opa heeft Koerdische vrienden die echt zo praten. Echt zo grappig he.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
mobiel en pasje op school vergeten, ik haat dit
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:53 schreef ClioSporT het volgende:
Bij mij in het complex (TR) zijn de terreinknechten koerdisch..
Sen kimsinizSiz napiyorsun.
Sen geliyorum
ik gebruik m'n mobiel echt weinig, heb meestal 50 minuten per maand over en nu ik 'm eindelijk een keer nodig heb, is die d'r nietquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
@IkBenGeenKloon
Cok guzel. Tepe tepe kullan.
Bij mij ligt gelukkig niets op de grond (als je het letterlijk bedoelde), m'n ouders hadden een nieuw bureau voor me gekocht om de ruimte beter te gebruiken. Ze zeggen nu jaja je gebruikt het goed, heel m'n bureau ligt vol met boeken, m'n moeder vergelijkt mij met onze oude huisartsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:57 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is altijd zo, wanneer je iets nodig hebt kun je het niet vinden. Ik heb een extra geheugenkaart voor mijn camera, herzaman yerlerde surunuyor, heb ik hem nu nodig kan ik hem niet vinden
Ik bedoelde het letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij mij ligt gelukkig niets op de grond (als je het letterlijk bedoelde), m'n ouders hadden een nieuw bureau voor me gekocht om de ruimte beter te gebruiken. Ze zeggen nu jaja je gebruikt het goed, heel m'n bureau ligt vol met boeken, m'n moeder vergelijkt mij met onze oude huisarts
sağol!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
@IkBenGeenKloon
Cok guzel. Tepe tepe kullan.
Nee, eigenlijk niet. Als ik thee drink op m'n kamer is het lastig om het glas ergens te zetten, zonder dat het omvalt. Omvallen is geen probleem, ik kan het schoonmaken, maar bureau gaat er soms door open. Ook als ik een snelle beweging maak met m'n arm, liggen m'n boeken op de grond.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde het letterlijk en figuurlijkHahaha.
Beter dat je bureau er vol mee ligt dan je vloer, toch?
Haha, sapsal :$quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Als ik thee drink op m'n kamer is het lastig om het glas ergens te zetten, zonder dat het omvalt. Omvallen is geen probleem, ik kan het schoonmaken, maar bureau gaat er soms door open. Ook als ik een snelle beweging maak met m'n arm, liggen m'n boeken op de grond.
Ja ik ook.. maar ik ga zo wel, want ik heb het licht nodig en als ik het te laat nog gebruik, worden m'n ouders boos.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:02 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten slapen maar heb helemaal geen slaap
Ik ben 100% Ottomaans.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:05 schreef Ases het volgende:
Laten we over DNA van Turken praten.
'Hollandse Nederlanders' zijn of Germanic of Pre-Nordic, maar wat zijn Turken nu?
De premier van Turkije, Erdogan is een georgier en de Turkse president ABDullah een Armeneen.
Turkije is de thuisplaats voor vele volkeren, maar waaruit bestaat het Turkse DNA nu precies?
http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml
Olm bu nerden ciktiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:05 schreef Ases het volgende:
Laten we over DNA van Turken praten.
'Hollandse Nederlanders' zijn of Germanic of Pre-Nordic, maar wat zijn Turken nu?
De premier van Turkije, Erdogan is een georgier en de Turkse president ABDullah een Armeneen.
Turkije is de thuisplaats voor vele volkeren, maar waaruit bestaat het Turkse DNA nu precies?
http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml
Dan ben je dus een Bosnier, Servier, Albanier, Macedonier, Bulgaar, Roemeen, Griek, Koerd, Arabier, Rum, Armenier, Berber, Turkmeen, Azeri, Zaza, Laz, Georgier, Moldavier, Kosovaar en Turk tegelijkertijd. Je voorouders hielden wel van partnerruil zeker, grapje (jwz).quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef Ases het volgende:
[..]
Dan ben je dus een Bosnier, Servier, Albanier, Macedonier, Bulgaar, Roemeen, Griek, Koerd, Arabier, Rum, Armenier, Berber, Turkmeen, Azeri, Zaza, Laz, Georgier, Moldavier, Kosovaar en Turk tegelijkertijd. Je voorouders hielden wel van partnerruil zeker, grapje (jwz).
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef Ases het volgende:
[..]
Dan ben je dus een Bosnier, Servier, Albanier, Macedonier, Bulgaar, Roemeen, Griek, Koerd, Arabier, Rum, Armenier, Berber, Turkmeen, Azeri, Zaza, Laz, Georgier, Moldavier, Kosovaar en Turk tegelijkertijd. Je voorouders hielden wel van partnerruil zeker, grapje (jwz).
Lazen zijn een aparte volk, toch? Geen Turken per definitie...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Een Laz is overigens gewoon een Turk..
Ja maar zo kan je dan eeuwig doorgaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lazen zijn een aparte volk, toch? Geen Turken per definitie...
Koerden zijn ook Turkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja maar zo kan je dan eeuwig doorgaan.
Nederlanders zijn ook Duits(ers).quote:
Ik ben werkloos zeg ik netquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
Stress je omdat je je baan niet kan kwijtraken?
Ja ik weet wat je ermee bedoeltquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:47 schreef zarGon het volgende:
Je weet wel wat ik daarmee bedoel, toch?
Boş işler müdürü,.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je ermee bedoelt
KLB SC verdomme.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef zarGon het volgende:
Ata,. Ik vind hem veel vermakelijker dan Cem.
Abi, sen ictin mi? Ik heb toch gezegd dat ik schoolloos benquote:
quote:
Okay,quote:Ik heb toch gezegd dat ik schoolloos benIn November ga ik waarschijnlijk beginnen aan een nieuwe opleiding SPW. Kijken hoever ik ermee kom, haha
Even kijken.quote:Ik vind Cem Yilmaz juist leuker. Vooral dat stuk over Anadolu Rock
Het is een hele show, hč. Je kunt hier meer afleveringen kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een stukje gekeken, best leuk. Misschien dat ik morgen de hele aflevering bekijk.
Nee, ik kijk ook niet naar Adanali![]()
Sağ ol. Sanada. Iyi geceler,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen. Welterusten alvast. Allah rahatlik versin.
kontrolsuz guc, guc degildir.quote:
okquote:
Aah, Tataarse clubquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Burakius het volgende:
Iemand die weet hoe ik aan een Rubin Kazan T-shirt kan komen van 09/10 ??
Nee , gewoon blanco.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, Tataarse club![]()
!
Van Gökdeniz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |