abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73937142
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ablan kurban olsun sana
Whehe. !
pi_73937156
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh, zo (ik denk dat ik zo ga slapen )
De herfstvakantie heeft m'n ritme verpest, ik ben nog niet moe, dit wordt lastig als school weer begint
Ik ben een pure Turk.
pi_73937159
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:27 schreef Bortecinem het volgende:
Burakius

Als Allah had gewild dat wij allen Arabisch zouden spreken, dan had hij Arabisch als een wereldtaal gemaakt, en andere talen niet geschapen. Die vers is heel duidelijk, er staat letterlijk 'opdat jullie van elkaar kunnen leren'. Het Arabisch is geen superieure taal, dus er is ook geen reden om je eigen taal op te geven om Arabisch te leren. Nog even en je gaat zeggen dat het verplicht is om Arabisch te leren.
Zoals ik al zei misinterpretatie. Je hebt niets een rekening gehouden met de versen ervoor erna. Je hebt het niet vanuit het Arabisch bekeken. Je hebt niet de hadith in acht genomen. En jij wilt dus zeggen dat je het even beter snapt dan een geleerde als Muhammed Esed, Elhamdi Yazar etc.?

En Allah is de beste der planners. Als Allah wou dat mensen geen fouten konden maken had hij alleen Melekler gemaakt. Snap je?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_73937163
Hadden jullie dat trouwens gehoord? De kapsones die ze had toen een fan haar met 'sen' had aangesproken, in plaats van 'siz'?
pi_73937173
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:29 schreef Burakius het volgende:

[..]

Zoals ik al zei misinterpretatie. Je hebt niets een rekening gehouden met de versen ervoor erna. Je hebt het niet vanuit het Arabisch bekeken. Je hebt niet de hadith in acht genomen. En jij wilt dus zeggen dat je het even beter snapt dan een geleerde als Muhammed Esed, Elhamdi Yazar etc.?

En Allah is de beste der planners. Als Allah wou dat mensen geen fouten konden maken had hij alleen Melekler gemaakt. Snap je?
Even al je knip en plak werk daargelaten, jij zegt dus dat een moslim perse Arabisch moet leren?
pi_73937176
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef zarGon het volgende:
Hadden jullie dat trouwens gehoord? De kapsones die ze had toen een fan haar met 'sen' had aangesproken, in plaats van 'siz'?
Over haar/hem gesproken: Ze/Hij spreekt erg goed Osmanlica!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_73937184
quote:
Dom wicht. Mijn maag draait al om bij het zien van haar gezicht. Wat een gedrocht is ze zeg.
pi_73937185
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Even al je knip en plak werk daargelaten, jij zegt dus dat een moslim perse Arabisch moet leren?
Nee, waar maak je dat op uit mijn argumenten. Is dat wat je wilt lezen? Ik zeg het zou ideaal zijn,maar in de Islam is er geen dwang.
pi_73937188
quote:
Nee, maar ik luisterde soms wel naar haar, ik wist niet dat mensen dat zo erg konden vinden
Ik ben een pure Turk.
pi_73937200
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het een omgebouwde man is.... besef ik me net..
pi_73937209
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:31 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee, waar maak je dat op uit mijn argumenten. Is dat wat je wilt lezen? Ik zeg het zou ideaal zijn,maar in de Islam is er geen dwang.
Lol. Dat is wat ik jou ook probeer te zeggen, dat het niet verplicht is.
pi_73937224
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Lol. Dat is wat ik jou ook probeer te zeggen, dat het niet verplicht is.
Jah duh:P Vrije wil enzo hahahaa

Oke lets move over to Bülent Ersoy now
pi_73937245
Een Adanali heeft haar proberen te vermoorden. Jammer genoeg hebben de kogel schoten niet mogen baten.
pi_73937253
Iemand die weet hoe je sinh kan intikken op je GR?
pi_73937255
ik wil in Turkije zitten en yufka met bulgur eten
Ik ben een pure Turk.
pi_73937261
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

Over haar/hem gesproken: Ze/Hij spreekt erg goed Osmanlica!
Dat denkt ze wel, ja. Ze probeert het wel, maar faalt.
pi_73937262
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
Een Adanali heeft haar proberen te vermoorden. Jammer genoeg hebben de kogel schoten niet mogen baten.
teflon-huid
pi_73937277
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik wil in Turkije zitten en yufka met bulgur eten
Yufka. .
pi_73937297
hee jullie zijn Turks! Dat is toevallig ik ben namelijk ook een dief!

Het is maar een grapje vergeef me
pi_73937341
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:37 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:

wahahahahahahahahsguhasvgdwerjogtjgehegaethatawraagaagarg
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_73937343
quote:

Gij zult gestraft worden door Bülent.
Hier is je straf:
pi_73937352
quote:

Haha, wat voor een uitschot ben je als je geen Turk bent, maar wel een dief.
pi_73937384
Ik ga slapen .

İyi uykular
pi_73937401
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:42 schreef Julis het volgende:
Ik ga slapen .

İyi uykular
Welterusten!
pi_73937412
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 01:42 schreef Julis het volgende: