De herfstvakantie heeft m'n ritme verpest, ik ben nog niet moe, dit wordt lastig als school weer begintquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, zo(ik denk dat ik zo ga slapen
)
Zoals ik al zei misinterpretatie. Je hebt niets een rekening gehouden met de versen ervoor erna. Je hebt het niet vanuit het Arabisch bekeken. Je hebt niet de hadith in acht genomen. En jij wilt dus zeggen dat je het even beter snapt dan een geleerde als Muhammed Esed, Elhamdi Yazar etc.?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
Burakius
Als Allah had gewild dat wij allen Arabisch zouden spreken, dan had hij Arabisch als een wereldtaal gemaakt, en andere talen niet geschapen. Die vers is heel duidelijk, er staat letterlijk 'opdat jullie van elkaar kunnen leren'. Het Arabisch is geen superieure taal, dus er is ook geen reden om je eigen taal op te geven om Arabisch te leren. Nog even en je gaat zeggen dat het verplicht is om Arabisch te leren.
Even al je knip en plak werk daargelaten, jij zegt dus dat een moslim perse Arabisch moet leren?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zoals ik al zei misinterpretatie. Je hebt niets een rekening gehouden met de versen ervoor erna. Je hebt het niet vanuit het Arabisch bekeken. Je hebt niet de hadith in acht genomen. En jij wilt dus zeggen dat je het even beter snapt dan een geleerde als Muhammed Esed, Elhamdi Yazar etc.?
En Allah is de beste der planners. Als Allah wou dat mensen geen fouten konden maken had hij alleen Melekler gemaakt. Snap je?
Over haar/hem gesproken: Ze/Hij spreekt erg goed Osmanlica!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie dat trouwens gehoord? De kapsones die ze had toen een fan haar met 'sen' had aangesproken, in plaats van 'siz'?
Dom wicht. Mijn maag draait al om bij het zien van haar gezicht. Wat een gedrocht is ze zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie dat trouwens gehoord? De kapsones die ze had toen een fan haar met 'sen' had aangesproken, in plaats van 'siz'?
Nee, waar maak je dat op uit mijn argumenten. Is dat wat je wilt lezen? Ik zeg het zou ideaal zijn,maar in de Islam is er geen dwang.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Even al je knip en plak werk daargelaten, jij zegt dus dat een moslim perse Arabisch moet leren?
Nee, maar ik luisterde soms wel naar haar, ik wist niet dat mensen dat zo erg konden vindenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Lol. Dat is wat ik jou ook probeer te zeggen, dat het niet verplicht is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee, waar maak je dat op uit mijn argumenten. Is dat wat je wilt lezen? Ik zeg het zou ideaal zijn,maar in de Islam is er geen dwang.
Jah duh:P Vrije wil enzo hahahaaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol. Dat is wat ik jou ook probeer te zeggen, dat het niet verplicht is.
Dat denkt ze wel, ja. Ze probeert het wel, maar faalt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Over haar/hem gesproken: Ze/Hij spreekt erg goed Osmanlica!
teflon-huidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
Een Adanali heeft haar proberen te vermoorden. Jammer genoeg hebben de kogel schoten niet mogen baten.
Yufka.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil in Turkije zitten en yufka met bulgur eten
wahahahahahahahahsguhasvgdwerjogtjgehegaethatawraagaagargquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hee jullie zijn Turks! Dat is toevallig ik ben namelijk ook een dief!
Het is maar een grapje vergeef me
Gij zult gestraft worden door Bülent.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Haha, wat voor een uitschot ben je als je geen Turk bent, maar wel een dief.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |