Olm bu nerden ciktiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:05 schreef Ases het volgende:
Laten we over DNA van Turken praten.
'Hollandse Nederlanders' zijn of Germanic of Pre-Nordic, maar wat zijn Turken nu?
De premier van Turkije, Erdogan is een georgier en de Turkse president ABDullah een Armeneen.
Turkije is de thuisplaats voor vele volkeren, maar waaruit bestaat het Turkse DNA nu precies?
http://www.eupedia.com/europe/european_y-dna_haplogroups.shtml
Dan ben je dus een Bosnier, Servier, Albanier, Macedonier, Bulgaar, Roemeen, Griek, Koerd, Arabier, Rum, Armenier, Berber, Turkmeen, Azeri, Zaza, Laz, Georgier, Moldavier, Kosovaar en Turk tegelijkertijd. Je voorouders hielden wel van partnerruil zeker, grapje (jwz).quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef Ases het volgende:
[..]
Dan ben je dus een Bosnier, Servier, Albanier, Macedonier, Bulgaar, Roemeen, Griek, Koerd, Arabier, Rum, Armenier, Berber, Turkmeen, Azeri, Zaza, Laz, Georgier, Moldavier, Kosovaar en Turk tegelijkertijd. Je voorouders hielden wel van partnerruil zeker, grapje (jwz).
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef Ases het volgende:
[..]
Dan ben je dus een Bosnier, Servier, Albanier, Macedonier, Bulgaar, Roemeen, Griek, Koerd, Arabier, Rum, Armenier, Berber, Turkmeen, Azeri, Zaza, Laz, Georgier, Moldavier, Kosovaar en Turk tegelijkertijd. Je voorouders hielden wel van partnerruil zeker, grapje (jwz).
Lazen zijn een aparte volk, toch? Geen Turken per definitie...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:30 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Een Laz is overigens gewoon een Turk..
Ja maar zo kan je dan eeuwig doorgaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lazen zijn een aparte volk, toch? Geen Turken per definitie...
Koerden zijn ook Turkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja maar zo kan je dan eeuwig doorgaan.
Nederlanders zijn ook Duits(ers).quote:
Ik ben werkloos zeg ik netquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:39 schreef zarGon het volgende:
Stress je omdat je je baan niet kan kwijtraken?
Ja ik weet wat je ermee bedoeltquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:47 schreef zarGon het volgende:
Je weet wel wat ik daarmee bedoel, toch?
Boş işler müdürü,.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je ermee bedoelt
KLB SC verdomme.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef zarGon het volgende:
Ata,. Ik vind hem veel vermakelijker dan Cem.
Abi, sen ictin mi? Ik heb toch gezegd dat ik schoolloos benquote:
quote:
Okay,quote:Ik heb toch gezegd dat ik schoolloos benIn November ga ik waarschijnlijk beginnen aan een nieuwe opleiding SPW. Kijken hoever ik ermee kom, haha
Even kijken.quote:Ik vind Cem Yilmaz juist leuker. Vooral dat stuk over Anadolu Rock
Het is een hele show, hč. Je kunt hier meer afleveringen kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een stukje gekeken, best leuk. Misschien dat ik morgen de hele aflevering bekijk.
Nee, ik kijk ook niet naar Adanali![]()
Sağ ol. Sanada. Iyi geceler,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen. Welterusten alvast. Allah rahatlik versin.
kontrolsuz guc, guc degildir.quote:
okquote:
Aah, Tataarse clubquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Burakius het volgende:
Iemand die weet hoe ik aan een Rubin Kazan T-shirt kan komen van 09/10 ??
Nee , gewoon blanco.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, Tataarse club![]()
!
Van Gökdeniz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |