Je ontvreemdt je toch niet met een Zowie picaquote:Op woensdag 4 november 2009 17:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja als showchat zich van mij ontvreemd, dan ontvreem ik me ook maar van showchat...
Nee? Oh gelukkig maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je ontvreemdt je toch niet met een Zowie pica
Het had drie jaar geleden al de Mexicaanse griep hoor. Toen waren we nog vooruitstrevendquote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef El_Che het volgende:
Dit topic is officieel dood. Gestorven aan Aids.
Wasn't me.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef El_Che het volgende:
Dit topic is officieel dood. Gestorven aan Aids.
Straks eens een datum voorstellen, volgens mij heb je het al vaker gevraagd.quote:Op zondag 1 november 2009 15:40 schreef Dizer het volgende:
Wanneer gaan we afspreken dan, Erik, Steve en Angel?
Whehe denk 't, en 10 mods. BTW... Weg wezen, actieve topics is MINE!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 05:44 schreef PjotrXII het volgende:
Zijn er maar 2 users online ofzo? Overal waar ik kijk kom ik jou tegen
Whahaha ik zag het ja. Ik domineerde net de lijsten. Maar de jongeren passeren de oudjes hequote:Op vrijdag 6 november 2009 05:49 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Whehe denk 't, en 10 mods. BTW... Weg wezen, actieve topics is MINE!!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 05:51 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Whahaha ik zag het ja. Ik domineerde net de lijsten. Maar de jongeren passeren de oudjes he.
Invasie? Ik dacht al...quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:46 schreef babette21 het volgende:
freakin' vroegie
Wat 'n enge invasie hier vannacht
Zhen: we spreken snel wat af!!
Ga je dan zondagavond met mij mooie fotootjes maken op Glow?quote:
Okquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan zondagavond met mij mooie fotootjes maken op Glow?
Oh, de Dommel ziet er mooi uit!
[ afbeelding ]
Kennedyplein:
[ afbeelding ]
Videoprojecties op 't Hooghuis:
[ afbeelding ]
NRE gebouw:
[ afbeelding ]
Karel Vermeeren plantsoen:
[ afbeelding ]
Ik ben elke werkdag in Den Haag en ik zie haar ook nooitquote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben nu in Den Haag en denk: wanneer spreek ik weer eens metBabette
af?! Het is alweer té lang geleden...
Je moet iets om in de buitenlucht te tennissen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:41 schreef babette21 het volgende:
jemoetooknietnaarbuitengaanalshetregentdommie....
dat komt omdat ik tegenwoordig alleen maar werk of daarvan aan 't bijkomen ben: ik kom nooit meer buiten!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben elke werkdag in Den Haag en ik zie haar ook nooit![]()
!
Daar was ik gisterquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben elke werkdag in Den Haag en ik zie haar ook nooit![]()
!
Top!quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar was ik gister. Bij laan van NOI! Ik moest naar een klant (TNT) en ik moest daar om 8 uur zijn
Dat was de trein van 6 uur pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |