quote:
Oh ja sorry, toen reageerde ik standaard met:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 @ 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Gossamme MB, vroeger was het allemaal veel vunziger en toen reageerde je ook niet zo.
goed planquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We moeten weer eens een wijntje doen in Den Haag babsie.
Oeh, post 'm eens hier!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ja ik zag het, kreeg de lijst met deelnemers toevallig net doorgemaild!
Ow, over pienmols gesproken... eriiiik, had ik al verteld dat ik in december halfnaakt op de cover kom van Kanjers Magazine?quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oplichtende hesjes voor donkere asielzoekers
Uitgegeven: 23 oktober 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2009 12:04
AMSTERDAM - Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan.
Bewoners schrikken anders van de asielzoekers, die in het donker niet opvallen.
Dit is een maatregel van een bewonersvereniging, schrijft De Limburger.
http://www.nu.nl/algemeen(...)re-asielzoekers.html![]()
![]()
Deelnemers Wie Is De Mol? bekendquote:
*fapfapfap*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, over pienmols gesproken... eriiiik, had ik al verteld dat ik in december halfnaakt op de cover kom van Kanjers Magazine?Kreeg gister een mail. *LOL* Me! Coverbabe! Halfnaakt!
Ik signeer wel tijdens ons filmavondje
Kim Pieters?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
Deelnemers Wie Is De Mol? bekend
Uitgegeven:
23 oktober 2009 09:52
AMSTERDAM - Na een opgedoken filmpje en veel speculaties zijn de deelnemers van Wie Is De Mol? nu echt bekend. Loretta Schrijver, Sanne Vogel, Tim Akkerman, Barbara Barend, Manuel Venderbos, Hind Laroussi, Erik van der Hoff , Arjen Lubach, Frits Sissing en Kim Pieters gaan aankomend seizoen de strijd met elkaar aan.
Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.
De bekendmaking van de nieuwe generatie deelnemers valt op dezelfde dag als de uitreiking van de gouden Televizier-Ring. Het spelprogramma maakt samen met Gooische Vrouwen en Boer Zoekt Vrouw kans op de prestigieuze televisieprijs voor het beste televisieprogramma.
Saboteren
In Wie Is De Mol? gaan tien kandidaten de strijd met elkaar aan. Tijdens het uitvoeren van diverse opdrachten moeten de kandidaten achterhalen wie de saboterende mol in hun midden is.
Het tiende seizoen van het AVRO-programma wordt vanaf 7 januari uitgezonden. De opnamen vonden dit keer plaats in Japan.
quote:
Komt die op onze filmavondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kim Pieters?
Oeh, kan ik ff inside inffo vergaren
Ken je haar?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kim Pieters?
Oeh, kan ik ff inside inffo vergaren
Tof, ik ben fan! (itt tot ons Svennetjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Ze werkt soms samen met m'n beste vriendin.
Dus dat ga ik dan via via eens ff regelen
Filtrum volgens mij.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:07 schreef babette21 het volgende:
Ik heb net tijdens het peper-snijden in 'n onbewust moment over m'n gezicht gewreven (daar tussen m'n bovenlip en m'n neus, hoe heet dat stukje eigenlijk?!) en nu doet het fucking pijn!![]()
![]()
Omg nerd, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Filtrum volgens mij.
Dat doet pijn ja.
Nou Babette, trek je toga maar vast uit.quote:The ancient Greeks believed that the philtrum was one of the most erogenous spots on the human body, hence the etymology
op basis hiervan is laatst ook een roman of film uitgekomen geloof ik, is me bijgebleven want vond ik wel 'n mooi idee...quote:Volgens de Joodse Talmoed (boek Niddah 30b), zou God een Engel naar elke bevolkte baarmoeder zenden die de baby alle wijsheid geeft die menselijkerwijze kan verworven worden. Net voordat de baby het licht ziet, raakt de Engel de baby tussen de bovenlip en de neus en alles wat de baby leerde is op slag vergeten.
(This was memorably referenced in the film The Prophecy by the arch-angel Gabriel (Christopher Walken)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
op basis hiervan is laatst ook een roman of film uitgekomen geloof ik, is me bijgebleven want vond ik wel 'n mooi idee...
als er constant snot overheen loopt omdat de boel eronder in de hens staat, blijft er weinig erogeens over vrees ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou Babette, trek je toga maar vast uit.
nee die was het niet... shit, nou wil ik het weten ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
(This was memorably referenced in the film The Prophecy by the arch-angel Gabriel (Christopher Walken)
oh ja dat natuurlijk ook! Feliquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:32 schreef Steve het volgende:
Gefeliciteerd IQM. Waar je ook mag zijn.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee die was het niet... shit, nou wil ik het weten ook!
edit: de volhouder wint, en degene die oude Psychologie's bewaard ook (ik wist ineens weer dat ik daar de reclame in had zien staan). Het was de film "L'Empreinte de l 'ange" - die ik overigens niet gezien heb.
Volgens een legende kent een baby als hij op de wereld komt de mysteries van de schepping. Maar net voor de geboorte legt een engel een vinger op het babymondje: sshh! en het kindje vergeet alles. Zo komt hij op de wereld, onschuldig... Daarom hebben we allemaal een klein geultje boven onze bovenlip, een bewijs van "de afdruk van de engel".
Mooi he
heb je daar ervaring mee dan?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:46 schreef Zhenar het volgende:
Beter rode peper op je philtrum, dan op je eikel
Dat kan ik niet zeggen, maar swaffel nooit iemands philtrum als deze zojuist rode pepers heeft gesneden...quote:
True.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:46 schreef Zhenar het volgende:
Beter rode peper op je philtrum, dan op je eikel
Kheb alleen nog die eerste.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo lang was het geleden dat er in het topic gepost werd.
El Radio van Chris Garneau is best een toffe CD
Hm, daar werkt het minderquote:
Eh pakken? Zou je niet eerst even iets met 'm gaan drinken ofzoquote:
OMG de openbaring!quote:
Da's het kind van mij en Ang3lquote:
quote:
Jamaar dit kunnen we vlechten en aankleden en opmaken en wil niet voetballen!quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had wel verwacht dat er een hele mooie vent uit gekomen zou zijn. Ik bedoel, 1+1 is toch 2 he..
Net genoeg voor wat?quote:
Het kan. Maar je zou de enige zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 @ 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit hier waar je kan slowchatten over DGK?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef El_Che het volgende:
Zo zal een baby van Z er niet uitzien![]()
Dit is een baby van Z
NEE!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit hier waar je kan slowchatten over DGK?
quote:
Voor allesquote:
Okay... ben nog niet helemaal thuis in wat, waa,r en hoe. iederre keer ga ik een stapje verder.quote:
Bestaat dgk nog dan?quote:
Nee, maar de bewoners zorgen soms voor leuk gespreksstof.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat dgk nog dan?
Of is er weer een nieuwe?
Ja. Getver.quote:
Ben al weg, heb het al gevonden. Hier voel ik me toch niet thuis.quote:
Wat een vreemde conclusie na een week waarin er hier meer gepost is dan in de rest van het afgelopen jaarquote:
Mexicaanse griep?quote:
Ik nu ook de eerste dag...........quote:
Ik denk gewone, suffe griep. Want bij Mexicaanse griep hoor je ook keelpijn en hoesten te hebben, en dat heb ik niet. Maar ik ben wel zielug hoor!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mexicaanse griep?
Of gewoon een ordinaire normale griep?
Beterschap
Beterschap!quote:
Arme Zhenarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk gewone, suffe griep. Want bij Mexicaanse griep hoor je ook keelpijn en hoesten te hebben, en dat heb ik niet. Maar ik ben wel zielug hoor!
Nog net geen kwartet dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb wel keelpijn, hoesten, spierpijnerig enzo, maar geen koorts. Dus tja.
Ja, bummerquote:
Het is keelpijn, hoesten, spierpijn en koorts? En soms ook braken en diarree.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
Welk kwartet geldt precies voor Mexico?
Hoest? Check
Wa's de rest?
I give you feverquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee Ang3l jij geeft andere mensen een fever.
quote:
Jouw eigen topic? Still the queen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik ook weer terugmoet naar mijn eigen topic he?
Ja mij kwam ter oren dat er weliswaar een struggle for power was geweest tussen TMM en MisterO, maar dat nog niemand e rkoon heeft opgeeist. Tot diet tijd draag ik er dus nog 2quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw eigen topic? Still the queen.
behalve als er een toernooitje op losgelaten wordt zeker?!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Och. Ik hou me niet zo bezig met de powerstruggles.
Daar hoeft een hofnar zich ook helemaal niet mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Och. Ik hou me niet zo bezig met de powerstruggles.
O ja, TMM was de hofnar.quote:
After you shoved cinderella's slipper where the sun don't shine?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik toss the little mermaid back out to sea
Het is uit een liedje.quote:
Welk liedje?quote:
Er staat geen goede opgenomen versie online volgens mij, maar dit nummerquote:
Het was wel ok.quote:
Ik was heel blij dat 1 van het groepje (het meisje) mijn smaak muziek had dus ik ben met haar in de kleine zaal gebleven terwijl de rest terugging naar de grote.quote:Op zondag 1 november 2009 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja die vond ik ook leuker. Alleen ging mijn groepje weer naar de grote.
quote:Op zondag 1 november 2009 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat het meisje waarmee je een oral exam gedaan hebt?
Niet zoveel als gister graagquote:
Cool.quote:
Eeh wat ben je kattig, kater?quote:Op zondag 1 november 2009 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan bestellen we voor jou wel ranja. Met een rietje.
Met Pedro Gutiérrez, je weet wel.. die vent waar jij van stond te kwijlenquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Met Pedro Gutiérrez, je weet wel.. die vent waar jij van stond te kwijlen
Ach ja, heb ik die avond toch twee mannen gezien waarbij ik dacht Fuck me senselessquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach ja, heb ik die avond toch twee mannen gezien waarbij ik dacht Fuck me senseless
En een koorts van 40 gradenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk het niet, verder eigenlijk nergens last van, alleen van schuurpapier in mijn lieve gouden keeltje.
Oei! Klinkt als de tacohoest!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een koorts van 40 graden. Goddamned, ik voel me belabberd.
Checkquote:De symptomen van Nieuwe Influenza A (H1N1) lijken veel op die van gewone griep.
De verschijnselen die het meest voorkomen zijn:
koorts
Check (tussen de opvliegers doorquote:koude rillingen
Checkquote:hoofdpijn
Uncheckquote:spierpijn
Check, maar dat heb ik al heel langquote:moeheid
Check.quote:droge hoest
Uncheckquote:soms diarree
Ik ben gelukkig bijna nooit ziekquote:Verloop
Het hoesten kan lang aanhouden, de overige klachten verdwijnen meestal na 2 tot 7 dagen. Een enkele keer kan longontsteking met ernstige ademhalingsproblemen optreden.
Mensen die al een andere ziekte of aandoening hebben, kunnen ernstiger ziek worden van Nieuwe Influenza A.
Mwa, ik ziek het wel uit. Veel slapen, en ik ben weer in orde.quote:De gevolgen van Nieuwe Influenza A (H1N1) zijn niet anders of ernstiger dan van gewone griep. Ook aan de gewone griep overlijden jaarlijks mensen, in Nederland ongeveer 1.000 per jaar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
En een koorts van 40 graden. Goddamned, ik voel me belabberd.
Ik vind een pizza altijd wel iets weghebben van een medicijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel vreselijke zin in een pizza met mozzarella.
Je ontvreemdt je toch niet met een Zowie picaquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja als showchat zich van mij ontvreemd, dan ontvreem ik me ook maar van showchat...
Nee? Oh gelukkig maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je ontvreemdt je toch niet met een Zowie pica
Het had drie jaar geleden al de Mexicaanse griep hoor. Toen waren we nog vooruitstrevendquote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef El_Che het volgende:
Dit topic is officieel dood. Gestorven aan Aids.
Wasn't me.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef El_Che het volgende:
Dit topic is officieel dood. Gestorven aan Aids.
Straks eens een datum voorstellen, volgens mij heb je het al vaker gevraagd.quote:Op zondag 1 november 2009 15:40 schreef Dizer het volgende:
Wanneer gaan we afspreken dan, Erik, Steve en Angel?
Whehe denk 't, en 10 mods. BTW... Weg wezen, actieve topics is MINE!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 05:44 schreef PjotrXII het volgende:
Zijn er maar 2 users online ofzo? Overal waar ik kijk kom ik jou tegen
Whahaha ik zag het ja. Ik domineerde net de lijsten. Maar de jongeren passeren de oudjes hequote:Op vrijdag 6 november 2009 05:49 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Whehe denk 't, en 10 mods. BTW... Weg wezen, actieve topics is MINE!!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 05:51 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Whahaha ik zag het ja. Ik domineerde net de lijsten. Maar de jongeren passeren de oudjes he.
Invasie? Ik dacht al...quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:46 schreef babette21 het volgende:
freakin' vroegie
Wat 'n enge invasie hier vannacht
Zhen: we spreken snel wat af!!
Ga je dan zondagavond met mij mooie fotootjes maken op Glow?quote:
Okquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan zondagavond met mij mooie fotootjes maken op Glow?
Oh, de Dommel ziet er mooi uit!
[ afbeelding ]
Kennedyplein:
[ afbeelding ]
Videoprojecties op 't Hooghuis:
[ afbeelding ]
NRE gebouw:
[ afbeelding ]
Karel Vermeeren plantsoen:
[ afbeelding ]
Ik ben elke werkdag in Den Haag en ik zie haar ook nooitquote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben nu in Den Haag en denk: wanneer spreek ik weer eens metBabette
af?! Het is alweer té lang geleden...
Je moet iets om in de buitenlucht te tennissen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:41 schreef babette21 het volgende:
jemoetooknietnaarbuitengaanalshetregentdommie....
dat komt omdat ik tegenwoordig alleen maar werk of daarvan aan 't bijkomen ben: ik kom nooit meer buiten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben elke werkdag in Den Haag en ik zie haar ook nooit![]()
!
Daar was ik gisterquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben elke werkdag in Den Haag en ik zie haar ook nooit![]()
!
Top!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar was ik gister. Bij laan van NOI! Ik moest naar een klant (TNT) en ik moest daar om 8 uur zijn
Dat was de trein van 6 uur pakken
Ja dat we moeten afsprekenquote:Op zondag 8 november 2009 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Top!![]()
[..]Ik was op hetzelfde station, alleen pas 's avonds. Het is alsof het noodlot ons iets probeert te zeggen!
Ben je weer een beetje beter?quote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat telt nietquote:Op zondag 8 november 2009 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben elke dag in Eindhoven he. Alleen in suburbia.
Iddquote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben nu in Den Haag en denk: wanneer spreek ik weer eens metBabette
af?! Het is alweer té lang geleden...
Wat voor haarproducten gebruik je? //////carequote:Op zondag 8 november 2009 17:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig regent het niet en gaat het dat ook niet doen (hoop ik). Anders worden mijn krullen (ja ik heb ze vandaag een beetje
!) nat en zijn het geen krullen meer
.
/homo
Ja moeten we doen!quote:Op zondag 8 november 2009 14:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat we moeten afspreken![]()
Kom je naar EHV?
Ja, dat zat ook nog in de planning!quote:Op zondag 8 november 2009 @ 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet!
Binnenkort moet je maar eens naar Gouda MB!
Tofquote:Op zondag 8 november 2009 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat zat ook nog in de planning!
Wat?quote:Op zondag 8 november 2009 19:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uit betrouwbare bronnen weet ik dat Duvel donderdag in Ehv is. En vrijdag ook. En dat ie daar ook slaapt.
Of... identity theft!!!!quote:
Heb je Glow al gedaan?quote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Dizer het volgende:
Ehv de gekste
Zehnar, bellen gauw! Want Le & Re komen ook![]()
.
En F is er dan ook als het goed is.
Yeaaah!
Er valt niks te snappen!quote:
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Glow al gedaan?
Ik net met Erik
Hij snapt Ehv = Eindhoven.quote:Op maandag 9 november 2009 00:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er valt niks te snappen!
Of snap jij meer dan ik?
Vertel!
Ohquote:
Nee nog niet. En ik mocht niet met jullie meequote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Glow al gedaan?
Ik net met Erik
quote:Op maandag 9 november 2009 06:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee nog niet. En ik mocht niet met jullie mee
Dat is geen NS afkorting, is een algemene afkorting n.m.w.quote:
Natuurlijk is het wel een NS-afkorting, dat ook andere mensen 'm gebruiken is punt twee.quote:Op maandag 9 november 2009 09:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is geen NS afkorting, is een algemene afkorting n.m.w.
Whahah.. Whahaha... Whahahahahah... WHAHAHHAHAHAHAHSHSHWHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!1!!!!1!!1quote:
Zó vernederend.quote:Op maandag 9 november 2009 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whahah.. Whahaha... Whahahahahah... WHAHAHHAHAHAHAHSHSHWHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!1!!!!1!!1DdDd:L:D
SDd
Nou voor mij ook, aangezien ik de hilariteit niet snaptequote:
Was het tofste spel dat ik alleen maar bij vrienden kon spelenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou voor mij ook, aangezien ik de hilariteit niet snapte
Ik heb een aansteker met de tekst er op. LL 2007, werden uitgedeeld met de opmerking aan te steken tijdens de tekst Light up, light up. Snow Patrol wist van niets. Woorden kwamen, alle aanstekers gingen tegelijk aan. 1 grite lichtjeszee in de tent .... zanger viel stil.quote:
Dat had ik wel willen meemakenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een aansteker met de tekst er op. LL 2007, werden uitgedeeld met de opmerking aan te steken tijdens de tekst Light up, light up. Snow Patrol wist van niets. Woorden kwamen, alle aanstekers gingen tegelijk aan. 1 grite lichtjeszee in de tent .... zanger viel stil.
Tranen in de ogen
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind dat zo'n rotnummer
Maar niet echt vanwege het nummer, maar vanwege een associatie die ik heb met dat nummer.
En nu heb ik het in mn hoofd![]()
Ik ga maar snel Muse draaienquote:
Ja voor de 3e keer dat ik ze live ga zienquote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga maar snel Muse draaien
Haha, ik zag dat je naar Rammstein gaat? Ik keek in het topic en die foto's![]()
Smaakvol ende subtiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |