Ja ik weet wat je ermee bedoeltquote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:47 schreef zarGon het volgende:
Je weet wel wat ik daarmee bedoel, toch?
Boş işler müdürü,.
Wat voor een opleiding doe je?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je ermee bedoelt
KLB SC verdomme.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 03:51 schreef zarGon het volgende:
Ata,. Ik vind hem veel vermakelijker dan Cem.
Abi, sen ictin mi? Ik heb toch gezegd dat ik schoolloos benquote:
quote:
Okay,quote:Ik heb toch gezegd dat ik schoolloos benIn November ga ik waarschijnlijk beginnen aan een nieuwe opleiding SPW. Kijken hoever ik ermee kom, haha
Even kijken.quote:Ik vind Cem Yilmaz juist leuker. Vooral dat stuk over Anadolu Rock
Het is een hele show, hè. Je kunt hier meer afleveringen kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb een stukje gekeken, best leuk. Misschien dat ik morgen de hele aflevering bekijk.
Nee, ik kijk ook niet naar Adanali![]()
Sağ ol. Sanada. Iyi geceler,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:27 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een poging tot slapen doen. Welterusten alvast. Allah rahatlik versin.
kontrolsuz guc, guc degildir.quote:
okquote:
Aah, Tataarse clubquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:26 schreef Burakius het volgende:
Iemand die weet hoe ik aan een Rubin Kazan T-shirt kan komen van 09/10 ??
Nee , gewoon blanco.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, Tataarse club![]()
!
Van Gökdeniz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |